Z katalogu "dla Moniki"

1. Data: 2002-03-22 15:29:37

Temat: Z katalogu "dla Moniki"
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie moge dostac schematy do tych pieknych obrazow z jablkami w roli
glownej (obydwu)? Arleta

1. Data: 2002-03-22 16:50:04

Temat: Re: Z katalogu "dla Moniki"
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@f...interia.pl...
> Gdzie moge dostac schematy do tych pieknych obrazow z jablkami w roli
> glownej (obydwu)? Arleta

Wrzucilam obrazki, zeby namowic Monike do haftu, trzeba jej cos znalezc na
poczatek, zeby sie dziewczyna zarazila:)
Schematy tez mam oczywiscie, planuje powiekszyc nieco swoja strone i tam
wrzuce schematy, ale dopiero po swietach, cierpliwosci:)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-22 16:55:33

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wrzucilam obrazki, zeby namowic Monike do haftu, trzeba jej cos znalezc na
> poczatek, zeby sie dziewczyna zarazila:)

A nie sadzisz, ze mozna by jej zaproponowac cos mniejszego na poczatek?
I moze z mniejsza iloscia odcieni, bo sie dziewczyna pogubi :-)

> Schematy tez mam oczywiscie, planuje powiekszyc nieco swoja strone i tam
> wrzuce schematy, ale dopiero po swietach, cierpliwosci:)

OK. Na razie i tak mam co robic. Daj znac, jak schematy beda juz na
Twojej stronie :-)

Milego popoludnia :-) Arleta

1. Data: 2002-03-22 17:54:08

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A nie sadzisz, ze mozna by jej zaproponowac cos mniejszego na poczatek?
> I moze z mniejsza iloscia odcieni, bo sie dziewczyna pogubi :-)

Sama nie wiem, moim pierwszym haftem byla serweta z wiencem z jemioly, a
drugim jajo wielkanocne, ponad 20 kolorow na pewno, pierwsza praca musi byc
cos, co wciagnie i sie spodoba, moze masz jakis ladny i latwy? Musi byc
czytelny schemat, moim zdaniem Anna ma dokladne i przejrzyste, sprawdzilam
tabelka jest wspolna dla obu obrazkow i ma 23 kolory, pewnie po tyle na
kazdym obrazku wlasnie bedzie, moze jeszcze znajdziemy cos latwiejszego.

> OK. Na razie i tak mam co robic. Daj znac, jak schematy beda juz na
> Twojej stronie :-)

Dam

> Milego popoludnia :-) Arleta

Wzajemnie:)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-22 17:58:13

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do folderka dla Moniki dolozylam dwa kotki Kotek3 to sama glowka ok 50x50
krzyzykow, W folderze kotek z klebkiem jest opracowany przeze mnie schemat
kociaka, rudego zreszta, ktory dzielnie walczy z klebkiem welny. To troche
wiekszy wzor, ale tez nietrudny. Moze sie Monice (i nie tylko )spodobaja?
Grazyna

PS. Kotek Sorry jest cudowny, tai mysle, ze bedzie moja nastepna praca :-)))

Użytkownik "Arleta Potocka" <a...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3C9B6205.33F7AFF6@firma.interia.pl...

1. Data: 2002-03-22 18:09:36

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tabelka jest wspolna dla obu obrazkow i ma 23 kolory, pewnie po tyle na
> kazdym obrazku wlasnie bedzie, moze jeszcze znajdziemy cos latwiejszego.

Moja pierwsza praca byla dziewczynka i chlopiec z 2 kolejnych numerow
Poradnika Domowego, ktore polaczylam w jedno. Znalazlam nawet kiedys
strone, na ktorej byl prawie skonczony haft chlopca - pisalam o tym na
liste, ale dawno temu.
Chociaz przypomnialam sobie, ze jeszcze w podstawowce na zajeciach ZPT
wyhaftowalam malutkiego labedzia ;-) Coz, zaczynalam wczesniej, niz sie
do tego przyznaje ;-)
Ale przyznam Ci racje - Monika moze sie porwac na calkiem powazny wzor -
tylko zeby "zarazila sie" na tyle, zeby starczylo jej wytrwalosci na
dokonczenie i zeby sie po drodze nie zniechecila - bo dlugo juz dlubie,
a efektow nie widac.
I jeszcze jedno - nie chodzi mi o ilosc kolorow uzytych do obrazka (w
moim pierwszym tez bylo sporo), ale o odcienie - widze, ze same
jabluszka maja co najmniej 4, do tego koszyk ... AP

1. Data: 2002-03-22 18:44:55

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> :

> [...]
> mnie schemat kociaka, rudego zreszta, ktory dzielnie walczy z klebkiem
> welny. To troche wiekszy wzor, ale tez nietrudny. Moze sie Monice (i

Dziekuje bardzo za zainteresowanie :)) To naprawde bardzo mile uczucie :))
Kotki mi sie podobaja - bardzo lubie kotki i psy i bardzo bym chciala miec
psa lub kota :) Co do kotkow krzyzykowych to szkoda tylko, ze do tych
schematow nie ma obrazkow jak wygladaja :) Pomysle jeszcze na co sie
zdecydowac na pierwszy raz, ale jak niedawno pisalam Eli, juz sie zdazylam
'napalic' na te jabluszka :)))

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-22 18:48:04

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> - tylko zeby "zarazila sie" na tyle, zeby starczylo jej wytrwalosci na
> dokonczenie i zeby sie po drodze nie zniechecila - bo dlugo juz

Hmm, mysle ze jestem na tyle zarazona, ze moglabym haftowac jakis metrowy
obrazek ze 100 kolorami ;) Jedyne co mnie w tej chwili najbardziej przeraza
to cena :) 23 kolorki - zakladajac tylko 1 moteczek (nie wiem czy motek to
poprawne wyrazenie dla tego czegos w czym mulina jest sprzedawana ?) -
niech bedzie dla latwosci liczenia 2 zl - 46 zl + kanwa to troche wychodzi
:) No ale, nie ma nic za darmo, za przyjemnosci trzeba placic :))

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-22 18:51:35

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <m...@n...fm> :

> [...]
> moteczek (nie wiem czy motek to poprawne wyrazenie dla tego czegos w
> czym mulina jest sprzedawana ?) - niech bedzie dla latwosci liczenia 2

No wlasnie, jakiej firmy radzicie mi uzyc, lepiej tanszej Ariadny czy
jednak zaplacic wiecej i kupic DMC ? :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-22 18:55:26

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niech bedzie dla latwosci liczenia 2 zl - 46 zl + kanwa to troche wychodzi
> :) No ale, nie ma nic za darmo, za przyjemnosci trzeba placic :))

Nie wiem, czy juz pisalam, ale po powrocie z urlopu przejrzalam zalegle
mail'e z grupy dosc pobieznie - dlatego nie zarejestrowalam, ze Ty to Ty
;-)))
Przyznam, ze ceny mulin sa faktycznie powalajace. Ja zaczelam kupowac
Anchor dopiero niedawno. Wczesniej "wykanczalam" stare zapasy Ariadny.
Nie wiem, jak szybko postepuje praca innym haftujacym z grupy, ale mnie
idzie szybko tylko w czasie urlopu z kolezalnka, rowniez zapalona
hafciarka - siadamy sobie wtedy przy stole, albo nad jeziorkiem (na
Suwalszczyznie :-) i "dziubdziamy" ;-))) Ale kiedy wracam do domu ...
praca juz nie postepuje tak szybko :-(((
No, ale jesli chce sie miec pieniazki na Anchora to trzeba pracowac
;-))))
Pozdrawiam. AP

nowe wzory na serwerze
mila panda