XXX Schemat górskiego pejzażu

1. Data: 2005-07-08 19:38:03

Temat: XXX Schemat górskiego pejzażu
Od: "Monika" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Jak to się stało że wśród milionów wzorów nie ma tych upragnionych górskich
pejzaży? Czy jest tutaj ktoś, kto posiada schemat odzwierciadlający górską
przyrodę? Z góry dzięuję za pomoc.

2. Data: 2005-07-09 16:27:53

Temat: Re: XXX Schemat górskiego pejzażu
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyrodę? Z góry dzięuję za pomoc.
>
>Mam górę Materhorn. Jesli ci odpowiada to mogę przesłać.Pozdrawiam.
Ania

3. Data: 2005-07-09 18:03:08

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ania

Aniu będę wdzięczna za cokolwiek bo mam wrażenie że jest to towar mocno
deficytowy. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
Monika

4. Data: 2005-07-10 13:54:47

Od: "Władysława-Dziunia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam wczoraj góry z wodospadem.
Dziunia-Kwidzyn

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Aniu będę wdzięczna za cokolwiek bo mam wrażenie że jest to towar mocno
> deficytowy. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
> Monika

sio do swoich szaf...
sio do swoich szaf...
Obraz Alana Maley.