Za ile lat dzieworudztwo?

11. Data: 2013-06-13 08:20:41

Temat: Re: Za ile lat dzieworudztwo?
Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
news:bed5170a-4309-42fa-8987-181ecbc173ca@i9g2000vbc
.googlegroups.com...
On 12 Cze, 22:12, Andromeda <6...@m...pl> wrote:
> On 12 Cze, 21:56, "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl>

Jak narazie kliniki rezygnują bo takie prawa powymyślali że będzie że
jest ale nie ma.

===================

Link proszę!

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

12. Data: 2013-06-13 08:26:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 08:20:41 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]
.googlegroups.com...

> Jak narazie kliniki rezygnują bo takie prawa powymyślali że będzie że

http://www.prisonplanet.pl/audycje/audycja_wiadomosc
i,p1209718364

13. Data: 2013-06-13 09:44:34

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-13 07:13, obywatel k...@g...pl uprzejmie donosi:

> blandynki sa glupie, brunetki namietne, a rude falszywe - i co tu wybrac? stawiam
na szczuple brunetki!

Znaczy AI.
Ok, I.

14. Data: 2013-06-13 10:29:05

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> Jak zostaną same rude, wykończywszy uprzednio brunetki, blondynki i
> wszystkie inne dziewczynki. :)

czyżby brak wiary w mężczyzn
- iż przetrwają i obronią siebie
i was przy okazji przed tym
płomiennym zagrożeniem ?
:)))))

15. Data: 2013-06-13 16:57:55

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 08:20, "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> wrote:
> [...]
> grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14
070308,Wprowadzenie_rzadowego_programu_in_vitro_pod_
znakiem.html

16. Data: 2013-06-13 20:22:07

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
>
> Link proszę!

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14
070308,Wprowadzenie_rzadowego_programu_in_vitro_pod_

====================================

"Jednak zawiera on tyle niejasności, że niektóre z 27 klinik, które się do
niego zakwalifikowały, rozważają wycofanie się z projektu."

Bądź precyzyjny, kolego.

ubawiony

17. Data: 2013-06-13 21:05:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jun 2013 22:57:40 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Jak zostaną same rude, wykończywszy uprzednio brunetki, blondynki i
> wszystkie inne dziewczynki. :)
>
> Ewa

Rude to fałszywe, wiadomo.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

18. Data: 2013-06-13 21:18:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jun 2013 20:22:07 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

> Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
> grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie
> dumny z wygranej.

O jakia ładna konstrukcja - wystarczy wstawić każde inne słowo okreslajace
ugrupowanie czy wiarę i zawsze będzie prawdą :->

19. Data: 2013-06-13 21:23:24

Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-13 21:18, Ikselka pisze:

> O jakia ładna konstrukcja - wystarczy wstawić każde inne słowo okreslajace
> ugrupowanie czy wiarę i zawsze będzie prawdą :->

to koń-strukcja bidzika. zawsze ją stosuje, dzięki niej zawsze wygrywa
...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

20. Data: 2013-06-13 21:33:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Jun 2013 21:23:24 +0200, u2 napisał(a):

> to koń-strukcja bidzika. zawsze ją stosuje, dzięki niej zawsze wygrywa
> ...-;)

Ob-strukcja :-D
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a
spłynie na twoje barki." A. de Mello.

DLACZEGO?
córeczka tatusia
Couchsurfing.org - praca licencjacka