Re: Z prasy branżowej - Dobre soki domowe - TeSO

1. Data: 2008-01-23 08:36:13

Temat: Re: Z prasy branżowej - Dobre soki domowe - TeSO
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Mam ochotę spróbować - zacznę od malinowego, do herbatki; zanim będę miała
> dostateczną ilość soku z własnych malin, może warto się wspomóc kupnym...
> Może to warte zainteresowania?

Kupuje u nich soki z dostawa do domu od kilku lat.
Malinowy jest niezly, ale jak dla mnie zdecydowanie najlepszy jest
truskawkowy z miazszem i wisniowy.

th

2. Data: 2008-01-23 08:46:25

Od: "niusy.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kupuje u nich soki z dostawa do domu od kilku lat.
> Malinowy jest niezly, ale jak dla mnie zdecydowanie najlepszy jest
> truskawkowy z miazszem i wisniowy.
>

> th
A jaka jest cena tych soków tzn. wszystkie są takiej samej cenie za 1l czy
zależy to od rodzaju owoców?
Jolka

3. Data: 2008-01-23 08:59:00

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

niusy.onet.pl pisze:

> A jaka jest cena tych soków tzn. wszystkie są takiej samej cenie za 1l czy
> zależy to od rodzaju owoców?

Roznie, cennik jest na stronie.

th

4. Data: 2008-01-23 11:07:02

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Jan 2008 09:36:13 +0100, Theli napisał(a):

> Kupuje u nich soki z dostawa do domu od kilku lat.
> Malinowy jest niezly, ale jak dla mnie zdecydowanie najlepszy jest
> truskawkowy z miazszem i wisniowy.
>
> th

Upewniłaś mnie - więc chyba zamówię sobie taką skrzynkę mix :-)
--
XL wiosenna
Adres na WP nieaktywny. Priv tylko na e...@o...pl

5. Data: 2008-01-23 17:35:23

Od: "ro62man" <ro62man=====@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie nie trafiłem na cennik.
roman

6. Data: 2008-01-23 17:37:20

Od: "ro62man" <ro62man=====@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już znalazłem.

7. Data: 2008-01-23 18:48:13

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Kupuje u nich soki z dostawa do domu od kilku lat.
> Malinowy jest niezly, ale jak dla mnie zdecydowanie najlepszy jest
> truskawkowy z miazszem i wisniowy.

smakowita ta oferta... :-)))
a jak w praktyce wyglada sprawa dostaw soczków oraz zwrotów pustych skrzynek
i butelek, jesli nie mieszka się na trasie ich przejazdów? Po cichu
zakładam, że Ty nie mieszkasz....
Pozwalam sobie zapytać Ciebie - a nie producenta, bo chciałbym poznać opinie
od strony konsumenta :-)
Będę zobowiązany...

--
serdeczności! zbisa

8. Data: 2008-01-23 19:47:44

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbisa pisze:

> smakowita ta oferta... :-)))
> a jak w praktyce wyglada sprawa dostaw soczków oraz zwrotów pustych skrzynek
> i butelek, jesli nie mieszka się na trasie ich przejazdów? Po cichu
> zakładam, że Ty nie mieszkasz....

Przywoza do domu, wnosza do mieszkania, jak bylam w ciazy, to nawet
facet ukladal skrzynke w ,,kanciapie'' :)
Zazwyczaj woza raz w miesiacu, a jak sie nie zamowi, to zdarza sie, ze
dzwonia i pytaja, czy przywiezc. Choc ostatnio narzekali na jakies braki
kadrowe, wiec nie gwarantuje, ze zawsze i u kazdego tak bedzie.

th

9. Data: 2008-01-23 19:50:42

Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzwonia i pytaja, czy przywiezc. Choc ostatnio narzekali na jakies braki
> kadrowe, wiec nie gwarantuje, ze zawsze i u kazdego tak bedzie.

znaczy - mieszkasz na trasie ich objazdów - zazdroszczę :-)))
koło mnie nie jeżdżą.... :-(((
dziękuję!

--
serdeczności! zbisa

10. Data: 2008-01-23 20:01:41

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbisa pisze:

> znaczy - mieszkasz na trasie ich objazdów - zazdroszczę :-)))
> koło mnie nie jeżdżą.... :-(((

Mieszkam pod Poznaniem, wiec chyba na trasie, nie zastanawialam sie nad
tym, skoro nie robia problemow :)

th

Re: ŚNIADANIE
Re: Czekam na mąkę...