XXX aniołki

1. Data: 2006-01-10 19:45:29

Temat: XXX aniołki
Od: "Anka d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,czy w swoich zbiorach któraś ma wzory aniołków?Maniakalnie haftuję
aniołki ale takie które przedstawiają dzieci np te Rafaela.Bardzo proszę o
schematy.Pozdrawiam z Lubina.

2. Data: 2006-01-11 09:42:04

Temat: Re: XXX aniołki
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aniołki ale takie które przedstawiają dzieci np te Rafaela.Bardzo proszę o

ID=112160&PhotoID=994459
zdzieba/w-wa/

3. Data: 2006-01-11 12:03:40

Od: "Anka<d...@v...pl" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ID=112160&PhotoID=994459
> zdzieba/w-wa/

Dziękuję

4. Data: 2006-01-11 13:21:15

Od: o...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Poszly na priv takie troche inne dziewczynki - aniolki
olga

5. Data: 2006-01-11 17:11:35

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysyłałam wczoraj z konta onetowego, ale pojawiał się problem. Spróbuję
jeszcze raz. Daj znać na priv, czy doszło.

Pozdrawiam
Alza

6. Data: 2006-01-11 17:55:43

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

2 wysyłki z 4 wróciły, wyczyść skrzynkę. Na onecie musisz sama powiększyć
pojemność skrzynki. Wchodzisz w ustawienia, później - pojemność skrzynki i
wielkość przyjmowanych listów, dalej - wybierasz maksymalnie 1GB (listy do
10 MB).

Pozdrawiam
Alza

7. Data: 2006-01-11 18:11:40

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wielkość przyjmowanych listów, dalej - wybierasz maksymalnie 1GB (listy do

Listy lepiej ustawić na "przyjmuj wszystkie" bo jak ktoś wyśle troche wiekszy to
masakra:)

Pozdrawiam Iwa

8. Data: 2006-01-11 18:58:36

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Listy lepiej ustawić na "przyjmuj wszystkie" bo jak ktoś wyśle troche
> wiekszy to
> masakra:)
>
> Pozdrawiam Iwa

Masz rację, ja też mam takie ustawienie, ale bezpłatne konto nie przyjmuje
listów większych niż 10 MB.

Pozdrawiam
Alza

9. Data: 2006-01-11 19:17:56

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, ja też mam takie ustawienie, ale bezpłatne konto nie przyjmuje
> listów większych niż 10 MB.
>
> Pozdrawiam
> Alza

Teoretycznie, ja wysyłam załączniki 10 MB a wtedy list ma prawie 15 MB i
przechodzi.

Pozdrawiam Iwa

10. Data: 2006-01-11 19:32:35

Od: "Anka" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz rację, ja też mam takie ustawienie, ale bezpłatne konto nie przyjmuje
> listów większych niż 10 MB.
>
> Pozdrawiam
> Alza
>
> Muszę sie przyznać,że internet nie jest moją mocną stroną.Pocztę mam ustawioną
na 1GB-sprawdziłam.Nie przyszła do mnie żadna wiadomość od Iwy.Dostałam
poprzednie i wzorki ale terza nic.Anka

M_algosiaa proszę odezwij się !!!
druty-ponczo
xxx klucze do róży