XXXX

1. Data: 2006-04-13 09:54:46

Temat: XXXX
Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć. Spotkałam się z tym, że posiadacie zeskanowane całe masy
gazetek Diana. Może ktoś w ten sposób skanuje Hafty Polskie. Chodzi
mi o konkretne wzory ze starszych numerów. Jeśli ktoś ma bardzo bym
prosiła. Będę wdzięczna.

2. Data: 2006-04-13 20:55:56

Temat: Re: XXXX
Od: "QBASKA" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewo, a mozesz konkretniej: o jakie numery Ci chodzi, lub o jakie
schematy z jakich numerów? Trudno aaby skanowac kilkanascie numerów
Haftów do wyboru dla Ciebie? Chetnie Ci pomoge tylko powiedz o co
chodzi!!!!

3. Data: 2006-04-14 11:39:36

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o taki "tryptyk"; List, Plotka i Przy fortepianie, a takze o
takie trzy schematy klownów czy tam arlekinów. Absolutnie nie wiem w
jakich to bylo numerach. Ten tryptyk byl czarno - kremowy na bialej
kanwie. A te arlekiny, to jeden byl w rózu drugi w fiolecie a trzeci
w takich barwach pastelowych.

4. Data: 2006-04-14 12:30:52

Od: "Iwa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakich to bylo numerach. Ten tryptyk byl czarno - kremowy na bialej
> kanwie. A te arlekiny, to jeden byl w rózu drugi w fiolecie a trzeci

A może spróbuj zlokalizować te schematy na ich stronie internetowej
http://www.haftypolskie.com.pl/
Ja osobiście mam kilka ich schematów, ale nazwy mi nic nie mówią, bo mam swoje
nazwy, a jak zobacze nazwe to może akurat:)

Pozdrawiam Świątecznie Iwa

5. Data: 2006-04-17 11:04:34

Od: "ewa" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za zainteresowanie. Przejrzalam ich strony. Znalazla, wiec
dokladnie napisze:
1. Pierrot str. 3
2. Dziewczyna z Perla str. 4
3. Jezus - str. 16
4. Pierot str. 24
5. Arlekin str. 24
6. List, Plotka, Przy fortepianie str. 25
Dzieki

6. Data: 2006-04-17 11:24:14

Od: "Iwa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki za zainteresowanie. Przejrzalam ich strony. Znalazla, wiec
> dokladnie napisze:
> 1. Pierrot str. 3
> 2. Dziewczyna z Perla str. 4
> 3. Jezus - str. 16
> 4. Pierot str. 24
> 5. Arlekin str. 24
> 6. List, Plotka, Przy fortepianie str. 25
> Dzieki

Te już do Ciebie lecą
http://www.haftypolskie.com.pl/index.php?p=pokaz_pro
dukt&nr=90231
http://www.haftypolskie.com.pl/index.php?p=pokaz_pro
dukt&nr=90156

Pozostałych nie mogę się dopatrzeć na tych stronach, podaj linki do obrazków:)

Pozdrawiam Iwa

7. Data: 2006-04-17 18:25:05

Od: Iwa <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-04-2006 o 13:04:34 ewa <e...@w...pl> napisał:

> 5. Arlekin str. 24
> 6. List, Plotka, Przy fortepianie str. 25

Jeszcze udało mi się zlokalizować te dwa ostatnie punkty, zaraz do Ciebie
polecą:)

--
Pozdrawiam Iwa

8. Data: 2006-04-19 10:40:07

Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy również mogłabym prosić o przesłanie PIERROTA i ARLEKINA?

A.

[inspiracje] haft strukturalny i quilling
Diana-dużo gazet
problem z programem
szukam schematu XXXX - komputer
xxx Popcorn z majowego Cross Stitching