XXXkwiaty z ''cieniem''

1. Data: 2006-08-30 05:07:39

Temat: XXXkwiaty z ''cieniem''
Od: "Izula" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,szukam wzorów kwiatków z cieniem , tak najprościej je opisać .To była
seria kilku kwiatów , mam już maki i poszukuję reszty.
dziękuję pięknie za pomoc

Izula

2. Data: 2006-08-30 08:04:08

Temat: Re: XXXkwiaty z ''cieniem''
Od: "MonikaGer" <m_biermann@(nospam)gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

"Izula" <5...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Witam ,szukam wzorów kwiatków z cieniem , tak najprościej je opisać .To
> była seria kilku kwiatów , mam już maki i poszukuję reszty.
> dziękuję pięknie za pomoc

Moze napisz troche wiecej o tej serii, np. jaka tonacja, te kwiaty rzucaja
cien? czy sie tak "rozplywaja" jak akwarele. Jesli sa to takie rozplywajace
to moze chodz ci o te:
http://www.sewandso.co.uk/ran779-0.html

Pozdrawiam
Monika

3. Data: 2006-08-30 10:23:38

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izula napisał(a):
> Witam ,szukam wzorów kwiatków z cieniem , tak najprościej je opisać .To była
> seria kilku kwiatów , mam już maki i poszukuję reszty.
> dziękuję pięknie za pomoc

Pewnie o te Ci chodzi :)
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=117026

--
Pozdrówki,
Aneczka

4. Data: 2006-08-30 17:54:42

Od: "Izula" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kwiaty mają taki szary cień , niestety nie wiem jakiej są firmy , znalazłam
kiedyś na chinkach i zapisłam na dysk maki .Teraz chcę dla kogoś wyhaftować
ałą serię i nie potrafię ich znależć , a wiem że było ich 3 lub 4.

Izula

5. Data: 2006-08-30 18:19:05

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izula napisał:
> [...]
> kiedyś na chinkach i zapisłam na dysk maki .Teraz chcę dla kogoś wyhaftować
> ałą serię i nie potrafię ich znależć , a wiem że było ich 3 lub 4.

aaa to chyba lenarte,ale to tlo bylo chyba podmalowane,takie gotowe ;)
kasias

6. Data: 2006-08-30 21:29:44

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izula napisał(a):
> kwiaty mają taki szary cień , niestety nie wiem jakiej są firmy , znalazłam
> kiedyś na chinkach i zapisłam na dysk maki .Teraz chcę dla kogoś wyhaftować
> ałą serię i nie potrafię ich znależć , a wiem że było ich 3 lub 4.

Czy chodzi o takie?

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/42edc9f282f5f414
.html

Niestety mam tylko maki, ale jeśli ktoś ma inne, to ładnie się uśmiecham :-)

Marzena

7. Data: 2006-08-31 16:37:28

Od: "Izula" <5...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

TAK TAK właśnie tych szukam :))

Izula

Użytkownik "Marzena i Cyprian" <c...@c...pl> napisał w
wiadomości news:ed5058$g6p$1@nemesis.news.tpi.pl...

8. Data: 2006-10-03 19:37:00

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izula napisał(a):
> Witam ,szukam wzorów kwiatków z cieniem , tak najprościej je opisać .To była
> seria kilku kwiatów , mam już maki i poszukuję reszty.
> dziękuję pięknie za pomoc

Znalazłam takie > http://photo.163.com/photos/tangyy82/19272189/508825
690/

Marzena

[szydełko] szukam schematu zielonej spódnicy
frywolitki - prośba
poncho:)
(NTG) gdzie z roczniakiem w g.świętokrzyskie
[xxx] szukam ślubne Bang on the Door