Z PCP

1. Data: 2007-05-14 17:08:18

Temat: Z PCP
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: Re: GODNOSC
Date: 14 maja 2007 19:07

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message
news:f2a532$bon$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Tak dziennikarka POLSATu nazwała przedmiot handlu.
> Mnie tam wszystko jedno - nie mam nic do ukrycia - możecie opublikowac
> moje teczki - wszystkie - łącznie z fotografiami - robionymi mi kamerą
> noktowizyjną - jak wyrzymam z fujary resztki, aby na buty nie kapało, co
> bardzo agentów rozbawiło, przynamniej będzie widać całość skórki...

Zapomniałem dodać - moja prawdziwa GODNOŚĆ na tym nie ucierpi.
Na efekt AXE juz i tak nie liczę - mam lat za dużo, a kasy za mało, tylko
prawdziwie, te, które są zainteresowane moją osobowością trafią do mnie.

2. Data: 2007-05-14 19:15:59

Temat: Re: Z PCP
Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

>tylko
> prawdziwie, te, które są zainteresowane moją osobowością trafią do mnie.

to i tak w hój, całe stado za tobom pujdzie. wystzrczy ze bendziesz
tszymal trawe w dłoniach

--
! JÓSEFF ! PIŁSUCKI !
! WSPANIAŁY ! PÓLAK !

3. Data: 2007-05-14 19:20:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> wrote in message

> to i tak w hój, całe stado za tobom pujdzie. wystzrczy ze bendziesz
> tszymal trawe w dłoniach

Naści baranie źryj i przestań beczeć...

4. Data: 2007-05-14 19:22:59

Od: "! JÓŚEF ! PIŁŚÓCKI ! ÓÓÓ !" <piBsucki@piBsucki.ÓRG> szukaj wiadomości tego autora