{XXX} Ze slicznosci na forum chinskim

21. Data: 2008-07-21 08:01:57

Temat: Re: {XXX} Ze slicznosci na forum chinskimi magazynów robótkowych
Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cross Stitch & Needlework July 2008 (lipiec)
http://bbs.hi-joy.com/thread-111709-1-3.html

22. Data: 2008-07-22 04:58:38

Od: "ryba50" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpowiedzcie proszę, co trzeba zrobić żeby zyskać trochę kasy? Za każdy
schemat chcą kasę a ja nie bardzo wiem skąd ją brać (no chyba że z
portfela :) Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam Aśka

23. Data: 2008-07-22 12:01:20

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musisz zaladowac swoje schematy na forum,no juz tak to jest-cos za
cos,chociaz wiele jest bezplatnych.
Instrukcja ładowania siedzi tutaj:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=212083
Pozdrawiam
Beata

24. Data: 2008-08-04 08:09:28

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Point de croix thematique-kwiaty i rośliny
http://bbs.hi-joy.com/thread-122945-1-1.html

25. Data: 2008-08-13 06:12:39

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

De Fil en Aiguille 37. Suplemento
http://bbs.hi-joy.com/thread-124821-1-1.html

26. Data: 2008-09-08 12:35:02

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

CrossStitcher RUS (ISSUE 37 /Christmas 2008) :
http://bbs.hi-joy.com/thread-80610-1-1.html

27. Data: 2008-09-09 07:55:31

Od: Iskra <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

InterLady (Pusia) pisze:
> CrossStitcher RUS (ISSUE 37 /Christmas 2008) :
> http://bbs.hi-joy.com/thread-80610-1-1.html

Dzięki, uwielbiam Cross Stitchera. A gdzieś na picasie albo fotosiku nie
widziałyście gazetek? Bbs jest upierdliwe strasznie i ostatnio mi w
ogóle nie działa, mimo, że monet trochę już miałam nazbierane.

28. Data: 2008-09-09 14:53:44

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iskra" napisał w wiadomości > widziałyście gazetek? Bbs jest
upierdliwe strasznie i ostatnio mi w
> ogóle nie działa, mimo, że monet trochę już miałam nazbierane.
> Pozdrawiam

Nie tylko u Ciebie wariuje,trzeba wziać na przetrzymanie :-)
Beata

29. Data: 2008-09-10 08:02:29

Od: "InterLady \(Pusia\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Crossstitcher 202 August 2008: