Z Łodzkiej wystawy storczyków.. W Marii nadzieja..

31. Data: 2004-11-24 19:31:27

Temat: Re: Z Łodzkiej wystawy storczyków.. W Marii nadzieja..
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Jestem ciekawa,gdzie jest to błękitne jeziorko.Bo to w Rudawach
>  Janowickich jest trochę mniejsze chyba...
>  Pozdrawiam,
>  Lilka
>
> Czy masz na myśli kolorowe jeziorka koło Marciszowa? Tam są trzy
jeziorka , każde w innym kolorze.Są to wyrobiska po wydobyciu
siarki. Piękna i łatwa trasa turystyczna.
Pozdrowienia . Mirzan

32. Data: 2004-11-24 19:39:09

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  jeziorka , każde w innym kolorze.Są to wyrobiska po wydobyciu
>  siarki. Piękna i łatwa trasa turystyczna.
>   Pozdrowienia . Mirzan

Tak,wiem,ale to na zdjęciu Bogusława to
chyba nie to.
Lilka

33. Data: 2004-11-24 20:59:55

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Lilka

> Jestem ciekawa,gdzie jest to błękitne jeziorko.Bo to w Rudawach
> Janowickich jest trochę mniejsze chyba...
> Pozdrawiam,
> Lilka

Błękitne jesiorko jest w Górach Stołowych po Czeskiej stronie, dokładnie
w Skalnym mieście.
Pozdrawiam, Bogusław

34. Data: 2004-11-24 21:03:24

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of mirzan

> jeziorka , każde w innym kolorze.Są to wyrobiska po wydobyciu
> siarki. Piękna i łatwa trasa turystyczna.
> Pozdrowienia . Mirzan

Czy to blisko Ciebie, jak pojawię się z obiecanymi roślinkami wiosną, to
mnie zaprowadzisz, lubię takie miejsca.
Pozdrawiam, Bogusław

35. Data: 2004-11-24 21:13:02

Od: "Dirko" <d...@5...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
net.pl Bogusław
Radzimierski <r...@t...net.pl> napisał(a):

> Błękitne jesiorko jest w Górach Stołowych po Czeskiej stronie,
> dokładnie w Skalnym mieście.

Hejka. W którym, Adrszpaskim czy Teplickim?
Pozdrawiam wnikliwie Ja...cki

36. Data: 2004-11-24 22:29:23

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [mailto:o...@n...pl]On Behalf Of Dirko

> Hejka. W którym, Adrszpaskim czy Teplickim?
> Pozdrawiam wnikliwie Ja...cki

Adrszpaskim :-)
Pozdrawiam, Bogusław

37. Data: 2004-11-25 00:01:02

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:co24b4$cb6$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O Poly... gala :-) Masz tutaj:
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=473

Bardzo ładna roślina :-)
Dzięki za zaspokojenie ciekawości :-)

Pozdrawiam
Teresa

38. Data: 2004-11-25 05:26:04

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to blisko Ciebie, jak pojawię się z obiecanymi roślinkami wiosną, to
> mnie zaprowadzisz, lubię takie miejsca.
> Pozdrawiam, Bogusław
>
> Z przyjemnością, w tym roku tam nie byłem.Koło Lubina jest
naturalne stanowisko śnieżycy,niezapomniany widok jak kwitnie
10 tys kwiatów.Ani jednego mutanta, wszystkie jednakowe.
Pozdrawiam. Mirzan

39. Data: 2004-11-25 05:26:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

40. Data: 2004-11-25 08:35:57

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naturalne stanowisko śnieżycy,niezapomniany widok jak kwitnie
> 10 tys kwiatów.Ani jednego mutanta, wszystkie jednakowe.

Kurcze to musi być widok..
:-) Bogusław

clematis na balkonie- jak zadbac o niego zima?
Troche wspomnień z lata.
coś za coś:)
przedmuchalo wam ogródki?
Witam!