XXX-milosniczki egiptu prosze o pomoc...

1. Data: 2005-05-17 09:35:41

Temat: XXX-milosniczki egiptu prosze o pomoc...
Od: "agao" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...gdzie moge znalezc wzorki jakis motywow egipskich(faraoniki, kleopatry
itp.)
dzieki z gory za linki
aga

2. Data: 2005-05-17 10:27:29

Temat: Re: XXX-milosniczki egiptu prosze o pomoc...
Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuję:
> wejdź w wyszukiwarkę niusów
> http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&gr
oup=pl.rec.robotki-reczne

3. Data: 2005-05-17 14:10:49

Od: "Michalina Jaskólska-Pyrek" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

agao <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> ....gdzie moge znalezc wzorki jakis motywow egipskich(faraoniki, kleopatry
> itp.)
> dzieki z gory za linki
> aga

Cześć

Ja teraz haftuje super obraz z maską Tutenhamona i scenami egipskimi. Zwie
sie ten obraz Egyptian Extravagance. Na priv wysyłam ci spakowany wzór oraz
zdjęcie. Niestety nie mam najlepszej jakości tego zdjęcia. Ale sam obraz
jest cudowny.
Jestem juz na ukonczeniu. Brakuje mi jeszcze samej twarzy i czoła tej maski.
Na pewno pochwalę się, jak skonczę.

Pozdrawiam
Michalina

4. Data: 2005-05-18 07:37:47

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik agao napisał:

> ...gdzie moge znalezc wzorki jakis motywow egipskich(faraoniki, kleopatry
> itp.)

Troche mam w swoich zbiorach napisz na priv co potrzebujesz to ci wyśle.

A ja podpinam sie pod post i zapytam (pytam tak od czasu do czasu..)

Kto ma Nefretiti Lanarte
Obraz cały w zółtych i pomarańczowych odcieniach
Schematów jest 13
Ja mam, ale niestety jakieś uszkodzone.
Juz w pierewszym schemacie krateczki najeżdzaja (zachodzą) na siebie :(

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

5. Data: 2005-05-18 08:00:15

Od: "KITHA" <m...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleciało na priva.

Pozdr
Małgorzata

6. Data: 2005-05-18 08:00:17

Od: "KITHA" <m...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleciało na priva.

Pozdr
Małgorzata

7. Data: 2005-05-18 08:00:18

Od: "KITHA" <m...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleciało na priva.

Pozdr
Małgorzata

8. Data: 2005-05-18 08:01:50

Od: "KITHA" <m...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleciało na priva.

Pozdr
Małgorzata

9. Data: 2005-05-18 08:07:25

Od: "KITHA" <m...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety wysłana przeze mnie poczta na Twój adres prive wraca - nie wiem co się
dzieje ?????

Pozdr
Małgorzata

10. Data: 2005-05-18 08:10:03

Od: "KITHA" <m...@m...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam cztery schematy w swojej kolekcji:
a) Faraon,
b) Nefretete,
c) Mężyczna egipski,
d) Kobieta egipska.
Jakby jakby co to proszę daj znak na mojego emaila - wtedy podeślę Tobie
schematy.

Pozdr
Małgorzata

Temari (bylo) :: [piknik robotkowy]