Z kuchni :-)

111. Data: 2009-03-06 14:42:06

Temat: Re: Z kuchni :-)
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 00:17, michał <6...@g...pl> wrote:

> GłOMbie, a nie głąbie.

GŁĄbie, a nie gŁOMbie.
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=16918

Co za głąb.

112. Data: 2009-03-06 14:43:24

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 02:00, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:adctg1q7dw4q.51xz6ey2pggk.dlg@40tude.
net...

> Słusznie, ci Chazarzy nigdy swojego nic nie mieli, to zawsze był język cudzy
> i ze względu na brak zdolności nazywania, a więc tworzenia własnego języka
> przyswajali sobie cudzy ale zawsze, zapewne z powodu braku wychowania,
> kaleczyli go miłosiernie przez całe wieki. Wystarczy obejrzeć taki jidisz.
> Tę samą zasadę stosują w języku polskim. Oprócz wrodzonej niedbałości jest
> to w jakimś sensie objaw megalomanii opartej na też ukradzionej religi
> mośków.

"Spierdalaj" - to jest odpowiedź automatyczna dla niego. Taką mam
ustawioną w kompie ;-PPP

113. Data: 2009-03-06 14:47:31

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 02:05, "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:1aundwb4razi.n1tvmb1i8ezz$.dlg@40tude
.net...

> Nie masz z kim rozmawiać? Przestań się na mnie boczyć.

Nie bocze się.

> Olej parcha. Gdzie masz dystans klasowy do szyda?

Mam dystans do głąbów. Do Żydów też - póki muszę być codziennie w TV
i wszędzie narażana wbrew gustowi na "dni kultury żydowskiej".

114. Data: 2009-03-06 14:49:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 07:20, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Może mąż byl nieposłuszny i musiała gdzieś odreagować? :>

Odwal się od męża - czyjegoś, a znajdź wreszcie swojego.
Póki co to nieposłuszeństwo męża było dostępne tylko Tobie. Zapewne z
tego powodu każdego innego o to posądzasz. Siła doświadczenia.

115. Data: 2009-03-06 14:50:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 11:19, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message

c.googlegroups.com...

> [...]
> Nie, pisze na zimno,osobiście mam inne trochę zdanie,ale pisze
> sprzecznością do tego co tu jest postulowane,żeby rzeczywistość nie
> zawisła na jednym jedynym kolorze .
> "
>
> Ja bym to opisał tak: jesli cos nie pasuje do Twojego punktu widzenia,
> to starasz sie odwrócić kota do góry ogonem.
>
> Przyklad: jesli pisze ze nie masz racji bo komputer
> mozna obslugiwac bez wiedzy szkolnej,
> to piszesz ze jestem za zamykaniem szkół i nienawidze feministek :)
>
> Jest to Twoja paniczna reakcja.
> Tu nie ma rozumu, to budzą sie Twoje demony :)

Na zimno pisze. Skrajna delirka.

116. Data: 2009-03-06 14:52:57

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 15:19, medea <m...@o...eu> wrote:

> Zresztą teraz też bym nie skakała jej do oczu,

Głupia, antysemitka, moher. To tylko podskoki były? Na jakie skoki
zatem Cię stać?

117. Data: 2009-03-06 14:58:26

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 15:31, i...@g...pl wrote:

> Poszło. Nie wiesz, dlaczego? Ponieważ zarzucenie mi ze strony medei
> antysemityzmu, nazwanie głupią oraz moherem przekracza wytrzymałość
> nawet zdrowego, normalnego człowieka, a co dopiero takiej wariatki,
> jak ja.
> Zatem i tu, i w realu

A zresztą: o jakim "realu" mówimy. Nie ma i nie będzie żadnego realu z
tą panią: ktoś, kto "Pasję" porównuje do "Piły dwa" i "Szczęk trzy"
nie wchodzi w target.
Osoby idące na "Pasję" czyli film o ukrzyżowaniu Jezusa i
spodziewające się tam relacji z przyjęcia urodzinowego jakoś mi nie
paszą...
Krytyka przedstawiona przez medeę (dodając do tego jej odniesienia
osobiste do mnie) jest nie do przyjęcia - taka mentalność przekreśla
możliwość porozumienia. Nic na siłę.

118. Data: 2009-03-06 16:02:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl napisał(a):
Ocho,buraczana zafajdana morda się pojawiła, ze swoim ograniczeniem i
nienawiścią chewną do wszystkiego co cywilizowane.

119. Data: 2009-03-06 16:04:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 00:05:58 +0100, michał napisał(a):

> A jednak to wiesz. Dałaś się przyłapać. :)

Kiedy? - zawsze jestem uśmiechnięta, uczesana i umalowana. czasem poważna
czy smutna - wygląd jednak zawsze bez zarzutu. Złości zero. Na twarzy.

> Ja też zawsze wychodziłem z domu, kiedy żona szorowałą podłogę.

No tak, pewnie do kawiarenki internetowej - pisać :-)

> Spróbuj jeszcze raz to napisać tak, żeby nie było obraźliwych sugestii.
> Potrafisz?

> Moja nie musi. Sama chce. Mówi, że kocha swoją pracę i nie wyobraża
> sobie nie pracować. Jeszcze mówi, że cieszy się, że może komuś
> sprzedawać swoją wiedzę i umiejętności. Czuje się potrzebna. Miałbym jej
> zakazać?

Ależ skąd! Skoro lubi... A jak z recenzjami twoich opowiadań? Też lubi to
robić?

120. Data: 2009-03-06 16:05:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Mar 2009 00:09:13 +0100, michał napisał(a):

> O, szczęśliwa kobieto! To taka odskocznia, prawda? :D

Nie - automatyczna odpowiedź z kompa.

Staję się nudna...
CDN...
co mi jest?