Re: Z kuchni :-)

From: i...@g...pl
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Z kuchni :-)
Date: Thu, 5 Mar 2009 09:38:14 -0800 (PST)

On 5 Mar, 16:58, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> <i...@g...pl> wrote in message

n.googlegroups.com...

> "
> No, nie potrafiłaby, bo i komputera nie było, to jak miałaby potrafić?
> Kiedyś. Ale potrafiłabym wiele innych rzeczy, które umiem i dziś, a
> których nie umieją/umiały niegdysiejsze/dzisiejsze kobiety.
> Co za durnowata pseudoteoria. A reszta jak wyżej.
> "
>
> Nie potrafiłabys obslugiwac komputera bez szkoły?

On pisał o czasach, kiedy siłą rzeczy nie mogłabym, bo o kompach
jeszcze ptaszki nie ćwierkały :-)

> Dzieciaki bez lekcji informatyki potrafią klikać.
> Zam przedszkolaki ktore umieją puszczać sobie gry.
>
> Do obslugi komputera potrzeba wiedza czytania i pisania,
> a do gier nawet i to nie jest.

Spoko - w czasach dzisiejszych to ja sobie poszłam dla przyjemności na
dwa podyplomowe fakultety, gdzie nauczyłam się o kompach i informatyce
delikatnie mówiąc sporo więcej, niż tylko to, jak się klika. W gry
akurat zupełnie nie gram - to rozrywka, która mnie absolutnie nie
bawi, skoro już poznałam coś takiego, jak ich programowanie oraz
programowanie bardziej ambitnych rzeczy. Ta "gra" pochłonęla mnie
swego czasu dokumentnie. Że nie pracuję akurat w tej dziedzinie? - ano
cóż, musiałabym równocześnie pracować w innych... a nie po to się ich
uczyłam. Przyjemność sprawia mi samo poczucie, że coś znam i wiem
wiecej, niż inni :-)

> Glob sie myli, bo nie przemyślał sprawy. To kolejny dowód że
> szkoła bez samodzielnego myślenia niewiele daje.

Wg mnie on jednak prezentuje jakieś tam samodzielne myślenie - ale
drogi jego myśli biegną jakimś popieprzonym upiornym fraktalem, bo to
tylko fraktal - czyli w każdym najmniejszym fragmencie powtarzalne i
odtwarzalne schematy dajace obraz całości, które widzę u wielu innych
ludzi, chorych z nienawiści i z popieprzonym całym! życiem z tego
powodu.