XXX - szukam i nie moge znalezc-POMOCY

1. Data: 2004-08-26 07:09:11

Temat: XXX - szukam i nie moge znalezc-POMOCY
Od: "Marta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam pieknego obrazu na ktory już od dawna choruje :-( oto on
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=6381&PhotoID=154739
mimo moich staran jeszcze nie znalazłam wzoru tego cuda czy ktos moze mi pomoc
PLISS
Z gory DZIEKI :**

1. Data: 2004-08-26 07:47:39

Temat: Re: XXX - szukam i nie moge znalezc-POMOCY
Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leci na priva, ale szybko rob miejsce w skrzynce bo calosc ma ponad 5MB

Grazyna

1. Data: 2004-08-26 07:59:54

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Skrzyneczka już pusta i BARDZ BARDZ DZIEKUJE

1. Data: 2004-08-26 16:04:13

Od: "muzzzy" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja też bardzo i to bardzo proszę
Aga

1. Data: 2004-08-26 18:21:09

Temat: Re: ---CO ZA KOSZMAR !!!!
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny !!!
Ile razy mozna Wam to tlumaczyc, prosic, przypominac.......
PROSBY KIERUJEMY NA PRIV !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-08-26 19:57:14

Od: s...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

> Droga Ilonko!!
Forum jest po to żeby pytać, prosić, a przede wszystkim żeby DZIELIĆ SIĘ ZE
WSZYSTKIMI tym co mamy. I to ma służyć nam wszystkim. Więc proszę daruj sobie te
koszmarne uwagi, bo to psuje tylko atmosferę.
Pozdrawiam, Mania

1. Data: 2004-08-26 20:12:23

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sobie te
>koszmarne uwagi, bo to psuje tylko atmosferę.

Ilonka ma świętą rację, może niewłaściwie ją zrozumiałaś. Podam przykład.
Szukam wzoru X i piszę o tym na grupę. Ty masz wzór i odpisujesz mi na
grupę, że go wysyłasz. I to wszystko, co w grupie powinno się znaleźć na ten
temat. Wszyscy wiedzą, że wzór masz ty i do ciebie na priv powinni kierować
prośby, a nie na grupę. Nawet niemodemowcy mają dość, kiedy ściągną 20-30
zupełnie zbędnych postów. Kiedyś policzyłam - było ich pięćdziesiąt.
Większość właśnie tego typu. To jest koszmar.
Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2004-08-26 20:15:12

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@n...pl wrote:

> [...]
> WSZYSTKIMI tym co mamy. I to ma służyć nam wszystkim. Więc proszę daruj sobie te
> koszmarne uwagi, bo to psuje tylko atmosferę.

pkt. 8

Dzielimy się. Na priv.

J.

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-08-26 20:51:48

Od: "ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja też bardzo i to bardzo proszę
> Aga

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=32680&o
b=0

1. Data: 2004-08-26 21:14:03

Od: "mania" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie macie rację, źle zrozumiałam za co przepraszam. Oburzyłam się
ponieważ nie spodobał mi się ton tego postu.
Jeszcze raz przepraszam, mania

[szydełko] seretki ala Koniaków
[szydełko] z truskawkami
[szydełko] dekoracja na doniczki