Za CNN, Reutersem - 50-letni naukowiec oparzyl sobie penisa trzymajac wlaczonego laptopa na kolanach

1. Data: 2002-11-23 01:18:56

Temat: Za CNN, Reutersem - 50-letni naukowiec oparzyl sobie penisa trzymajac wlaczonego laptopa na kolanach
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymalem wlasnie raport za Reutersem, ze 50-letni szwedzki naukowiec
doznal oparzenia penisa gdy trzymal laptopa na kolanach i pisal na nim
prace przez godzine.
Zdarzenie zostalo opisane w The Lancet

Ostenson mowi, ze instrukcja nie zawiera ostrzezenia ze, trzymanie
laptopa na kolanach i praca na nim, moze prowadzic do takich obrazen.

Tutaj link do artykulu z CNN
http://www.cnn.com/2002/TECH/11/22/offbeat.laptop.bu
rn.reut/index.html

A drugi raport dotyczy nowych dyskw DVD, ktore ulegaja autodestrukcji w
ciagu 36 godzin.
Utlenieniu ulega warstwa metalizowana i dysk staje sie bezuzyteczna
podstawka
Tutaj link:
http://www.cnn.com/2002/TECH/ptech/11/22/bond.dvd/in
dex.html

Internetowym trollom jedynie przypominam, ze The Lancet jest medycznym
czasopismem naukowym, a Reuters i CNN, swiatowymi agencjami
informacyjnymi.
Zatem do tematu nalezy podejsc powaznie, gdyz istotnie dolna czesc
laptopa moze sie silnie nadrzewac i w czasie dlugiej pracy, moze
oddzialywac niekorzystnie na odkryta skore.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

2. Data: 2002-11-23 10:06:43

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Ostenson mowi, ze instrukcja nie zawiera ostrzezenia ze, trzymanie
> laptopa na kolanach i praca na nim, moze prowadzic do takich obrazen.

tak sie sklada, ze laptop powinien stac na twardym, rownym podlozy aby
zapewnic wlasciwa wentylacje od spodu...
chyba ze takim niusem ma byc fakt ze facet ma penisa po kolana... bo ja
trzymajac swojego laptka na kolanach w zaden sposob nie siegam nim penisa...
(albo odwrotnie.... jak kto woli ;)

> [...]
> ciagu 36 godzin.
> Utlenieniu ulega warstwa metalizowana i dysk staje sie bezuzyteczna

a to oczywiscie bardzo wazna medyczna informacja...
a nie znalazles nic o mozgach, ktore sie kurcza pod wplywem promieniowania
elektromagnetycznego wypromieniowywanego przez ekran monitora? Napewno by
Cie zainteresowalo...

chyba, ze to ta tak wczesna pora...
--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2002-11-23 11:50:02

Od: "Doman" <DomansMail[NoSpam]@Gazeta.Onet.Pl> szukaj wiadomości tego autora

2xROTFL

4. Data: 2002-11-23 11:51:35

Od: "adam" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote
> Zatem do tematu nalezy podejsc powaznie, gdyz istotnie dolna czesc
> laptopa moze sie silnie nadrzewac i w czasie dlugiej pracy, moze
> oddzialywac niekorzystnie na odkryta skore.

ROTFL
To znaczy co, facet pracowal bez gaci i poparzyl sobie wacka ?
Ciekawe ile zazada odszkodowania ?
Idiota... nastepnym razem przytnie sobie pale w stacji dokujacej albo
zamknie ekran i wtedy bedzie jazda. Pierwszy plaski penis dowodem na
szkodliwosc pracy z laptopem.
A The Lancet zaczyna przypominac bulwarowa prase jezeli pisze o takich
bzdetach...
: ))))

adam

5. Data: 2002-11-23 13:35:48

Od: "AndY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otrzymalem wlasnie raport za Reutersem, ze 50-letni szwedzki naukowiec
> doznal oparzenia penisa gdy trzymal laptopa na kolanach i pisal na nim
> prace przez godzine.

Wniosek z tego taki, że z nadmiaru wiedzy się chyba głupieje ;)

--
strona poświęcona Expertowi http://www.ekspierd.prv.pl

6. Data: 2002-11-23 18:48:35

Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> OdpowiedŸ na news:1366-
1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl:

> Zatem do tematu nalezy podejsc powaznie, gdyz istotnie dolna czesc
> laptopa moze sie silnie nadrzewac i w czasie dlugiej pracy, moze
> oddzialywac niekorzystnie na odkryta skore.

Znaczy, gościu siedział nago z tym laptopem? Ekshibicjonista jakiś?

Piotr Sobolewski GG:1976488
a...@a...neostrada.pl http://www.adramelech.prv.pl
"My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
http://adramel.neostrada.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.

7. Data: 2002-11-23 19:46:41

Od: "Pytajnik" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ostenson mowi, ze instrukcja nie zawiera ostrzezenia ze, trzymanie
> laptopa na kolanach i praca na nim, moze prowadzic do takich obrazen.

Hmmm wygląda na to, że wlazł na xxx.com :-)

Pozdrawiam
Darek

8. Data: 2002-11-23 19:53:35

Od: Wojciech Giersz <c...@m...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Internetowym trollom jedynie przypominam, ze The Lancet jest medycznym
> czasopismem naukowym, a Reuters i CNN, swiatowymi agencjami
> informacyjnymi.

Co i tak nie sklania do powaznego traktowania tychze instytucji, z uwagi
na poruszane przez nie tematy.

> Zatem do tematu nalezy podejsc powaznie, gdyz istotnie dolna czesc
> laptopa moze sie silnie nadrzewac i w czasie dlugiej pracy, moze
> oddzialywac niekorzystnie na odkryta skore.

Wiesz co, Expercištko? Zapewne wiec niedlugo sprzedawane laptopy zostana
wyposazone w stosowna informacje, coby producent sie od procesu wywinal...
BTW: tak sobie cos skojarzylem, po czym az mi sie slabo zrobilo... A co z
drukarkami iglowymi? ;)

--
Chektor
..Wojciech.Giersz...................................

9. Data: 2002-11-23 19:57:35

Od: "sprocket" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Giersz"...

> [...]
wywinal...
>BTW: tak sobie cos skojarzylem, po czym az mi sie slabo zrobilo... A

Gorzej...plotery tnące...brrrr ;)
Może by tak jeden golfmasterowi podrzucić ;)

pozdro...

Rafał Bartoszak s...@s...pl

10. Data: 2002-11-23 20:24:24

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Giersz wrote:

> [...]
> BTW: tak sobie cos skojarzylem, po czym az mi sie slabo zrobilo... A co z

Naucz sie choc raz zasad korzystania z usenetu i netykiety.
Jezeli uwazasz to za nieprawdopodobne, niemozliwe, to moge ci podac
e-mail tego szwedzkiego naukowca i e-mail redaktora dzialu z CNN
i zadawaj im pytanie , czy drukarka iglowa jest bardziej grozna.
Dla mnie zwyczajnie trollujesz.
Mialem laptopa z przestawionym zegarem i procek byl umieszczony pod
spodem plyty glownej i sie mocno grzal.
Nie wiem czy to jest/moze byc niebezpieczne, ale komus sie to musialo
pierwszy raz zdarzyc.
Poza tym nie uzywalem tego laptopa na lezaco, bez galot, bo i po co.
Ale ten Szwed moze tak dziala, bo mamy demokracje i nic nam do niego.

Niemniej z oferty handlowej tegorocznych targow Comdexu wynika, ze
laptop to stary produkt 20 wieku i w tym roku juz zostanie zastapiony
nowoczesniejszym produktem, mniej energozernym i mniej groznym dla
zdrowia, wyposazonym w ekran rozpoznajacy pismo reczne, mozliwosc
odlaczania ekranu i podlaczania do peceta.
Czyli notebook rozdziela sie na 2 czesci, plaski ekran z opcja pisania
po nim olowkiem , z rozpoznawaniem tego pisma i czesc komputerowa.
Dodatkowo ekran zajmuje maksymalne wymiary notebooka i po odwroceniu
nowy notebook zamienia sie w plaski notatnik do sporzadzania odrecznych
notatek, czytania ksiazek elektronicznych .

Zatem skoro uwazasz to za niemozliwe to pisz do Lanceta, CNN, Reutersa,
albo tego szwedzkiego naukowca , ale nie trolluj.
Adresy e-mail moge podac.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.

prosze o pomoc - swierzb
Re: [Analityk roku 2002] Stan: 22.11.2002
TEST(nie otwierac)
Ksiazka