Za ile lat dzieworudztwo?

81. Data: 2013-06-16 10:30:23

Temat: Re: Za ile lat dzieworudztwo?
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 08:24, Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> wrote:

> To mówisz że leśne ssaki często biorą samotne kobiety np. z przystanków
> za swoją konkurencję ? Że potencjalni klienci tej branży tak się mylą to
> mogę uwierzyć, ale nie w taką ściemę.

> Twój żarcik, który wg.mnie coś sugerował zyskał rangę wielopoziomowego
> twierdzenia ? Gratuluję. Masz talent.
>
> Dębska

Burakom już się ostro we łbie knoci, ty słyszałaś co narodowcy darli
się na paradzie równości- chcemy mężczyzn-.
Nie wiem co im się wydawało przez to nawoływanie, ale mnie skojarzyło
się zalotnie:-D

82. Data: 2013-06-16 11:46:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jun 2013 08:24:49 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> To mówisz że leśne ssaki często biorą samotne kobiety np. z przystanków
> za swoją konkurencję ?

Czytaj uważnie: "WPROST TWIERDZĘ, że stojąc samotnie przy lesie można być
wziętą za jedną z... "

Gdzie tu mowa o tym, KTO bierze?
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

83. Data: 2013-06-16 12:12:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-16 11:46, Ikselka pisze:

> Czytaj uważnie: "WPROST TWIERDZĘ, że stojąc samotnie przy lesie można być
> wziętą za jedną z... "
>
> Gdzie tu mowa o tym, KTO bierze?

Ty nie bierzesz, ssaki nie biorą, potencjalni klienci też nie...
Trzeba dopytać w CBA.

Ewa

84. Data: 2013-06-16 12:32:04

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty nie bierzesz, ssaki nie biorą, potencjalni klienci też nie...
> Trzeba dopytać w CBA.

I w ogóle gdzie ja las w okolicach rogatek znajdę?
Załamka.

85. Data: 2013-06-16 12:36:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jun 2013 12:12:55 +0200, FEniks napisał(a):

> Ty nie bierzesz, ssaki nie biorą, potencjalni klienci też nie...
> Trzeba dopytać w CBA.
>
> Ewa

Bierze za. Kontekst miałaś wyżej, znafczyni.

86. Data: 2013-06-16 12:36:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jun 2013 12:32:04 +0200, Qrczak napisał(a):

> I w ogóle gdzie ja las w okolicach rogatek znajdę?
> Załamka.

Trza zalesiać, zalesiać, jakaś akcja może?
:-)

87. Data: 2013-06-16 12:40:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-16 12:36, Ikselka pisze:

> Bierze za. Kontekst miałaś wyżej, znafczyni.

To kto ZA kogo bierze, śleTczyni?

Ewa

88. Data: 2013-06-16 12:45:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jun 2013 12:40:50 +0200, FEniks napisał(a):

> To kto ZA kogo bierze, śleTczyni?
>
> Ewa

A to już różnie - u nas kiedy przystanek PKS w lesie był słabo oznakowany
(tylko pochylony słupek ze znakiem), dziewczyny bywały BRANE ZA... i
zaczepiane przez kierowców. Zwłaszcza stojące samotnie oczywiście. No i
ubrane bardziej wyzywająco.

89. Data: 2013-06-16 13:04:35

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Czytaj uważnie: "WPROST TWIERDZĘ, że stojąc samotnie przy lesie można być
> wziętą za jedną z... "
>
> Gdzie tu mowa o tym, KTO bierze?

"Byleby nie przy lesie, bo leśne ssaki mogą wziąć za konkurencję ;-)"
Wiem wiem, nie twoja ręka.

Dębska

90. Data: 2013-06-16 13:05:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 16 Jun 2013 13:04:35 +0200, Przemysłąw Dębski napisał(a):

> "Byleby nie przy lesie, bo leśne ssaki mogą wziąć za konkurencję ;-)"

Też. Najprawdopodobniej. Co wyraża tryb PRZYPUSZCZAJĄCY.

> Wiem wiem, nie twoja ręka.

Upierdliwiec.,

--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a
spłynie na twoje barki." A. de Mello.

DLACZEGO?
córeczka tatusia
Couchsurfing.org - praca licencjacka