ZUS i Monty Python

11. Data: 2000-06-22 21:26:06

Temat: Re: ZUS i Monty Python
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Piotrowicz napisał(a):

> ;-)
> Brawo Agata - trafiony zatopiony :-)

> Serdeczne dzięki i pozdrawiam.
>
> --
> Piotr Piotrowicz
> e-mail: p...@w...com

Gratulacje -
ale życie potrafi być akręcone :-)

Jacek Kruszniewski
j...@p...pl

12. Data: 2000-06-22 21:46:14

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski wrote:

> Piotr Piotrowicz napisał(a):> > e-mail: p...@w...com
>
> Gratulacje -
> ale życie potrafi być akręcone :-)

A w naszym kraju szgolnie

--
Pozdrowka
ze szkockim sknerstwem

13. Data: 2000-06-24 12:21:10

Od: p...@z...my.domain (Piotr Piotrowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Jun 2000 23:26:06 +0200, Jacek Kruszniewski wrote:

>Gratulacje -
>ale życie potrafi być akręcone :-)
Spokojnie. To na razie tylko propozycja ze strony PROKOM-u.
Co z niej wyniknie, to się okaże za kilka tygodni?
Trzymajcie więc kciuki :-)

--
Piotr Piotrowicz
e-mail: p...@w...com

14. Data: 2000-06-24 12:21:17

Od: p...@z...my.domain (Piotr Piotrowicz) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jun 2000 17:09:46 +0200, Aleksander wrote:

>wielka sile przbicia. To co zrobiles swoim artykulem jest wspaniale. Czy
>widzisz to, jak za chwile zmienisz Piotra zycie?
Widzisz Leszku co narobileś.
Jesteś teraz - już, prawie - bohateram :-)
Mam nadzieję, że nie pomiesza Ci to w głowie ;-)

Ps.
Ciekawe co będzie jak uda się nam - Lesze K., pl.soc.inwalidzi - doprowadzić
do zmiany tej ZŁEJ ustawy?

--
Piotr Piotrowicz
e-mail: p...@w...com

15. Data: 2000-06-28 16:34:42

Od: "Aleksander" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Piotrowicz napisał(a) w wiadomości: ...

>Ps.
>Ciekawe co będzie jak uda się nam - Lesze K., pl.soc.inwalidzi -
doprowadzić
>do zmiany tej ZŁEJ ustawy?

A czy to nie jest wielka satysfakcja, że mozna skutecznie pomóc dużo osobom
załatwiając problem jednej osoby?
Swoją drogą dzisiaj dowiedziałem się, że znajomy który teraz ma 26 lat też
ma rentę uczniowską. W 98 roku dostał stałą grupę i rentę uczniowską pobiera
do dzisiaj (tylko dlatego że ma gupę przxyznaną na stałe). Więc prawo działa
w Polsce wybiórczo.
Pozdrawiam
Olek

Fwd: Pomoc
Fwd: Pomoc
SM
Przeczytałem tekst a RZ
SM - stwardnienie rozsiane, rady i konsultacje w grupie.