XXX_krosno

1. Data: 2005-01-23 11:32:58

Temat: XXX_krosno
Od: "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, przymierzam sie do kupna krosna ze sklepu "Kokardka". Czy ktoś
może takiego używa i jak sie ono sprawuje podczas wyszywania. Do tej pory
robiłam tylko na tamborku, ale czasem kanwa sie wygniata i zostają brzydkie
kółka. Prosze powiedzcie: warto...czy nie warto???

Pozdrawiam
Ber...ta

1. Data: 2005-01-23 13:14:46

Temat: Re: XXX_krosno
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bernardetta wrote:
> [...]
> robiłam tylko na tamborku, ale czasem kanwa sie wygniata i zostają brzydkie
> kółka. Prosze powiedzcie: warto...czy nie warto???

Ja zamowilam dla mamy, uzywa i jest zadowolona. To tak prosta
konstrukcja, ze sobie juz zrobilam sama:-)

Grazyna

1. Data: 2005-01-24 10:36:26

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robiłam tylko na tamborku, ale czasem kanwa sie wygniata i zostają brzydkie
> kółka. Prosze powiedzcie: warto...czy nie warto???

Też kupiłam z 2 albo 3 lata temu. Z pewnością praca na dużych płaszczyznach
materiału przy pomocy krosna jest o niebo lepsza niż na tamborku. Jak dla mnie
to krosno ma jednak jedną wadę: jest mało ergonomiczne. Zbyt trzeba się do
niego dostosowywać. Takie cacka, które są bardziej przyjazne widziałam na
amerykańskich stronach... Ale ostatecznie polecam nawet takie kokardkowe
krosno bo lepszy rydz niż nic.
Pozdrawiam,
Lena

1. Data: 2005-01-24 19:22:16

Od: "Ewa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robiłam tylko na tamborku, ale czasem kanwa sie wygniata i zostają brzydkie
> kółka. Prosze powiedzcie: warto...czy nie warto???

Witam!
Mam takie krosno juz od dwoch lat i jest swietne - polecam

1. Data: 2005-01-27 08:56:13

Od: "lusi-Kasia Miciul" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zamówiłam krosno z kaan. Nie mogę sie doczekać!
Pozdrawiam ze Szczecina

1. Data: 2005-01-27 22:42:41

Od: "Agunia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie doczekalam krosna z kaan. Jestem zadowolona. Super rozwiązania.
polecam
pozdrawiam
Użytkownik "lusi-Kasia Miciul" <g...@o...pl> napisał w
wiadomości news:3100.00000072.41f8acad@newsgate.onet.pl...

1. Data: 2005-02-01 17:05:40

Od: "Bernardetta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wciaż szukam i nie moge sie zdecydowac co wybrac. Owocem dzisiajszych
poszukiwań jest takie urzadzenie :) moze sie komus przyda:
http://www.stitchez.com/Merchant2/merchant.mvc?Scree
n=PLST&Store_Code=SE

Pozdrawiam Ber...ta

Zima zima zima :))