ZAPROSZENIE dla przedst. ochrony zdrowia

1. Data: 2003-01-26 09:23:41

Temat: ZAPROSZENIE dla przedst. ochrony zdrowia
Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

ZAPROSZENIE
PKK Koalicja Kobiet w Radomiu oraz Stowarzyszenie przeciwko Depresji w
Radomiu maja zaszczyt zaprosić SZANOWNYCH GRUPOWICZÓW na szkolenie pt;
"Zbrodnia Nienawiści", które odbędzie się dn. 30 stycznia (czwartek) 2003
. godz. 11,00 w Miejskim Centrum Kultury i Informacji Międzynarodowej w
Radomiu, ul. Traugutta 31/33, tel. (48) 363-41-93.

Szkolenie dot. interwencji kryzysowej, pomocy prawnej i aktywizacji
społeczności w kontekście problemów ofiar przestępstw.

Adresatami szkolenia są profesjonaliści i wolontariusze, przedstawiciele
systemu ochrony zdrowia, organów ścigania, orzekania, wymiaru
sprawiedliwości oraz służb egzekucyjnych, nauczycieli, pracowników
socjalnych, psychologów, socjologów, duchowieństwa różnych wyznań,
politykow i społeczników, organizacji pozarządowych oraz wszystkich osób
zainteresowanych problematyką zbrodni nienawiści, czyli drastycznych
prześladowań ze względu na rasę, płeć, wyznanie, orientację seksualną,
niepełnosprawność, ubóstwo (np. nękanie, bicie bezdomnych, chorobę AIDS,
choroby psychiczne, religię).

Z poważaniem

Elżbieta Jagiełło
(Elizabeth)

2. Data: 2003-01-27 01:55:29

Temat: Re: ZAPROSZENIE dla przedst. ochrony zdrowia
Od: "pg" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> prześladowań ze względu na rasę, płeć, wyznanie, orientację seksualną,
> niepełnosprawność, ubóstwo (np. nękanie, bicie bezdomnych, chorobę AIDS,

A kto tę imprezę finansuje?

3. Data: 2003-01-27 07:35:13

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pg" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Elizabeth" <w...@p...com> napisał w wiadomości

> A kto tę imprezę finansuje?

Naszymi stałymi sponsorami są:
Ambasada Amerykańska, Ambasada Królestwa Niderlandów, Central European
University z Budapesztu, Center for Russian, Central and Eastern European
Studies (Rutgers University), Fundacja im. Stefana Batorego, Global Fund
form Women, Open Society Institute, UNDP (Program Narodów Zjednoczonych
ds. Rozwoju), UNIFEM (Fundusz Rozwoju na rzecz Kobiet Narodów
Zjednoczonych), USIS (UNitet States Information Service) i inni.

Z poważaniem
Elżbieta Jagiełło
Radom

Aby zaplanować "imprezę" poprostu piszę wniosek, który składa się z części
opisowej i z budżetu. Staję do konkursu, wygrywam i mam. Pozdrawiam!

testy alergiczne-pokarmowe
Oczyszczanie organizmu
POSTEPUJACY zanik miesni
Co mi jest???