Re: ZÓŁTA MAGNOLIA

11. Data: 2004-04-20 18:48:11

Temat: Re: ZÓŁTA MAGNOLIA
Od: "ao" <s...@N...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2pta38xta.fsf@sapijaszko.net...

> Ty też? To witaj w klubie. :-)
>
> Tak na marginesie zupełnie: po ostatniej jesieni jestem dość
> sceptycznie nastawiony do sadzenie drzew/krzewów z doniczek późnym
> latem/jesienią. Sypią doń tyle osmocote/innego badziewia, że to co
> prawda zielone jest i bujne nad wyraz, ale co z tego, skoro zimy nie
> przetrzymuje...

Takie sa uboczne skutki przemyslowej produkcji roslin, ktore maja ladnie
wygladac do konca sezonu, a potem po przetrzymaniu pod oslonami podpedzone
maja byc ladne i dobrze sie sprzedawac juz wczesna wiosna zanim snieg do
reszty stopnieje. To takze jest jeden z powodow, ze krzewy wole kupowac u
malych szkolkarzy, ktorzy jeszcze nie maja przemyslowych linii produkcyjnych
i sami sprzedaja swoj towar.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda
http://www.arboretum.pl
http://www.sieciogrod.com

12. Data: 2004-04-20 20:09:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> writes:

> No, moja siebolda przeszla wlasnie trzecie przesadzenie. Teraz tylko
> czekac, czy przezyje...

Sosny przeżywają... Może magnolie też?

Pozdrawiam,
Grzesiek