XXX YORK

1. Data: 2006-08-09 17:19:03

Temat: XXX YORK
Od: "Izula" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam , mam dług wdzięczności wobec pewnej Pani fanki piesków rasy York
pomyślałam , że podziękuję jej obrazkowo :)) i stąd moja prośba - szukam
wzorków do wyszycia , myślę że miłe hafciarki mi pomogą . Dziękuję pięknie

Izula

2. Data: 2006-08-10 06:22:47

Temat: Re: XXX YORK
Od: d...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

może tutaj coś znajdziesz
http://glinki.com/?l=2kpqr4

3. Data: 2006-08-10 07:36:32

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jeden wzorek polecial na pricva :)

Marzena
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=135688

4. Data: 2006-08-10 20:55:08

Od: "Izula" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję wszystkim za pomoc

Izula

Użytkownik "Izula" <5...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wzorków do wyszycia , myślę że miłe hafciarki mi pomogą . Dziękuję pięknie

xxx szukam jednokolorowych zimowych motywów na firankę szydełkow
xxx szukam jednokolorowych zimowych motywów na firankę szydełkow
(ot)Zapraszam - moje nowości
xxx-orientalne - szukam
OT_get boty_pytanie