Z KTÓREJ STRONY UGRYŹĆ KALAFIOR?!

1. Data: 2002-10-14 14:58:36

Temat: Z KTÓREJ STRONY UGRYŹĆ KALAFIOR?!
Od: "Królewna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze!
Zwracam się do WaS z nie lada problemem, mam tu całą michę ugotowanego (nie
rozgotowanego kalafiora), co z tym fantem zrobić? (tylko mi tu nie pisać, ze
mogę oddać w Wasze rączki, bo wy już na pewno będziecie wiedzieli jak się
nim zająć...).
Pozostaję z poważaniem,
Królewna

1. Data: 2002-10-14 15:14:29

Temat: Re: Z KTÓREJ STRONY UGRYŹĆ KALAFIOR?!
Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Królewna" wrote:

> [...]
> (tylko mi tu nie pisać, ze mogę oddać w Wasze rączki, bo wy już na
> pewno będziecie wiedzieli jak się nim zająć...).

Wersja pierwsza:
kalafior po neaplitańsku
puszka pomidorów pelati - zmiksowac na gładką masę (razem z sosem z puszki),
potem przetrzec przez sito zeby usunac nasiona.
n apatelni rozgrzac oliwe, dodac 1 drobno posiekaną cebule i smazyc do
miekkosci, dodac pomidory, garsc pokrojonych w plasterki oliwek, 2
łyzeczkikaparów, pół łyzeczki cukru. Gotowac na wolnym ogniu, az sos sie
przegrzeje.
Czastki kalafiora maczamy w sosie i jemy, lub polewamy sosem na talerzu i
jemy

Wersja druga
polej kalafiora bułka tartą z masełkiem

wersja trzecia - dla wielbicieli sosu sojowego
kalafior n apatelnie, polac obficie sosem sojowym i podsmazac

Smacxznego

--

Lia : Lifeform Intended for Assassination

1. Data: 2002-10-14 17:20:20

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Królewna" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Szanowni Grupowicze!
> Zwracam się do WaS z nie lada problemem, mam tu całą michę ugotowanego
(nie
> rozgotowanego kalafiora), co z tym fantem zrobić?
Usmażyć. Najpierw obtoczyć w mące, jajku i bułce, a potem smażyć jak
kotleta. Pyszne zarówno na zimno jak i ciepło. Życzę smacznego.

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-10-14 18:24:24

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky S. wrote:

> Usmażyć. Najpierw obtoczyć w mące, jajku i bułce, a potem smażyć jak
> kotleta. Pyszne zarówno na zimno jak i ciepło. Życzę smacznego.

Albo zmiksować, dodać jajko i tartą bułkę (jak chcesz szaleć, to ugotuj
jeszcze 1-2 marchewki) i usmażyć obtoczone w tartej bułce - jak kotlety
:-). Pycha :-).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-14 19:59:19

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Królewna wrote:

> [...]
> (nie rozgotowanego kalafiora), co z tym fantem zrobić? (tylko mi tu nie
> pisać, ze mogę oddać w Wasze rączki, bo wy już na pewno będziecie

nie za drobno na różyczki pociachany, na to koperek i vinaigrette. Świetna
sałatka! Może być lekko-pół-ciepłe.

Waldek

1. Data: 2002-10-15 08:15:36

Od: "Królik" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Królewno !!
Widać nie wiadomo Ci było, iż gotowanie kalafiora nie tylko psuje jego
smak, ale i konsystencja staje się błotnista. Takoż by uratować ten szacowny
kwiatek...zaób z niego zapiekankę... dodaj fasolkę, i troszkę ziemniaczków i
dużo curry tudzież garam massala... a z wierzchu posyp żółtym serkiem i
śmietanką i ostra papryką...
--
PZDR Królik
GG 3143860

1. Data: 2002-10-15 15:38:24

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Możesz zrobić z niego kotlety z kalafiora
> Do ciepłego kalafiora ubiego tłuczkiem do ziemniaków na pure wsypuje się
poł szkanki kaszy mannej ,gdy masa wystygnie dodaje się jajko ,dużo
pokrojonegokoperku i pietruszki,sól,pieprz ,3 starte pieczarki na grubych
oczkach.Z masy formuje sie kotlety i obtacza w bulce tartej z sezamem i
smaży na patelni.Masa powinna nieć gęściejszą konsystencję.Życzę smacznego
EWA

1. Data: 2002-10-17 16:00:33

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam Vicky S.
>
> Vicky jak obtoczyć (pytanie natury fizycznej) tego kalafiora, w całości w
różyczkach??Podpowiedz!

1. Data: 2002-10-17 16:06:33

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> różyczkach??Podpowiedz!

Najlepiej surowego podzielić na różyczki, a potem ugotować, ostudzić i
obtaczać w panierce i smażyć.

Pozdrawiam Vicky S.

1. Data: 2002-10-21 15:27:10

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anna" <a...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Najlepiej surowego podzielić na różyczki, a potem ugotować, ostudzić i
> obtaczać w panierce i smażyć.
>
> Pozdrawiam Vicky S.

dzięki i smacznego

Sprawdzony przepis na keks