XXX Znalazłam stronę- czy ktoś zna hasło, bardzo proszę !!

1. Data: 2006-01-23 10:47:04

Temat: XXX Znalazłam stronę- czy ktoś zna hasło, bardzo proszę !!
Od: "Traszka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Znalazłam stronę z wzorami których szukam już od jakiegoś czasu
http://shalee.narod.ru/Permin/permin.html
NIestety, gdy chcę "wejść" w schemat wyskakuje mi okienko na hasło, czy ktoś je
zna???. Bardzo mi zależy.
Z góry bardzo dziękuję.

_____
Pozdrawiam Anita

2. Data: 2006-01-23 11:14:08

Od: "Renia z Obornik Wlkp" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Z góry bardzo dziękuję.
>

> Wyślij do włścicielki stronki meila z prośbą o hasło.Czasami trzeba trochę
czekać,ale na pewno przyśle
Pozdrawiam prawie zamrożona
Renia

3. Data: 2006-01-23 20:33:51

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj zamknąc okienko logowania i wcisnąć "back" mnie tym sposobem udało
się posciągać mnóstwo wzorów z tego albumu.Jednak uzbrój się w cierpliwość,
ch\zęśc schematów po zerwaniu transfera masz tylko do połowy. Niestety tak
się dzieje z większością albumów na narod.ru.
pozdrawiam
Mampka

Tatty Teddy: http://mampka.multiply.com
Marty Bell: http://mampka2.multiply.com
Popcorn: http://mampka3.multiply.com
Suzzy's Zoo: http://mampka4.multiply.com

4. Data: 2006-01-23 20:45:31

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam dodac uzywam Opery i po wciśnięciu enter na pustym okienku hasła
na moment wyskakuje strona z linkami do schematów. Po chwili ginie i jak
wciśniesz back to przechodzisz do strony z numerkami obrazków (bez zdjec
obrazków) same numerki. numerek to link do schematu.

5. Data: 2006-01-23 21:31:05

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ch\zęśc schematów po zerwaniu transfera masz tylko do połowy. Niestety tak
> się dzieje z większością albumów na narod.ru.

Wielkie dzięki za radę :-)
Mam już hasełko nie muszę kombinować.

Wielkie dzięki.

________
Anita

6. Data: 2006-01-24 19:00:40

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mampka napisał:
> [...]
> wciśniesz back to przechodzisz do strony z numerkami obrazków (bez zdjec
> obrazków) same numerki. numerek to link do schematu.

No to ci zazdroszczę! Ja tak nie moge. Nic nie moge ściągnąć :((
A tyle tam fajnych obrazków które szukałam.
Pozostaje mi wzdychanie.
Pozdrawiam z lodowatego Lublina

7. Data: 2006-01-24 19:22:27

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No to ci zazdroszczę! Ja tak nie moge. Nic nie moge ściągnąć :((
> A tyle tam fajnych obrazków które szukałam.
> Pozostaje mi wzdychanie.
> Pozdrawiam z lodowatego Lublina

Jak podasz mi na jaki adres mam Ci wysłać hasełko to Ci je podam i będziesz
mogła ściągać do woli

_____
Pozdrawiam Anita

8. Data: 2006-01-24 19:52:17

Temat: Re: XXX Znalaz?amstron?- czy kto? zna has?o, bardzo prosz? !!
Od: j...@o...pl (Jandulka) szukaj wiadomości tego autora

_____
> Pozdrawiam Anita

Rozumiem, że masz na to, oczywiście, zgodę Shalee?
Jandulka

9. Data: 2006-01-24 20:30:24

Temat: Re: XXX ZnalazÂłamstronĂŞ- czy kto Âś zna hasÂło, bardzo proszĂŞ !!
Od: "Traszka" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> _____
> >
> Rozumiem, Ĺźe masz na to, oczywiĹ&#65533;cie, zgodÄ&#65533; Shalee?
> Jandulka
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.robotki-reczne

No cóż, ja znalazłam to hasełko w necie na pewnej czeskiej stronie, obok adresu
tejże było podane i hasełko ;-).

_____
Pozdrawiam Anita

10. Data: 2006-01-24 22:00:33

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak podasz mi na jaki adres mam Ci wysłać hasełko to Ci je podam i będziesz
> mogła ściągać do woli
>

> _____
> Pozdrawiam Anita

Podałam na priv

shematy Wiehlera - help!
[pomocy!!!] rozszyfrowanie schemtu
(XXX) poszukiwana kamieniczka
Noworoczne spotkanie w Krakowie - fotki
xxx czy robiłyście ten wzór muliną Ariadny?