ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ WWW

1. Data: 2003-11-16 14:20:17

Temat: ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ WWW
Od: "anka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Nazywam się Ania i mam 29 lat i Mieszkam w Sokółce, małym
miasteczkuniedaleko Białegostoku.
Od urodzenia chloruję na ciężkie porażenie mózgowe.
Osiem lat temu - tuż przed ukończeniem nauki w tutejsze Liceum -
rodzice kupili mi wózek akumulatorowy.
To pozwoliło mi na swobodne poruszanie się po mieście.
Nie długo potem poznałam ludzi z Ruchu Rodzin Nazaretańskich.
To wiśnie dzięki temu ruchowi nie tylko poznałam wielu naprawdę
dobrych przyjaciół, ale także pogłębiłam swoje wiarę.
To tu otworzyły mi się oczy na te wszystkie łaski, jakimi obsypuje
mnie Bóg każdego dnia.

Jedna najważniejszą rzeczą, jaką zawdzięczam temu ruchowi jest to,
że nauczyłam się pisać świadectwa.
Treści zawarte w tych świadectwach zarówno dotyczą mego życia
duchowego oraz modlitwy za te osoby, które nie wierzą, bądź też tracą swoje
wiarę, gdyż w takim właśnie środowisku przyszło mi żyć.
Kilka dni temu powstała moja strona WWW
[http://www.anna.zinowko.prv.pl/] na której są moje świadectwa.
Wiem, że jest wiele osób, które są przytłoczone swoją
niepełnosprawnością.
Dlatego też czuje się w obowiązku nieść ulgę wszystkim, którzy tego
potrzebują.
Jeśli zainteresowała Cię moja propozycja, proszę odwiedź moją
stronę.
Ania

2. Data: 2003-11-16 14:29:38

Temat: Re: ZAPRASZAM NA MOJĄSTRONĘ WWW
Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

moze podaj adres tej strony :-)))))

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

3. Data: 2003-11-16 15:01:33

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tzchmgda" <t...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> moze podaj adres tej strony :-)))))

---------------------------------
Przeczytaj dokładniej treść wiadomości od Ani to adres znajdziesz.
Ania bodajże już trzeci raz występuje ze swym apelem i chyba nie ma
zbyt dużego oddźwięku na Jej wołanie,
Jeśli Ci jednak to wołanie Aniu pomaga , to nie ustawaj w wysiłkach, a
na pewno znajdziesz bratnie duszyczki.
Zbig A G

4. Data: 2003-11-16 16:08:36

Od: "EwA" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.anna.zinowko.prv.pl/

troche ukryty ale jest Ania
Pozdr.
Ewa

5. Data: 2003-11-16 16:19:34

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

anka napisał(a):

> Cześć
>
> Nazywam się Ania i mam 29 lat i Mieszkam w Sokółce, małym
> miasteczkuniedaleko Białegostoku.

Witaj Aniu :)
Ładna stronka - podoba mi się jej prostota.
Sam jest po DPM, pracuję zawodowo i często ostatnio staram się innym
pomagać. Fajny taki kącik molitewny. Nie wiem czy Tadeusz to czyta, bo
on jest animatorem listy hiob, może byście połączyli swe siły.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

6. Data: 2003-11-16 21:12:20

Od: t...@i...org.pl (tzchmgda) szukaj wiadomości tego autora

ja zauwazam adres stronki jesli jest podana jako link :-))))) nie dowidze
;PPPP

---------------------------------

7. Data: 2003-11-16 22:32:48

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tzchmgda" <t...@i...org.pl> napisała w wiadomości
> ja zauwazam adres stronki jesli jest podana jako link :-))))) nie
dowidze
> ;PPPP
--------------------------------------
Ok, Anka, nie traktuj mojej uwagi, broń Boże, jako połajanki.
Zwyczajnie chciałem Ci zwrócić uwagę, że adres w treści jest. Gdyby
Ania nie wzięła go tak "ciasno" w nawiasy kwadratowe, to byłby lepiej
widoczny (można sprawdzić, wystarczy odsunąć nawiasy o jedna
spację...). Niemniej przepraszam Cię Anka, jeśli mimowolnie sprawiłem
Ci przykrość.
Zbig A G

jebać inwalidóW@
komputer i uczeń niedowidzący