ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!

31. Data: 2011-07-17 18:05:47

Temat: Re: ŻEGNAJ, PANSLAVISTO!
Od: Darecki <1...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

hoja wrote:
> corka Panslavisty pisze:

> Przyjmę, że działa Pani w afekcie, bo nijak nie potrafię zrozumieć tego,
> że tak świeżo po śmierci bądź co bądź ojca, ma Pani na to zacięcie,
> czyli roztrząsać o pamięci ojca z obcymi ludźmi. Więc jeszcze raz -
> przyjmę, że Pani tego potrzebuje.

Ludzie to sa jednak dziecinnie naiwni. Wystarczy
zerknac na IP tej "corki" (83.6.247.159) aby
dowiedziec sie, ze ten dupek wabi sie "jur" albo
"mario", kopie pilke i nosi spodnie:
http://ksiegi.emix.net.pl/wyswietl.php?user=pawelmks
&strona=215&lang=pl
http://brodnobeje.ownlog.com/swietego-listopada,1678
641,komentarze.html

32. Data: 2011-07-17 19:40:31

Od: Córka Panslavisty <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 17, 7:56 pm, "hoja" <j...@k...pl> wrote:
> [...]
> wytykania człowiekowi tylko wad lub upatrywania w nim pozytywów . Proszę mi
> wybaczyć, ale nie należę do osób, które przez wzgląd na tradycje o
> nieboszczyku powinno mówić się włącznie dobrze, ale Pansle wspominam
> pozytywnie, ale to Pani mnie dziwi z tą potrzebą dyskutowania z osobnikami
> pokroju Lebowskiego.
>
> --
> hoja
> "Nigdy! Przenigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do
> swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Miałam tylko grupę powiadomić o zaistniałej sytuacji - nawet nie z
woli Ojca, bo o tym nic nie wspominał. Wciąż jednak nurtuje mnie skąd
nagle ta wiadomość wypłynęła do Internetu. Czy się dowiem?
Po co i w jakim celu piszę to moja sprawa.

[...]

Żyj człeku w takim przeświadczeniu dalej.

33. Data: 2011-07-17 19:43:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Jul 2011 12:40:31 -0700 (PDT), Córka Panslavisty napisał(a):

> Miałam tylko grupę powiadomić o zaistniałej sytuacji - nawet nie z
> woli Ojca, bo o tym nic nie wspominał.

Nieprawda - wspominał, w grupach napisał kiedyś, ze jeśli umrze, to jego
córki nas tutaj zawiadomią. Więc musiał coś swoim córkom mówić o swym
życzeniu.

PS. Dlaczego nie odpisała Pani na moje zapytanie na priv o termin pogrzebu?
Jeśli jest Pani Jego córką, proszę odpisać i podać termin. Poniedziałek?
--
XL

34. Data: 2011-07-17 20:06:45

Od: Córka Panslavisty <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 17, 9:43 pm, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]

> Jeśli jest Pani Jego córką, proszę odpisać i podać termin. Poniedziałek?

Byłam jedyną z córek, która wiedziała o zamiłowaniu do tej grupy (choć
zawsze dziwiłam się po co i dlaczego)... może i kiedyś wspominał, ale
na pewno nie ostatnio.

Nie wiem gdzie mam sprawdzić prywatną wiadomość. Na skrzynkę nic nie
doszło.

Pogrzebu nie będzie, a w innych uroczystościach ma wziąć udział tylko
Żona i Dzieci - była to Ostatnia Wola JSD.

35. Data: 2011-07-17 20:50:59

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 22:06, Córka Panslavisty pisze:

> Miałam tylko grupę powiadomić o zaistniałej sytuacji - nawet nie z
> woli Ojca, bo o tym nic nie wspominał. Wciąż jednak nurtuje mnie skąd
> nagle ta wiadomość wypłynęła do Internetu. Czy się dowiem?

To proste, tylko z jednego powodu mogl przestac tu trolowac i ktos
wyciagnal oczywisty wniosek.

> Byłam jedyną z córek, która wiedziała o zamiłowaniu do tej grupy (choć
> zawsze dziwiłam się po co i dlaczego)...

Malgorzata pewnie okazala jemu kiedys serce, wiec lazl juz tu potem jak
zbity pies po dobre slowo, bo najwidoczniej tylko tu od niej i moze
jeszcze od paru mogl je dostac.

> Pogrzebu nie będzie

A nie mowilem, jak w tym ludowym przekazie:
"zdechnal bedak, pies go je*al, nikt go nawet nie pogrzebal,
wiatr mu nawial lisci kupe, spij biedaku, ch*j ci w d*pe".

36. Data: 2011-07-17 20:51:55

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 22:50, Lebowski pisze:

> A nie mowilem, jak w tym ludowym przekazie:
> "zdechnal bedak, pies go je*al, nikt go nawet nie pogrzebal,
> wiatr mu nawial lisci kupe, spij biedaku, ch*j ci w d*pe".

hehe

37. Data: 2011-07-17 22:07:29

Od: Darecki <1...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Córka Panslavisty wrote:

> [...]
>wspominał. Wciąż jednak nurtuje mnie skąd
>nagle ta wiadomość wypłynęła do Internetu. Czy się
>dowiem? Po co i w jakim celu piszę to moja sprawa.

Raz jeszcze przypominam, ze swir podajacy sie za
"corke" to dobrze znany zydowski troll tzva adonai.

38. Data: 2011-07-17 23:16:13

Od: stevep <s...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-07-2011 o 22:50:59 napisał(a):

> [...]
> "zdechnal bedak, pies go je*al, nikt go nawet nie pogrzebal,
> wiatr mu nawial lisci kupe, spij biedaku, ch*j ci w d*pe".

Eee, ja tam wolę:
"Umarł pijak, ale pan ...."

--
stevep

39. Data: 2011-07-18 02:34:45

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-16 14:16, Chiron pisze:
> Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

mozecie juz zostawic ten watek w swietym spokoju ???
kiedys czesto rozmawialem z Panem Jerzym i cenilem sobie i Jego porady
kulinarne jak i mily glos...
ale tymczasem koniec...
i tyle...
dosc !!!
Marsjasz

40. Data: 2011-07-18 05:19:31

Od: "WitexP" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> mozecie juz zostawic ten watek w swietym spokoju ???
> kiedys czesto rozmawialem z Panem Jerzym i cenilem sobie i Jego porady
> kulinarne jak i mily glos...

Lubiłeś też jego wywody na kuchni o innych rasach, i jego poglądy gdzie jest
ich miejsce?
I jego posty o zabranej córce/synu itp., czyli zasmiecanie grupy śpamem.
Acha i jak się cieszył jak Kuroń umarł.
Jak nie można lubić takiego człowieka - ubeka zresztą (poszukaj sobie w
IPNie)
A teraz chca mu hołdy oddawać.

Herbaciarnie za wschodnia granicą...
ostatni post Panslavisty
Groszek zielony - przetwory - przepisy
skrobia tapiokowa
[HvP] Iss es wahrd Joghicht mit Siechandel (911)