[XXX] Kobietka z pieskami-nowość !

1. Data: 2008-01-28 18:20:48

Temat: [XXX] Kobietka z pieskami-nowość !
Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U chinczykow pojawila sie nowość:
http://tnij.com/TSpI
Anchor Maia collection Great Scotts 2
http://bbs.hi-joy.com/attachment.php?aid=257097 foto
http://bbs.hi-joy.com/attachment.php?aid=257098 zip1
http://bbs.hi-joy.com/attachment.php?aid=257099
http://bbs.hi-joy.com/thread-84424-1-1.html (cala strona)

Kto zachorował na ten obrazek (tak jak ja hihi)
moze sobie zassac :-)

Pozdrawiam
Beata
(Albumy chwilowo w przeglądzie technicznym :-)

2. Data: 2008-01-28 21:18:51

Temat: Re: [XXX] Kobietka z pieskami-nowość !
Od: "maria kowalska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

InterLady \(Pusia\) <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam
> Beata
> (Albumy chwilowo w przeglądzie technicznym :-)
Pusia tylko jak nigdy nie korzystałam z tych stron?
pozdr.
maria

3. Data: 2008-01-28 22:01:08

Temat: Re: Kobietka z pieskami-nowość !
Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beato! Jestem ciężko chora!!! Nie mozna się po tych linkach niestety
dostac do schematów ani zipów. Trzeba sie niestety zarejestrować.
Jeśli możesz to BARDZO PROSZĘ ściągnij te schematy.

4. Data: 2008-01-28 22:33:22

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok,przeslalam na priv :-)

Tu jest strona do rejestracji jakby co,nic trudnego
(juz kiedys pisalam co i jak):
http://bbs.hi-joy.com/logging.php?action=login
mozna zaznaczyc w gornym ,prawym rogu strony pod haslem:
skins- ->english
wtedy w miare latwo porusza sie po slimaczkach bo czesc
jest po angielsku.
Beata

5. Data: 2008-01-29 06:57:07

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Jan 2008 23:33:22 +0100, InterLady (Pusia) napisał(a):

> [...]
> skins- ->english
> wtedy w miare latwo porusza sie po slimaczkach bo czesc

A tu jest angielska instrukcja, jak się zarejestrować:
http://bbs.hi-joy.com/thread-66539-1-1.html

--
pzdr.
Pat

6. Data: 2008-01-29 09:30:44

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pat pisze:

> A tu jest angielska instrukcja, jak się zarejestrować:
> http://bbs.hi-joy.com/thread-66539-1-1.html

Musze byc totalnym tumanem, bo nie potrafie sie zarejestrowac mimo
wskazowek. Pusiu, mozesz przypomniec watek w ktorym podawalas swoje
instrukcje?
Z gory dzieki
Grazyna

7. Data: 2008-01-29 09:34:16

Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 Jan 2008 10:30:44 +0100, grazyna napisał(a):

> Musze byc totalnym tumanem, bo nie potrafie sie zarejestrowac mimo
> wskazowek. Pusiu, mozesz przypomniec watek w ktorym podawalas swoje
> [...]

Być może "zacinasz się" na kodzie, który trzeba wpisać - pierwsza pozycja
od góry w formularzu rejestracyjnym - u mnei nie było go w ogóle widać,
dopiero pokazał się po kliknięciu na to pole.

--
pzdr.
Pat

8. Data: 2008-01-29 17:50:13

Od: QBASKA <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Sty, 23:33, "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl>
wrote:
> Ok,przeslalam na priv :-)

Beato!! Ogromnie dziekuję! Ale ta niemoc spowodowała, że wreszcie
przypomniałam sobie hasło i login na bbs. To chyba całkowite
wariactwo. Czego to człowiek nie zrobi aby dotrzeć do tego co kocha.
Jeszcze raz STOKROTNE DZIEKUJĘ

9. Data: 2008-01-29 18:14:40

Od: "tayton" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Buuuu.... ja jestem nieuk, nie znam angielskiego, więc się nie zaloguję, a
tak mi się marzy "niebieska" paniusia z pieskami....

10. Data: 2008-01-29 18:15:50

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tayton napisał:
> Buuuu.... ja jestem nieuk, nie znam angielskiego, więc się nie zaloguję, a
> tak mi się marzy "niebieska" paniusia z pieskami....

to skorzystaj z loginu grupy tak jak ja,i mam za co bardzo dziekuje
wszystkim ktorzy sie do tego przyczynili
pozdrawiam kasias

Ramy do wyszywania q snap
{Patchwork - Wzory dziecięce-super książka
{XXX} Tulipany dla wytrwałych :-)
{XXX} KrEciK ( ktos szukal )
Dla maluchów