Z SCP

1. Data: 2008-02-03 13:42:41

Temat: Z SCP
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: Re: Podpalimy te wasze cyganskie chlewy
Date: 3 lutego 2008 14:35

"Adam R. Tomaszewski" <a...@s...net> wrote in message
news:rEhpj.2699$uE.1057@newssvr22.news.prodigy.net..
.

___________
> "Pani Janina handluje ubraniami na bazarze. - Sa jak swiete krowy.
> Panosza sie, zapominaja, ze sa w Polsce w gosciach. Ze mozemy im
> powiedziec "won". "
> ___________
>
> Mogloby sie komus wydawac, ze jak sie ktos w Polsce urodzil, jak jest
> polskim obywatelem, jak jego przodkowie w Polsce zyja od pokolen - to
> jest u siebie.
>
> Okazuje sie, ze jest inaczej. Jesli mozna go podciagnac pod jakas
> latke (na przyklad "Rom") - to jest w Polsce "w gosciach". I mozna mu
> powiedziec "won".

Czy lepiej z miejsca go zabić?

Dlaczego nikt nie szanuje praw gościnności?
Które mówiły:

"Gość w dom - Bóg w dom" (tak wiem, wiem, żydy nie wymawiają słowa Bóg, może
dlatego nie wierzą w tę prawdę?).
"Cudza rzecz - święta jest" (tak wiem, wiem, żydy wszystko na tej ziemi
uważaja za swoją własność, obiecaną im przez Boga)
"Ryba i gość na trzeci dzień śmierdzą" podstawowe prawo boskie i naturalne -
łamane przez wielu.

2. Data: 2008-02-03 14:21:24

Temat: Re: Z SCP
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 14:42, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> uważaja za swoją własność, obiecaną im przez Boga)
> "Ryba i gość na trzeci dzień śmierdzą" podstawowe prawo boskie i naturalne -

Koles bo Cie ze strozowki wyrzuca za wypisywanie tych bzdetow!

J-23 Flegiel von Trop

3. Data: 2008-02-03 14:46:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
> [...]
naturalne -
> łamane przez wielu.

Koles bo Cie ze strozowki wyrzuca za wypisywanie tych bzdetow!

Wal się cepie - nigdy cieciem nie byłem - liście jesienią woziłem na
SWOJĄ działkę. Na tym piaszczystym terenie skutecznie działają jako
warstwa pod gruntem uprawnym zapobiegająca zbyt szybkiemu wysuszeniu, a
rozkładając się tworząca humus. W miejscach powstawania ziemi "liściastej"
znanej w ogrodnictwie pod tą nazwą mam wielokrotnie większe urodzaje. A że
liście są "czyste" - z mało skażonych terenów, mogę stosować je pod warzywa
konsumpcyjne, a nie tylko kwiaty...
Żeby coś krytykować trzeba mieć wiedzę, nie musi byc książkowa -
wystarczy doświadczenie życiowe, aby nie pierdolić głupot.
Tak samo, nie każdy mężczyzna zostanie żydem nawet po namalowaniu pasków
czy nawet obrzezaniu - najwyżej można mu utrudnić życie - o ile jest podatny
na wirtualne opluwanie. Ja to wam dupska kopię za próby opluwania, suma
sumarum - nie opłaca się to nikomu z was. Jesteście jak gówno doczepione do
okrętu i skamlące "płyniemy!". Okazuje się , że jest mały wirek na oceanie i
wy, GWniarze, kręcący się w kółko na coraz to wolniejszym wirowaniu...

4. Data: 2008-02-03 18:13:02

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lut, 15:46, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> [...]
> wy, GWniarze, kręcący się w kółko na coraz to wolniejszym wirowaniu...

Fascynujace!
Ze jestes prawdziwy obrzezany w lisciach na dzialce z kompostem? Jako
gowno oblepione stekiem! Smacznego! :-(((

J-23 Flegiel von Trop

równanie na mądre i szczęśliwe życie
Hm...
GDZIE?