XXX Prosba o kwiatuszki :)

1. Data: 2005-03-19 16:36:22

Temat: XXX Prosba o kwiatuszki :)
Od: gaja <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wzielam sie za wyszywanie irysa z tej kolekcji:
http://www.heritagestitchcraft.co.uk/connections.htm

Niestety schemat ktory mam jest nieco niewyrazny i mam watpliwosci co do
niektorych fragmentow (zwlaszcza tam gdzie w jednej krateczce sa dwa
rozne symbole) :(
Czy ktos moglby mnie poratowac wyraznym schmatem do tego obrazka a
najlepiej do wszystkich z tej serii bo jak skoncze jeden na pewno
zabiore sie za nastepny ;-)

Pozdrawiam serdecznie

--
gaja

1. Data: 2005-03-19 19:09:46

Temat: Re: XXX Prosba o kwiatuszki :)
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gaja" napisał w wiadomości ...
> [...]
> Czy ktos moglby mnie poratowac wyraznym schmatem do tego obrazka a
> najlepiej do wszystkich z tej serii bo jak skoncze jeden na pewno zabiore

Co miałam - posłałam. Czego nie mam - poszukuję.
Co dostaniesz, a czego ja nie mam- przyślij do mnie :)))

AgaWa & Malutek (~07.08.2005)
GG 4624445

1. Data: 2005-03-19 20:41:07

Od: "Baśka" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo ładne sa te na brązowych tłach ;), jeżeli macie stronkę ze schematami,
to byłabym wdzięczna. Pozdrawiam Was, Baśka

1. Data: 2005-03-19 22:22:52

Od: gaja <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co miałam - posłałam. Czego nie mam - poszukuję.
> Co dostaniesz, a czego ja nie mam- przyślij do mnie :)))

Dziekuje slicznie :)
Oczywiscie jesli cos dostane przesle :)
Na razie udalo mi sie znalesc bardzo ladny i wyrazny schemat irysa:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=18467

Oczywiscie nadal czekam na inne schematy, zwlaszcza zalezy mi na
tulipanie z czerwonej serii.

gaja

1. Data: 2005-03-20 18:12:36

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś wysłałam.
Pozdrawiam.
BlueAga

1. Data: 2005-03-21 16:41:10

Od: "kaśka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos moglby mnie poratowac wyraznym schmatem do tego obrazka a
> najlepiej do wszystkich z tej serii bo jak skoncze jeden na pewno

witam takie śliczności to bym chętnie wyszyła xxx więc jeśli mogę się podłączyć
do prośby o schematy byłabym bardzo wdzięczna jakbym coś dostała. z góry
dziękuję
widziałam wszystkie na 7ya ale miał je ktoś tylko w planie
pozdrawiam kaśka

1. Data: 2005-03-30 15:26:02

Od: gaja <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bylo mnie ponad tydzien ale juz jestem i jak tylko uporzadkuje to co
dostalam to wszytkim chetnym powysylam :)

Jeszcze raz slicznie dziekuje

--
gaja

1. Data: 2005-03-30 16:48:16