Re: Z, O, P i czas

1. Data: 2007-12-05 05:59:16

Temat: Re: Z, O, P i czas
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
"AW" <P...@h...com>
news:j5q5j.22960$4V6.18157@newssvr14.news.prodigy.ne
t...
> "Lamesz" <l...@o...eu>

> Modele możesz konstuować i odróżniać jeden od drugiego. Ale w orginale
> nic takiego nie ustalisz. Wymagałoby to wyjścia poza świadomość dla
> przeprowadzenia dowodu. A to jest nie do zrobienia. Posuwaj się więc
> dalej do przodu na czystych domniemaniach.
>
> A teraz wytnij, co niewygodne.
>
> AW
> .

Pamiętasz Pan Drogi AW-uniu moją przypowieść o garnkach na płocie?
Jeśli nie to w skrócie ją dla Pana przywołam.

Przypowieść o garnkach na płocie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Romeo i Julia mają się ku sobie, ale swoje uczucie ukrywają przed
rodzicami Julii, którzy są niechętni dla Romea. Miłość jednak jest silniejsza
od rodzicielskich zakazów i nazstawień, więc kochankowie obmyślają KOD:
Julia wystawia garnki na płocie dnem do góry co oznacza:
"Romeo, przyjdź mój Romeo" - to wołanie, zew miłości.
Jeśli garnki nie są odwrócone - to oznacza, że rodzice są w domu.
pytanie:
Jak to się stało, że Julia zaszła w ciążę?
. . .
Powyższa przypowieść dotyczy pańskiego stwierdzenia:
"w orginale ... wymagałoby to wyjścia poza świadomość dla
przeprowadzenia dowodu" /AW /
Dowodem jest ciąża Julii, ale dowód ujawnił się "po czasie"
Wcześniej rodzice nic nie wiedzieli o garnkach na płocie, bo gdy byli
w domu to zawsze garnki były nieodwrócone. Ta informacja - KOD miłości,
była poza ich świadomością. Nie była przeznaczona dla nich; a nawet
gdyby przez roztargnienie Julii zobaczyli odwrócone garnki - to i tak
nie wiedzieliby co jest grane, bowiem nie znają KODU, który jest
poza ich świadomością.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przestrzenne rozmieszczenie obiektów - jest KODEM.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
porównaj: kwas dezoksyrybonukleinowy DNA.
A teraz Drogi Panie Andrzeju uważaj. Przesyłam Panu KOD, który aby
zrozumieć musiałbyś wyjść poza własną świadomość. Spróbuj:
. Re1 .
I jak?
Skąd może wiedzieć jakim zewem jest Re1 nie znając KODU? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"aby zrozumieć mądrość - trzeba być samemu mądrym"

2. Data: 2007-12-05 06:19:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <r...@g...pl> wrote in message
> pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia

> . Re1 .

Jeżeli nie dotyczy abstraktów można odnaleźć znaczenie - wszak zbiór
elementów jest skończony.

3. Data: 2007-12-05 06:46:17

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> Jeżeli nie dotyczy abstraktów można odnaleźć znaczenie - wszak zbiór
> elementów jest skończony.

Skończona nazwa może dotyczyć nieskończonego zbioru, o czym świadczy
nazwa "nieskończoność" wyrażana symbolem oo.
Nie znając kodu nie wiadomo, czy ten symbol Re1 nie dotyczy przypadkiem
na przykład długości nieskończonej linii półprostej.
~~~~~~~
O tym co oznacza NAZWA decyduje jej DESYGNAT, a więc "rzecz" nazywana.
~~~~~~~
Zgodność nazwy z desygnatem nazywa się 'PRAWDA o rzeczy'. :-)
"mówi rzeczowo"
"mowa od rzeczy"
"rzekomo"
"rzeczywiście"
"rzekłem" :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

4. Data: 2007-12-05 08:46:43

Od: tren R <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Gru, 06:59, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:

> Julia wystawia garnki na płocie dnem do góry co oznacza:
> "Romeo, przyjdź mój Romeo" - to wołanie, zew miłości.
> Jeśli garnki nie są odwrócone - to oznacza, że rodzice są w domu.

próbował ksiundz kiedyś postawić na płocie garnek dnem do dołu?

!_!
/\

5. Data: 2007-12-05 09:18:37

Od: "AW" <P...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> "aby zrozumieć mądrość - trzeba być samemu mądrym"

bla bla bla, kretynku ...

:-)))

6. Data: 2007-12-05 09:48:07

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <P...@h...com>
> "ksRobak" <r...@g...pl>
t...

> bla bla bla, kretynku ...
>

> :-)))

Pana wypowiedź Droga AW-uniu, jest praktycznym przykładem tego, o czym
pisałem. Z chaosu który Panią otacza wysublimowałaś obiektywny
ekran, a na nim przestrzenne ułożenie garnków-liter, ale ponieważ
nie znasz KODU, to nie wiesz co to ułożenie znaczy - a więc treść przekazana
tym ułożeniem jest poza Pani świadomością, stąd rezonans który także
jest KODEM Pani własnym i nikomu oprócz Pani nie znanym.
Tworząc taki obiektywny napis: "bla bla bla, kretynku ..." wyrażasz Pan
własne znaczenie własnych garnków na płocie bez wyjaśniania, co to
ułożenie oznacza np. "Kocham Robaka" lub coś w tym stylu. ;)
Jedno co się wydaje obiektywne i czytelne to mina kretynka
z szeroko rozwartym uśmiechem przekazana słowami ":-)))"
Patrzę w Pana usta i widzę, że "usta nie kłamią".
Po prostu: cieszysz się z własnego jawnego kretynizmu. :)))
Witaj więc na pokładzie "kretynów jakich mało"
achoj. :-)
PS. Gdybyś Pan Drogi Andrzeju chciał się dowiedzieć co to jest Re1
- to chętnie wyjaśnię. Po prostu zapytaj jaka jest długość półprostej
a JA Panu wyjaśnię, że długość półprostej to właśnie Re1. OK? :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

7. Data: 2007-12-05 17:33:11

Od: "ksRobak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@g...com>
.googlegroups.com...

> próbował ksiundz kiedyś postawić na płocie garnek dnem do dołu?
>
> !_!
> /\

Oni mieli płot murowany
____!..!_____
////////////////////////
To była willa. :-)

8. Data: 2007-12-05 23:07:00

Od: Panslavista <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ksRobak pisze:
[...]

Nic nie rozumiem.
Pewnie dlatego że jestem sparhaconym durniem.

9. Data: 2007-12-05 23:15:44

Od: Matóla Panslavisty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> na przykład długości nieskończonej linii półprostej.
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~
> O tym co oznacza NAZWA decyduje jej DESYGNAT, a więc "rzecz" nazywana.
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~
> Zgodność nazwy z desygnatem nazywa się 'PRAWDA o rzeczy'. :-)
> "mówi rzeczowo"
> "mowa od rzeczy"
> "rzekomo"
> "rzeczywiście"
> "rzekłem" :-)
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> "Prawda nie kłamie"
>

> Nic nie rozumiem.
> Pewnie dlatego że jestem sparhaconym durniem.

w tu jesteś kochany - zruchaj mnie podpache dzisiaj bo oczodoły mnie pjeką

10. Data: 2007-12-05 23:24:53

Od: Panslavista <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Matóla Panslavisty pisze:
Panslavista pisze:
ksRobak pisze:
[...]

Zostaw mnie.
Zbieraj opieńki bo na piątom rano muszę mieć co zmieszać malakserem.
Ruchać bende pózniej

No to czekamy...
list
Dobra!