ZUPA NA CAŁY ROK, ALE...

11. Data: 2010-06-16 18:27:40

Temat: Re: ZUPA NA CAŁY ROK, ALE...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jun 2010 02:07:47 +0200, k...@o...pl napisał(a):

> [...]
> napisałeś" to jest nie gramatycznie. Napisałeś jest drugą osobą od pisać. Nie
> trzeba używać sam albo ty bo nikt inny niż ja nie mógł napisać w tym przypadku.
> Należy używać samego "napisałeś". Przykłady.
> On jechał samochodem. Źle, powinno być jechał samochodem.
> Oni płynęli łódką, Źle, powinno być płynęli łódką.
> Ta ikselka kłamie i oszukuje. Źle, powinno być ikselka kłamie i oszukuje.
> Wyjątek. Jeśli są dwie rożne ikselki. I jedna z nich kłamie i oszukuje to nie ma
> podmiotu domyślnego i trzeba wskazać konkretną. Jak byłem chodziłem do szkoły to

Nic Ci nie pomoże cały ten bełkot.

12. Data: 2010-06-16 19:02:52

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic Ci nie pomoże cały ten bełkot.

Nie dość ze oszustka to jeszcze cieniaska. Żebyś nie udzielał się aktywnie na
grupie religia jako osoba wierząca i praktykująca, to mógłbym starać się
zrozumieć twoje postępowanie. Tylko nie miej nadziei że wsadzę cie do KFa. Nie
masz szansy. Bokiem ci wyjdzie kłamstwo i oszustwo. Zadarłaś z trollem. Masz
przerąbane. Możesz jeszcze mnie przeprosić. Załóż nowy temat i mnie w nim
przeproś, to daruje.

13. Data: 2010-06-16 20:02:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jun 2010 21:02:52 +0200, kogutek napisał(a):

> [...]
> przerąbane. Możesz jeszcze mnie przeprosić. Załóż nowy temat i mnie w nim

JA jestem tu jedynym trollem, cieniasku :-)

14. Data: 2010-06-16 20:12:12

Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JA jestem tu jedynym trollem, cieniasku :-)

Jesteś oszukującym i kłamiącym zerem.

15. Data: 2010-06-17 12:13:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jun 2010 22:12:12 +0200, kogutek napisał(a):

> polskim
> [...]

Tak, powtarzaj to sobie jak najczęściej :-)

Dżem z owoców dzikiej róży
Surowka z ze swiezej kapusty
Co do zawijańców?
Bazylia do mrożenia?