ZZSK

1. Data: 2000-05-02 11:36:32

Temat: ZZSK
Od: "mbrand" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam walczących z ZZSK!

Marek

m...@p...wp.pl

2. Data: 2000-05-02 13:02:48

Temat: Re: ZZSK
Od: "Mała Mi" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

mbrand napisał...

> Szukam walczących z ZZSK!

A cio to ? ;-)

Mała Mi

3. Data: 2000-05-04 08:11:41

Od: Robert Pyzel <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 May 2000 13:36:32 +0200, "mbrand" <m...@p...wp.pl>
wrote:

>Szukam walczących z ZZSK!
Jestem. ZZSK od 15 lat (mam 35), przed #$&!! "reformą" leczony w
Instytucie Reumatologii (Warszawa). Kilka zapaleń stawu kolanowego (po
synowektomii-usunięciu maziówki spokój), tęczówki (lewe i prawe oko
kilka razy). Plus sporadyczne zapalenie przyczepu mostka, podstawy
kciuka. Dość sprawny (rower, basen, tai-chi) i starający się nie
przejmować chorobą. Jak masz jakieś pytanka to daj na grupę lub priva
--
Buy a Pentium so you can reboot faster.
Robert Pyzel r...@b...gnet.pl z konta w pracy

4. Data: 2000-05-05 15:17:05

Od: "jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktoś wam powiedział jaka jest przyczyna tej choroby?
Czy wiecie że wysoki poziom glukozy i fróktozy odpowiada za niszczenie
białek (w tym momencie kolagenu) które są przez organizm widziane jako obce
i atakowane?
Założę się ze wam nie powiedzieli.
A szkoda.
Wystarczy zmniejszyć podaż owoców i skrobii a zastąpic to źródło energii
innym, kwasami tłuszczowymi.
Zwiększyć spożycie kolagenu.
A znaczącej poprawy należy sie spodziewać.
Pozdrawiam
Jacek

5. Data: 2000-05-09 10:29:10

Temat: Odp: ZZSK
Od: "mbrand" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:RBBQ4.25958$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> innym, kwasami tłuszczowymi.
> Zwiększyć spożycie kolagenu.
> A znaczącej poprawy należy sie spodziewać.

O skrobii słyszałem i staram się stosować odpowiednią dietę. Dieta ta nie
wynika z jakiegoś widzimisie tylko jest poparta naukowymi faktami (badania
dr Ebringera z Londynu o którym słyszeli wszyscy chorzy na ZZSK). Nie
słyszałem nic o fruktozie i glukozie. Myślę, że trochę z tym przesadzasz.
Wychodzi na to, że nie powinienem wogóle jeść żadnych węglowodanów. Poza tym
choroba jest dużo poważniejsza i stosowanie jakiejkolwiek diety (nawet tej o
której piszesz ty i piszę ja) jej nie wyleczy (co zdaje się sugerowałeś).
Domyślam się, że stosujesz dietę tzw. optymalną i bardzo chcesz przekonać o
jej świetnych rezultatach. Nie przeczę, bo nie próbowałem. Jeżeli
dotychczasowa nie pomoże może będę zmuszony szukać innych metod. Choć muszę
przyznać, że dieta optymalna w całej swej okazałości mnie nie przekonuje
(choć pod pewnymi względami przypomia tę którą teraz stosuje).
Jako zorientowanego chciałbym więc zapytać Cię o chleb. Wiem, że go nie
jadacie. Podobnie ja. Kłopot jak się można domyśleć jest duży. Słyszałem, że
można kupić specialny chleb dla diety optymalnej w niektórych sklepach. Z
czego jest zrobiony? Słyszałem o przepisach na chleb biszkoptowy i białkowy.
Wszędzie tam jednak dodaje się mąkę. A że jako pisałem nie mogę jadać
skrobii więc chleb taki nie za bardzo jest dla mnie. Co poradzisz??

psychoakustyka
tradzik mlodzienczy - problem
Prąd elektr. :((
Czy ktoś jest w stanie pomóc...
szkodliwosc pol elektromagnetycznych, Re: odległości od linii energetycznej