Za ile lat dzieworudztwo?

21. Data: 2013-06-13 21:33:18

Temat: Re: Za ile lat dzieworudztwo?
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Cze, 20:22, "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> wrote:
> Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w
wiadomościnews:b87ef85e-34c5-448d-b4a3-d583adc023f5@
u9g2000vbc.googlegroups.com...
"Andromeda" <6...@m...pl> napisał w
i9g2000vbc.googlegroups.com...

> http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,14
070308,Wprowadzen...

> ====================================
>
> "Jednak zawiera on tyle niejasności, że niektóre z 27 klinik, które się do
> niego zakwalifikowały, rozważają wycofanie się z projektu."
>
> Bądź precyzyjny, kolego.
>
> ubawiony
>
> --
> Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze
> grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie
> dumny z wygranej.

Co jest ustawa niby wejdzie ale nie wejdzie, typowa tuskolandia. Tak
samo z maturą z religii poszli na kompromis, religi nie będzie na
maturze, ale edukacji seksualnej też w polsce wogóle, tak powiedział
kler i tak ma być. Mydlenie ludziom oczu.

22. Data: 2013-06-13 21:51:55

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czyżby brak wiary w mężczyzn
> - iż przetrwają i obronią siebie
> i was przy okazji przed tym
> płomiennym zagrożeniem ?
> :)))))

Eh, moje powyższe to synonim "nigdy".
Zwłaszcza dopóki jeszcze są np. tak śpiewające blondyny

http://www.youtube.com/watch?v=JGmvXGBBfjs

:))))
FEnX z dedykacją

23. Data: 2013-06-14 00:12:47

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eh, moje powyższe to synonim "nigdy".
> Zwłaszcza dopóki jeszcze są np. tak śpiewające blondyny
>
> http://www.youtube.com/watch?v=JGmvXGBBfjs
>
> :))))
> FEnX z dedykacją

Uśmiechnięta to dobry znak :))))))
Ładnie śpiewa ale ruda Loreena też jest
niezgorsza :)))))

Dzięki za piosenkę.

Znalazłem taki tekst :
<<
Lisa has said Sanvean was wrote
about the birth of her daughter Lhashna

czy to .....
:)))))

24. Data: 2013-06-14 08:19:30

Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <6...@m...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]

maturze, ale edukacji seksualnej też w polsce wogóle, tak powiedział
kler i tak ma być. Mydlenie ludziom oczu.

Trzeba mieć minimum wiedzi na temat, o którym się dyskutuje.
Słyszałeś o rozporządzeniu? Tu jest mowa o rozporządzeniu, nie ustawie.
Z głąbami nie dyskutuję.

żegnam ozięble

25. Data: 2013-06-14 08:24:10

Od: "?? )><((((((o> " <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-12 22:57, Feniks z popiołów pisze:
> Jak zostaną same rude, wykończywszy uprzednio brunetki, blondynki i
> wszystkie inne dziewczynki. :)
>
> Ewa

no co ty efka...
najpierw medea teraz feniks z popiołów
męczy cie chyba to macierzyństwo mocno frustruje ;)
a propos, jak tm bajbusek twój, nie dostał
jakiej poporodowej psp'ozy :)))))))))))))

zdrowia dla bajbuska :)

--
?? )><((((((o> ...

26. Data: 2013-06-14 09:09:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2013 08:24:10 UTC+2 użytkownik ?? )><((((((o> napisał:

> [...]
>
> męczy cie chyba to macierzyństwo mocno frustruje ;)
>
> a propos, jak tm bajbusek twój, nie dostał
>
> jakiej poporodowej psp'ozy :)))))))))))))

zdrowka, zdrowka, polac mu... ;)

27. Data: 2013-06-14 09:23:28

Od: EWka <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-14 00:12, kali pisze:

> Użytkownik "Feniks z popiołów" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Uśmiechnięta to dobry znak :))))))
> Ładnie śpiewa ale ruda Loreena też jest
> niezgorsza :)))))

Tę to rudą ja też lubię, jak wiesz. :)

> Znalazłem taki tekst :
> <<
> Lisa has said Sanvean was wrote
> about the birth of her daughter Lhashna

O, nie wiedziałam.

> czy to .....
> :)))))

Niestety nie :( Od dawna zresztą nie.

Po prostu byłam parę dni temu na jej koncercie i teraz nie mogę odessać
się od youtube. Taki głos to musi być jakieś Boskie medium,
kilkutysięczna publiczność zamierała niemal w bezruchu.
Ale widzę, że tu zaśpiewała to jeszcze lepiej, pewnie woli kameralne
koncerty:

http://www.youtube.com/watch?v=J5gCdOyF3nA

FEniks

28. Data: 2013-06-14 09:43:30

Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On Jun 12, 8:14 pm, "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote:
> Za ile lat biologia zafunduje nam pigułkę koncepcyjną:
> "Weź, a za 9 miesięcy dzieworudztwo".
> Tusk o tym maży.
>
> --
> (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.http://ortografia.3-2-1.pl/

No ale o co ci chodzi w pl jest kilkadziesiąt tysięcy bezdzietnych a
mamy tragedie demograficzną, więc są dwa wyjścia , jak tusk posłucha
kleru to polacy znikną ,
--------------------------
Tuska znika Polaków bez kleru, likwidując polską gospodarkę i godziwe miejsca
pracy, okradając Polaków z wielu lat emerytury... Wytrzebi nasz naród bez
udziału kleru, a z udziałem Komorowskiego...

boukun

29. Data: 2013-06-14 11:43:51

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EWka" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> kilkutysięczna publiczność zamierała niemal w bezruchu.
> Ale widzę, że tu zaśpiewała to jeszcze lepiej, pewnie woli kameralne

jak śpiewa - to przenosi się do innego świata
więc w mniejszej sali jej łatwiej

Dzięki Feniksie :))))))

30. Data: 2013-06-14 13:54:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2013 11:43:51 +0200, kali napisał(a):

> [...]

Głos (tu akurat głęboki ciemny alt) dla mnie nieprzyjemny - jak głos
średniowiecznego mnicha w katedrze... Jest w nim coś męskiego. Kiedy
wchodzi na wyższe tony - staje się krzykiem muezzina.
Zdecydowane nie.
http://www.youtube.com/watch?v=BoXsxYf2UMA&list=RD02
J5gCdOyF3nA
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

DLACZEGO?
córeczka tatusia
Couchsurfing.org - praca licencjacka
Harpie.