[XXX]Jaka to mulina???

1. Data: 2005-02-25 21:24:32

Temat: [XXX]Jaka to mulina???
Od: "mania" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dawna szukałam schematu do tego obrazka z dzieckiem i bardzo ucieszyłam się,
że go znalazłam, ale trochę zdziwiłam się kiedy zobaczyłam klucz. Czy któś
mógłby pomóc mi w jego rozszyfrowaniu? Nie mam pojęcia jaki rodzaj muliny i jaka
numeracja.
Z góry serdecznie dziękuję, Mania

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=13450

1. Data: 2005-02-25 22:10:05

Temat: Re: [XXX]Jaka to mulina???
Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety bedziesz rozczarowana,bo tam pisze:"zal,ze nie ma numerow
mulin,postara sie dobrac z katalogu DMC".Tyle,ze bylo to 2003 roku i do tej
pory nie sa dobrane.Samej tez pewnie bedzie Ci trudno,bo kolorki podobne.

Ada

1. Data: 2005-02-26 10:42:49

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mania" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mógłby pomóc mi w jego rozszyfrowaniu? Nie mam pojęcia jaki rodzaj muliny

http://www.findstitch.com/resources/colors.cgi/brand
,dmc

moze na podstawie tego wykazu dopasujesz muliny

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2005-02-26 16:56:00

Od: "Ula Soliwodowa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

serdecznie, a nawet bardzo serdecznie dziekuje Uli za podpowiedz kolorystyczna
do DMC. Jestem na forum pierwszy raz - to chyba moj debiut - i taka
niespodzianka od samego poczatku; choc domyslam sie, ze kolory sa nieco
"przycmione" i delikatnie odbiegaja od rzeczywistosci, ale i tak wdziecznosc ogroma
Ula S.

xxx -- śliczne misie
kanwa do wypruwania
xxx kartki na różne okazje