Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA CZESC 3 -RYBY ;)

1. Data: 2005-10-26 08:42:52

Temat: Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA CZESC 3 -RYBY ;)
Od: "ILKA" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ucze sie robic rybe, ale po 2 dniach jedzenia filetow z morszczuka i mintaja
(sol pieprz wegeta jajko i maka/bulka tarta) juz mi sie znudzilo danie robione
w taki wlasnie spoSob, dzis mam znow filety (moja druga polowka zasmakowala
sie w rybkach) jak mozna je przyrzadzic zeby bylo pysznie ale inaczej oprocz
ryby po grecku? I JAKA SUROWKA OPROCZ ZROBIONEJ Z POMIDOROW PASUJE?wyczytalam
ze ryby podaje sie z ryzem i limonka oraz winogronami (pasuja sprawdzalam;) i
chyba biale wino?co jeszcze pasuje?

i czy nakladana panierka najpierw jajko potem maka jest mniej trwala od
zrobionego "ciasta" make wymieszac z jajkiem i w tym panierowac rybe?drugiego
sposobu nie probowala, moze ktos wie jak wykonana paierka dluzej sie bedize
trzymac ;)

pozdrawiam

iLKA

2. Data: 2005-10-26 08:53:16

Temat: Re: Z CYKLU NAUKA GOTOWANIA CZESC 3 -RYBY ;)
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

ILKA napisal(a):

> [...]
>ze ryby podaje sie z ryzem i limonka oraz winogronami (pasuja sprawdzalam;) i

Kup swieze sledzie. Troche posolic, troszke oproszyc maka i na
patelnie. Nie smazyc zbyt dlugo, zeby nie wyszly po malajsku ;--).
Bardzo smaczne. Jedyna wada to cap w mieszkaniu po ich smazeniu.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

3. Data: 2005-10-26 09:18:28

Od: Jacek Kos <q...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ILKA napisał(a):

> [...]
> sposobu nie probowala, moze ktos wie jak wykonana paierka dluzej sie bedize

mąka, jajo, bułka. zamiast bułki może być skruszona kruszonka z płatków
kukurdydzianych. bardziej chrupie. można ozdobić bułkę i kukurydzę
ziołami, papryką, pieprzem i czym tam chcesz...

--
JackOss

4. Data: 2005-10-26 09:28:41

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ILKA napisał(a):

> [...]
> sie w rybkach) jak mozna je przyrzadzic zeby bylo pysznie ale inaczej oprocz

Filety z lososia lub pstraga, albo cale pstragi. Bez panierki, tylko
lekko oproszone sola i pieprzem i skropione cytryna.

> I JAKA SUROWKA OPROCZ ZROBIONEJ Z POMIDOROW PASUJE?wyczytalam
> ze ryby podaje sie z ryzem i limonka oraz winogronami (pasuja sprawdzalam;) i
> chyba biale wino?co jeszcze pasuje?

Klasycznie - z kapusty kiszonej.

th

5. Data: 2005-10-26 10:17:28

Od: Krzysztof <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Klasycznie - z kapusty kiszonej.
>

> th

Kuchnia nie "capi" gdy smażysz
swieze sledzie. (jestem z Gdyni) Jako
surowke polecalbym ze swiezej
kapusty (sezon) Cienko poszatkowac
posolic i pogniesc. Dodac starte
jablko,marchew i mala cebule.
Pieprz, czypta cukru i lyzka oliwy z
oliwek. Troszke posiekanek piertuszki.
Prosze nie dziekowac
Krzysztof

--
Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
http://www.opera.com/

6. Data: 2005-10-26 10:54:49

Od: Jacek Kos <q...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof napisał(a):
> Kuchnia nie "capi" gdy smażysz
> swieze sledzie. (jestem z Gdyni)

I tu, pewnie, jest śledź pogrzebany - świeży, zatem nie capi...

--
JackOss

7. Data: 2005-10-26 12:09:12

Od: "ilka" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kuchnia nie "capi" gdy smażysz
> [...]

wlasnie mialam taka robic wczoraj ale zapomnialam kupic kapuste..
ale pierwszy raz slysze o wersji z cebula i jablkiem lepsze jest?

8. Data: 2005-10-26 12:12:02

Od: "i." <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

jednak zdeydowalam sie na rybe po grecku, bde ja robic pierwszy raz
znalazlam przepis ze do ryby dodac starta marchew,pietruszke,seler i bebulke
oraz przecier pomidorowy i koncentrat..mam nadzieje ze wyjdzie..aaa i seler
jeszcze...fakt ze napisane bylo zeby jesc po 2 godzinach jak odstoi a ja nie
mam tyle czasu jak mezczyzna przyjdzie glodny z pracy..

tylko nasunelo mi sie 1 pytanko, czym sie rozni przeier od koncentratu
pomidorowego?bo w przepisie napisane jest ze dodac oba...

ilka

9. Data: 2005-10-26 12:33:21

Od: "Gośka" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ilka <i...@v...pl> napisał(a):

> wlasnie mialam taka robic wczoraj ale zapomnialam kupic kapuste..
> ale pierwszy raz slysze o wersji z cebula i jablkiem lepsze jest?

Jasne! Sądzę, że jak zrobisz, to Ci mocno zasmakuje.

10. Data: 2005-10-27 00:14:34

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26 Oct 2005 10:42:52 +0200, ILKA napisał(a):

> [...]
> (sol pieprz wegeta jajko i maka/bulka tarta) juz mi sie znudzilo danie robione

Lekcja gotowania numer jeden:

- otwieramy szeroko okno

- patrzymy, czy ulica pusta

- bierzemy szerooooki zamach jak do rzutu granatem zaczepnym i wyrzucamy
vegete w diably

- zamykamy okno, bo zimno

Maciek
"Wy mi nie mowcie co mam robic,
a ja wam nie powiem gdzie macie isc"

Mikser
naleśniki z pieczarkami - pytanko
co na bazie 'zupy' dyniowej?
pizza śmietnikowa smaczna i zdrowa
Re: Kuchnie Amica C6E3.401ZpTeKDSr vs. Mastercook KGE 7390 FUTURE