XXX pomocy :)

1. Data: 2006-03-14 12:22:38

Temat: XXX pomocy :)
Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie.

Potrzwebuję tym razem zamienić te konkrtne numery muliny DMC na Ariadnę
(nistety nigdzie ich nie znalazłam). Proszę o pomoc.

Kolory: 451 452 470 647 754 934 i 3021

Obrazek:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eitqgvkknvi70r6z
.html

2. Data: 2006-03-14 12:38:22

Temat: Re: XXX pomocy :)
Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Sama miałam kłopoty z zamiennikami muliny z DMC na Ariadnę - okazało sie ze
niektóre kolory odbiegały od żądanego.Nie pozostało mi nic innego jak kupic z
DMC...wiem, ze droga ale Ariadna nie ma wszystkich odcieni - jest jeszcze
jedno wyjście - miec próbki z muliny DMC i wtedy mozesz dobrac odpowiedni lub
zblizony kolor...
Jeszcze udało mi sie zaczerpnąć z miesięcznika "Kram z robótkami" tam jest
duzo podanych rodzaje mulin i zamiennkiów...

Więc powodzenia
Pozdrawiam
Anka

3. Data: 2006-03-14 13:10:32

Od: "Kasia <Kieupa> Warszawa" <k...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie znalazłaś tych konkretnychnumerów. Bo ja większość zlokalizowałam, ale
z tymi mam problem

4. Data: 2006-03-14 13:19:57

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbki kolorów DMC masz tutaj:
http://www.kelsea.ca/dmc_colour_charts.htm
a tu ariadny:
http://www.ariadna.com.pl/article.php?id=110
może porównanie wzrokowe wystarczy?

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN

nowa na strimfoto
XXX-domki poszukuje
Mulina z ebay
Pomocy