XXX kwadratowe tamborki

1. Data: 2005-09-05 17:38:35

Temat: XXX kwadratowe tamborki
Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie

Dzisiaj wpłynęły ostatnie pieniądze. Zatem jutro zamawiam tamborki i mam
nadzieję, ze paczka szybko dotrze. Będę was informować na bieżąco.
Osoby, które od razu wpłaciły za przesyłkę - wyślę tamborki, jak tylko
przyjdą. Natomiast z osobami, które prosiły o ustalenie po przyjściu paczki -
będę się kontaktować na bieżąco.

Tymczasem pozdrawiam i trzymam kciuki, zeby tamborki przyszły jak
najszybciej. Już nie mogę się doczekać :)

Michalina

2. Data: 2005-09-20 13:12:16

Temat: Re: XXX kwadratowe tamborki
Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będę się kontaktować na bieżąco.
>
> Tymczasem pozdrawiam i trzymam kciuki, zeby tamborki przyszły jak
> najszybciej. Już nie mogę się doczekać :)

Witam serdecznie,
chciałałam zapytać czy już coś wiadomo na temat naszych utęsknionych tamborków?
pozdrawiam
ulka/nitka777

3. Data: 2005-09-20 16:04:34

Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pani z Yarn Tree mówiła,ze paczka moze isc do 2 tygodni. Także jeszcze
cierpliwie czekam. Myslę, ze powinna dojść w tym tygodniu.
Będę informować jak tylko dojdą.

Pozdrawiam
Michalina

4. Data: 2005-09-20 16:09:30

Od: n...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pani z Yarn Tree mówiła,ze paczka moze isc do 2 tygodni. Także jeszcze
> cierpliwie czekam. Myslę, ze powinna dojść w tym tygodniu.

oooo, dziekuje serdecznie za pocieszenie :o)
cierpliwość jest cnotą...uczę sie ją posiąsc
pozdrawiam serdecznie
u/n

Przeliczniki
aplikacje z cekinow