Za ile lat dzieworudztwo?

71. Data: 2013-06-15 21:10:54

Temat: Re: Za ile lat dzieworudztwo?
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Cokolwiek tam sobie mrzysz na temat czy chciałam się czymś pochwalić albo
> za kogokolwiek uważam Qrę - nic z tych rzeczy. Nie będę tłumaczyła się z
> czegoś, co nie zaistniało. Jeżeli coś zaistniało, to jedynie Twoja
> tendencyjna nerwowa interpretacja.

I tej wersji się trzymaj.

Dębska

72. Data: 2013-06-15 21:22:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 21:10:54 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> I tej wersji się trzymaj.
>
> Dębska

Nie mam zamiaru kajać się za coś, co sobie tam pstrzysz.
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

73. Data: 2013-06-15 21:30:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-06-15 20:51, obywatel Przemysłąw Dębski uprzejmie donosi:

> Nie zgadzam się. Czymkolwiek było to czym chciała się pochwalić - udało
> jej się to.

Oj Dębska, ty babo jedna, no.
Gdybyś babą nie była, może bym się chciała i zaprzyjaźniła. Ech.

74. Data: 2013-06-15 21:30:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tej wersji się trzymaj.
>
> Dębska

Już Ty mnie nie strasz. To jedyna istniejaca wersja, nie muszę sobie żadnej
wybierać. Ale Ty jak najbardziej możesz. Tylko radzę trzymaj się tej
jedynej mojej.

75. Data: 2013-06-15 21:35:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 21:30:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-06-15 20:51, obywatel Przemysłąw Dębski uprzejmie donosi:

> Oj Dębska, ty babo jedna, no.
> Gdybyś babą nie była, może bym się chciała i zaprzyjaźniła. Ech.

Homo już na topie, to damska przyjaźń powinna być już dawno ustawowo
wprowadzona, a co. A mnie powinni zamknąć za bezprawne awersje wbrew
ustawie. A co.
:->

76. Data: 2013-06-15 22:16:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie masz ten kontrakt? Bo we Wrocławiu go nie widzę.
>
> 30 lipca ma być Deep Purple, ale mnie chyba nie będzie wtedy.

Kontrakt mam na Lipsk.
We Wrocku będziemy przelotem. poniedziałkowym bladym świtem.

Ale wrocką trasę mam już wdrukowaną. Maybe someday.

77. Data: 2013-06-15 22:21:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-15 16:41, Ikselka pisze:

> Byleby nie przy lesie, bo leśne ssaki mogą wziąć za konkurencję ;-)

Ależ głęboki ciemny dowcip. Salonowy.

FEniks

78. Data: 2013-06-15 22:29:28

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie mam zamiaru kajać się za coś, co sobie tam pstrzysz.

Moje pytanie brzmiało "czy sugerujesz że Qra jest ... ", a nie "czy
uważasz że Qra jest ... ". To że nie masz takiego zdania o Qrze jest dla
mnie oczywiste. Oczywiste jest również to, że mimo iż tak nie uważasz
właśnie to sugerowałaś. Nie wymagam ani nie oczekuję ani nie spodziewam
się żadnego kajania, tym bardziej że jest to postawa naturalna (wg.
mnie), którą opisała niedawno pewna amerykańska psycholog - ktoś tu
ostatnio ten tekst wrzucił.

Dębska

79. Data: 2013-06-15 22:56:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 15 Jun 2013 22:29:28 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> [...]
> uważasz że Qra jest ... ". To że nie masz takiego zdania o Qrze jest dla
> mnie oczywiste. Oczywiste jest również to, że mimo iż tak nie uważasz

Nie sugeruję że Qra jest..., w ogóle NICZEGO nie sugeruję - natomiast
WPROST TWIERDZĘ, że stojąc samotnie przy lesie można być wziętą za jedną
z... Co często obserwuje się np wobec kobiet samotnie stojących na
przystankach PKSu w lesistych pustych okolicach, choćby w mojej na
przykład.
Twoja histeryczna reakcja na moje TWIERDZENIE opiera się na prymitywnym (bo
bezpośrednim) skojarzeniu pojawiających się w jednym zdaniu słów Qra oraz
"leśne ssaki". Tyle w temacie i spadaj.

80. Data: 2013-06-16 08:24:49

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> z... Co często obserwuje się np wobec kobiet samotnie stojących na
> przystankach PKSu w lesistych pustych okolicach, choćby w mojej na

To mówisz że leśne ssaki często biorą samotne kobiety np. z przystanków
za swoją konkurencję ? Że potencjalni klienci tej branży tak się mylą to
mogę uwierzyć, ale nie w taką ściemę.

> Twoja histeryczna reakcja na moje TWIERDZENIE opiera się na prymitywnym (bo
> bezpośrednim) skojarzeniu pojawiających się w jednym zdaniu słów Qra oraz
> "leśne ssaki". Tyle w temacie i spadaj.

Twój żarcik, który wg.mnie coś sugerował zyskał rangę wielopoziomowego
twierdzenia ? Gratuluję. Masz talent.

Dębska

DLACZEGO?
córeczka tatusia