Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!

271. Data: 2011-11-16 23:10:28

Temat: Re: Z dedykacją dla XL - Adoptuj polskie dzieci!
Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ja1flm$1ov$17@node2.news.atman.pl...

> Weź, bo Cię znielubię ;)
>
> --
>
> Paulinka

A dlaczego Ty? Iwonka miała ;)

Sz.

272. Data: 2011-11-16 23:10:49

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> a kto wsadza do jednego worka ? wez ta patelnie albo idz spac.

A Ty weź przestań pluć na kilometr jadem bez potrzeby.
Może inaczej, z Twoją inteligencją i błyskotliwością, możesz zasilić
szeregi felietonistów 'FiM'.

--

Paulinka

273. Data: 2011-11-16 23:12:20

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty weź przestań pluć na kilometr jadem bez potrzeby.

przestac projektowac.

> Może inaczej, z Twoją inteligencją i błyskotliwością, możesz zasilić
> szeregi felietonistów 'FiM'.

i znow projekcja.

i.

274. Data: 2011-11-16 23:12:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-17 00:07, Iwon(K)a pisze:

> a kto wsadza do jednego worka ? wez ta patelnie albo idz spac.

Powiem szczerze, że ten tekst z pedofilem to imo trochę za mocny był.
Tzn. taki 'ni przypiął ni wypiął'. Z drugiej zaś strony - pedofilia
w kk ma specjalny wymiar. Nie wiem, jak wyglądają statystyki, sądzę
że mogłyby wypaść dla kk niekorzystnie. Ale najbardziej niekorzystnie
na rzecz kk wypada jej SYSTEMOWE ukrywanie, czyli zaangażowanie
struktur kościelnych do tego, by ukrywać przestępców i niszczyć
ich ofiary.

275. Data: 2011-11-16 23:13:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo pisze:
> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:ja1flm$1ov$17@node2.news.atman.pl...

> A dlaczego Ty? Iwonka miała ;)

A bo to wszystko pokrętne, a Maja śpi od 7 godzin, po badaniu oczu i nie
wiem, czy dziecko budzić, czy czekać. Roztrzęsiona jestem.

--

Paulinka

276. Data: 2011-11-16 23:14:43

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ja1fu2$1ov$18@node2.news.atman.pl...

[...]

> A Ty weź przestań pluć na kilometr jadem bez potrzeby.
> Może inaczej, z Twoją inteligencją i błyskotliwością, możesz zasilić
> [...]

Najlepiej dajcie sobie dziewczyny po razie tymi patelniami :)

Sz.

277. Data: 2011-11-16 23:15:26

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Paulinka" <p...@w...pl> wrote in message

> przestac projektowac.

> i znow projekcja.

Ojtam, ojtam. Najśmieszniejsze jest to, że Ciebie to w ogóle nie
dotyczy. Zyjesz w innym kraju, innej kulturze, a narratorem jesteś,
jakbyś tu co najmniej była.

--

Paulinka

278. Data: 2011-11-16 23:16:11

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:ja1g3l$1ov$19@node2.news.atman.pl...

[...]

> A bo to wszystko pokrętne, a Maja śpi od 7 godzin, po badaniu oczu i nie
> wiem, czy dziecko budzić, czy czekać. Roztrzęsiona jestem.
>

> --
>
> Paulinka

A co to za badanie?

Sz.

279. Data: 2011-11-16 23:16:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> [...]
> na rzecz kk wypada jej SYSTEMOWE ukrywanie, czyli zaangażowanie
> struktur kościelnych do tego, by ukrywać przestępców i niszczyć

Jestem ofiarą tego systemu. To już nasz moje 'ale'.

--

Paulinka

280. Data: 2011-11-16 23:17:42

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message

> Powiem szczerze, że ten tekst z pedofilem to imo trochę za mocny był.

mocny. Glownie przez to, ze wlasnie w usa wybuchl skandal jak pewnien guru
zespolu
footbolowego, przyjaciel biednej mlodziezy, zalozyciel organizacji
pomagajacej potrzebujacym chlopcom, wykorzystywal swoja pozycje i opinie
przyjaciela mlodziezy do seksualnego wykorzystywania chlopcow- ktorych min
gwalcil pod prysznicem. Tak go kochali, ze nawet po ukazaniu afery swiatla
dzienego studenci z Pensylwania Uniw (tu trenowal) wyszli na ulice w jego
obronie. Jesli ktos umi ang to detale
http://www.cnn.com/2011/11/16/us/pennsylvania-sandus
ky-case/index.html?hpt=hp_t1

> [...]
> na rzecz kk wypada jej SYSTEMOWE ukrywanie, czyli zaangażowanie
> struktur kościelnych do tego, by ukrywać przestępców i niszczyć

nie tylko KK ukrywa. Niestety.

i,.

Adoptuj Greka!
Swingowanie
Siostra zaszła w ciążę z moim bratem, błagam o pomoc
na informatyka
Reklamacji nie uwzględnia się...