Z pretensjami do dzieciola!

1. Data: 2002-06-03 04:51:51

Temat: Z pretensjami do dzieciola!
Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkich majacych pretensje do dzieciola upraszam
o podawanie konkretow-nie ogolnikow. Epitety mazna
serwowac do woli.

dzieciol

PS. Osoby zaczepiajace mie ogolnikami, nie konkretami,
zmuszony bede nazywac 'pierdolami dworskimi', samozwanczej
krolowej Madzi Bee.

1. Data: 2002-06-03 06:16:51

Temat: Re: Z pretensjami do dzieciola!
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dzieciol <p...@c...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> Wszystkich majacych pretensje do dzieciola upraszam
> o podawanie konkretow-nie ogolnikow. Epitety mazna
> serwowac do woli.

Drogi dzieciole...
czy to byl dobry poczatek z zastosowaniem epitetu? ;-)

A moze tak zaczniemy jeszcze raz i bez pretensji? :)
Co sie jada w Ameryce na kolacje, aby sobie poprawic taki bojowy
nastroj jak Twoj?
Chodzi mi oczywiscie tylko o wyciszenie zlych emocji... :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-03 06:55:11

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> [...]
> nastroj jak Twoj?
> Chodzi mi oczywiscie tylko o wyciszenie zlych emocji... :)

Droga Lylyjko....

A gdzie byl ten epitet?

Przecytaj to jeszcze raz, powoli, bez emocji, to zrozumiesz,
ze zdanie 'epitety mozna serwowac do woli', oznacza, ze
dzieciol epitetami kierowanymi do niego nie bedzie sie
przejmowal.

PS. Dzieciol ma klopoty ze stosowaniem samogloski 'i' po
spolglosce 'l'.

PS 2. A moze Lylyjka 'dala glos' bledny i metny tylko
po to by zalapac sie na sluzbe w "Strasznym Dworze
samozwanczej Madzi Bee".

1. Data: 2002-06-03 07:06:57

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@s...mowimy.won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieciol napisał(a) w wiadomości: <3...@c...com>...
>A gdzie byl ten epitet?

byl, byl, lekcje polskiego w podstawowce sobie przypomnij. Ja mam w sumie
jeden tylko zarzut. Tnij cytaty, bardzo prosze.

Dworka Margola

1. Data: 2002-06-03 07:07:45

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:
> Droga Lylyjko....
>
> A gdzie byl ten epitet?

Odwzajemniles mi sie takim samym... :)

> dzieciol epitetami kierowanymi do niego nie bedzie sie
> przejmowal.

No i bardzo dobrze, nie mam nic przeciwko temu :)

> PS. Dzieciol ma klopoty ze stosowaniem samogloski 'i' po
> spolglosce 'l'.

Jezeli to sa w tej chwili jedyne powazne klopoty dzieciola, to jestem
gotowa dla Ciebie nawet zrezygnowac z tego 'i' :)

> PS 2. A moze Lylyjka 'dala glos' bledny i metny tylko
> po to by zalapac sie na sluzbe w "Strasznym Dworze
> samozwanczej Madzi Bee".

A czy ja cos wspomnialam o jakiejs Madzi Bee?
Chcialam porozmawiac tylko z Toba o ile mozesz, nie powolujac sie
na osoby trzecie... wiec jak jest z ta kolacja? Czy juz cos zjadles? :)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-03 07:11:42

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:
> [...]

> po to by zalapac sie na sluzbe w "Strasznym Dworze
> samozwanczej Madzi Bee".

A czy ja cos wspomnialam o jakiejs Madzi Bee?
Chcialam porozmawiac tylko z Toba, wiec jak jest z ta kolacja?
Czy juz cos zjadles? :)
Ja wlasnie wypilam poranna kawe.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-06-03 07:14:06

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za powtorne wyslanie prawie tego samego postu - gapa ze mnie :-(

Lilla

1. Data: 2002-06-03 07:17:05

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> [...]
> nastroj jak Twoj?
> Chodzi mi oczywiscie tylko o wyciszenie zlych emocji... :)

Lylyjko, to jeszcze raz ja.

Przeczytalem raz jeszcze twoj post, na spokojnie i rozwaznie
i pytam: niby co swiadczy o mym bojowym nastroju? O mych
zlych/?/ emocjach?

Chcesz jeszcze raz i bez pretensji? Dobrze. Czy ja zglaszalem
jakiekolwiek pretensje do kogokolwiek? Czy zwrocilem sie
do kogos personalnie, nie zaczepiony?????????
Cala moja zbrodnia poegala ze pozwolilem sobie na
zamieszczenie dwoch postow, jak najbardziej zwiazanymi
ze sprawami kulinarnymi, nawet nie postow, a linkow
co rozsierdzilo JKM, samozwancza, Madzie Bee.

Co sie jada na kolacje w Ameryce? Nie odpowiem-o Ameryce
ma tu prawo wypowiadac sie jedynie JKM, nie chce drugi
raz oberwac za to od niej sciera. Zas dzieciol, nie jada kolacji,
ani sniadan, ni obiadow. Je od przypadku, do przypadku, i tylko
wtedy gdy zglodnieje. Wtedy zdarza mu sie nawet gotowac, czego
pozniej nie zjada, bo.... zanim ugotuje to juz jest obzarty
na dwadziescia siedem smakow, bo tyle zwykle ma danie zanim jest
ukonczone.

1. Data: 2002-06-03 07:24:28

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Margolka Sularczyk wrote:

> dzieciol napisał(a) w wiadomości: <3...@c...com>...
>
> byl, byl, lekcje polskiego w podstawowce sobie przypomnij. Ja mam w sumie
> jeden tylko zarzut. Tnij cytaty, bardzo prosze.
>
> Dworka Margola

Konkretnie, prosze!
______________________

Jak bym smial ciac belkot nawalonego dworzanina. Reszta cytatow
dluga raczej nie byla, niczym nie poparte zarzuty, ze jestem chamem.
Skoro goloslowne to raczej krotkie.

A w ogole: smierc tyranii!!!! /W kuchni/

1. Data: 2002-06-03 07:28:40

Od: dzieciol <p...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> .... wiec jak jest z ta kolacja?

Glodny jeszcze co prawda nie jestem ale jak zapraszasz
to nie odmowie.

dzieciol odwazny.

Ajran
smaczny deser ryżowy