Xenical + dieta niskotłuszczowa =sukces ???

11. Data: 2002-02-13 08:33:26

Temat: Re: Xenical + dieta niskotłuszczowa =sukces ???
Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Xenical jest o tyle fajny, ze uczy delikwenta wlasciwych nawykow
> zywieniowych, przynajmniej jezeli chodzi o tluste pokarmy. Skutecznie,
> aczkolwiek nieco brutalnie (dzien spedzony w toalecie skutecznie zniecheca
> do pizzy).
Pizza jako tłusty pokarm? Raczej przewaga węglowodanów /sporo ciasta/,
białka /tuńczyk, szynka itp.
A tak z ciekawości. Co możesz jeść, aby nie spędzać dni w wiadomym miejscu?
pozdr
Grzegorz

12. Data: 2002-02-17 18:40:31

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> skrev i meddelandet

> Pizza jako tłusty pokarm? Raczej przewaga węglowodanów /sporo
ciasta/,
> białka /tuńczyk, szynka itp.

Pizza jest bardzo tlusta! Glownie przez ser no i dodatki.

magda

13. Data: 2002-02-17 18:46:21

Od: "Magdalena Busk" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zażywałam Xenical i efekt był , powiedzmy odwrotny do zamierzonego .
> Niestety zachorowałam ( lekko , ale jednak ) . Oczywiście nie jest
to na
> pewno reguła , ale bądź ostrożna .

Potwierdzam. U mnie wywolal bardzo silne bole brzucha, bez wzgledu czy
jadlam tluszcz czy nie.

Xenical nie jest juz tak czesto przepisywany jak na poczatku. Ma wiele
wad.

Natomiast polecam stosowanie w ogole diety niskotluszczowej. Efekt ten
sam co po Xenicalu a bezbolesny i o wiele tanszy. Bo niestety, jak
napisala Justyna, X. "uczy delikwenta wlasciwych nawykow zywieniowych,
przynajmniej jezeli chodzi o tluste pokarmy." Sadze, ze wizyta u
dietetyka moze przyniesc zdrowszy efekt niz przyjmowanie tej chemii.

magda

14. Data: 2002-02-18 12:36:45

Temat: Re: Xenical + dieta niskot?uszczowa =sukces ???
Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

"JM" <j...@w...pl> wrote in message news:<a3vqbs$10m8$1@news2.ipartners.pl>...

> k...@p...onet.pl wrote in message
> <3...@n...onet.pl>...

A po co Ty sie chcesz tym podtruwac ?

Chryste Panie ....

> Nalezy jesc wiecej bialka poniewaz przyspiesza metabolizm nawet o 40%.

Co zdecydowanie obciaza nerki o czym przekonali sie juz wielokrotnie
ci, ktorzy tak robili.

> Poza tym IMO najlepsza dieta na schudniecie jest dieta ketogeniczna
> dr Atkinsa

To nie jest typowa dieta ketogeniczna ... a poza tym wcale nie jest
taka najlepsza wlasnie ze wzgledu na nieograniczanie bialka.

> ( podobna do diety dr Kwasniewskiego)

To jest jednak dosc dalekie podobienstwo.

Jerzy Zieba

15. Data: 2002-02-19 13:39:32

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chryste Panie ....

To chryste panie mialo byc krytyka tak? Przy malych dawkach ten mix nie jest
szkodliwy wiec nie ma czegi sie obawiac. Sa rowniez ziolowe odpowiedniki(chociaz
efedryna i kofeina w suplementach jest ze zrodel naturalnych)

> Co zdecydowanie obciaza nerki o czym przekonali sie juz wielokrotnie
> ci, ktorzy tak robili.

Obciaz jesli je sie za duzo. Ale w przypadku zdrowego czlowieka mozna jesc nawet
3gr/kg masy ciala bez efektow ubocznych. Polowa tej dawki jest wystarczajaca do
przyspieszenia metabolizmu i BEZPIECZNA.

> To nie jest typowa dieta ketogeniczna ... a poza tym wcale nie jest
> taka najlepsza wlasnie ze wzgledu na nieograniczanie bialka.

Owszem, nie jest typowa ale dobra i sprawdzona. Jeszcze lepsza dieta jest cykliczna
dieta ketogeniczna gdyz gubi sie tluszcz i traci sie w znikomym stopniu mase
miesniowa czego nie mozna powiedziec o innych dietach badz glodowkach.

> To jest jednak dosc dalekie podobienstwo.

Ale jest:-)

16. Data: 2002-02-20 06:39:26

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> To chryste panie mialo byc krytyka tak?

Nie. Zdziwieniem : po co to wszystko z taka "chemia"

> Przy malych dawkach ten mix nie jest szkodliwy

Skad wiesz, no i po co tak ...

> wiec nie ma czegi sie obawiac. Sa rowniez ziolowe odpowiedniki(chociaz
> efedryna i kofeina w suplementach jest ze zrodel naturalnych)

Zrodla "naturalne" sa rowniez zrodlami trucizn.

> Obciaz jesli je sie za duzo. Ale w przypadku zdrowego czlowieka
> mozna jesc nawet 3gr/kg masy ciala bez efektow ubocznych.

No ale co to da ? Bialko nie moze byc magazynowane. Ono ( nadmiar )
musi byc usuniete. Bez sensu. Jesli ktos nie wie ( a tak czesto jest ),
ze ma slabe, chore nerki to takie "przyladowanie" bialkiem moze okazac
sie tragiczne w skutkach.
Nie tedy droga.

> Owszem, nie jest typowa ale dobra i sprawdzona.

Wlasnie w/w problemy a nerkami wychodzily i wychodza u wielu
osob stosujacych metode Atkinsa.

> Jeszcze lepsza dieta jest cykliczna dieta ketogeniczna gdyz gubi
> sie tluszcz i traci sie w znikomym stopniu mase miesniowa czego
> nie mozna powiedziec o innych dietach badz glodowkach.

To samo osiaga sie przy Zywieniu Optymalnym bez koniecznosci
wchodzenia w ketoze itd ...

Jurek

17. Data: 2002-02-20 12:35:53

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skad wiesz, no i po co tak ...

Poniewaz przeprowadzone zostaly badania(w USA) przed wpuszczeniem produktu na rynek
ktore potwierdzily skutecznosc i nieszkodliwosc tych suplementow. Sam ich uzywam i
czuje sie swietnie i nie mam zadnych skutkow ubocznych.

> [...]
> musi byc usuniete. Bez sensu. Jesli ktos nie wie ( a tak czesto jest ),
> ze ma slabe, chore nerki to takie "przyladowanie" bialkiem moze okazac

Tak, musi byc usuniete i jest usuwane. Przy odpowiednich ilosciach nie wystapia
skutki uboczne.
Co to daje? Przyspieszenie metabolizmu.

> To samo osiaga sie przy Zywieniu Optymalnym bez koniecznosci
> wchodzenia w ketoze itd ...

Ale traci sie duzo tkanki miesniowej z powodu braku weglowodanow przed dlugi czas.

18. Data: 2002-02-21 02:55:15

Od: b...@o...com.au (George Zieba) szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote in message

> Poniewaz przeprowadzone zostaly badania(w USA) przed wpuszczeniem produktu
> na rynek ktore potwierdzily skutecznosc i nieszkodliwosc tych suplementow.

Krzysiu .... nie polykaj kitu. Naprawde tak malo jeszcze na ten temat wiesz ?
Badz bardziej krytyczny - dla wlasnego dobra.

> Tak, musi byc usuniete i jest usuwane.

To po co je brac w nadmiarze ? bez sensu.

> Przy odpowiednich ilosciach nie wystapia skutki uboczne.

Oj.... uwazaj ...

> Co to daje? Przyspieszenie metabolizmu.

Po cholere ? Zeby w ten sposob tracic wage ??????
Krzys... slyszales cos o starzeniu sie komorek i czym to jest
spowodowane ??

> Ale traci sie duzo tkanki miesniowej z powodu braku weglowodanow
> przed dlugi czas.

Czy taka "ekspertyze" wyczytales w kolorowych magazynach ?
Skad Ty wziales te bzdury ?

Jurek

19. Data: 2002-02-21 08:58:11

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzysiu .... nie polykaj kitu. Naprawde tak malo jeszcze na ten temat wiesz ?
> Badz bardziej krytyczny - dla wlasnego dobra.

Przykro mi ale zanim zaczne cos stosowac to sprawdze dany produkt na 10 strone.
Skutecznosc juz sprawdzilem a co do nieszkodliwosci to nie zauwazylem ZADNYCH
negatywnych objawow wiec uwazam to za nieszkodliwe. Na dluzsza mete tez takie jest.
Wiem to z wlasnych doswiadczen i z doswiadczen moich znajomych.
Jesli uwazasz, ze to jest szkodliwe to popatrz na sklad tussipectu i ile jest w
jednej tabletce sytnetycznej efedryny. A dzieci go biora i maja sie dobrze

> Oj.... uwazaj ...

Wystarczy pic duzo mineralnej zeby nic sie z nerkami nie stalo. Ja pije dziennie
3-4litry niskozmineralizowanej+2-3litry herbaty a jem duzo bialka od ponad 2 lat.

> Po cholere ? Zeby w ten sposob tracic wage ??????

Owszem. To pomaga ale nie w jakims gigantycznym stopniu.

> Krzys... slyszales cos o starzeniu sie komorek i czym to jest
> spowodowane ??

Owszem.

> Czy taka "ekspertyze" wyczytales w kolorowych magazynach ?
> Skad Ty wziales te bzdury ?

Przykro mi, ze musze Twoja zlosliwosc rozwiac. Nie czytam zadnych kolorowych
magazynow oprocz Polityki, Newsweeka, Wprost i Focusa. Informacje biore od
dietetykow sportowych i lekarzy znajacych sie na tym. Zwykle szukam tez
potwierdzenia w innych zrodlach.

20. Data: 2002-02-21 09:35:21

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale traci sie duzo tkanki miesniowej z powodu braku weglowodanow przed
dlugi czas.

Na d.o. je się węglowodany w ilości około 50-60 gram na dobę. Nie ma więc
braku w żadnym czasie.
Co powiesz o traceniu tkanki mięśniowej przez eskimosów, którzy żyją w
bardzo ciężkich warunkach, a nie jedzą węglowodanów w ogóle?

Pozdrawiam
Leszek

optymalni a co jutro z pączkiem???
Klub grubasów