Re: ZYBAN na papierosy

1. Data: 2001-07-13 09:07:27

Temat: Re: ZYBAN na papierosy
Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

KrzyK wrote:

> Qrcze udało mi się po Zybanie, nie palę już 5ty dzień i jakoś mnie nie
> ciągnie ani widok papierosów ani zapach dymu. Ważne jest też to iż jem mniej
> po Zybanie niż jadłem paląc. Fakt faktem iż mam dziwne wrażenie jakbym był
> pod lekkim wpływem narkotyków (qrcze nie wiem). Mam nadzieje że Requiem dla
> snu to tylko film:-))))))))))

ja tez nie pale 5 dzien.
Choc wcale nie zamierzalam rzucac palenia. Chcialam sobie zrobic 1
(slownie: jeden) dzien przerwy. Male sprzatanie w organizmie. No i jakos
tak poszlo... zaden Zyban, zadne gumy do zucia, zadne plasterki, zadne
orzeszki i inne wynalazki. PO PROSTU NIE PALE.
Czasem mam ochote...z nudow....
zobaczymy, nic na sile.

powodzenia
--