"Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...

61. Data: 2020-05-27 08:54:09

Temat: Re: "Za plecami koronawirusa": Gadowski w TV Trwam i RadiuM...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

62. Data: 2020-05-27 08:56:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

63. Data: 2020-05-27 18:31:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2020 o 07:56, m...@g...com pisze:
> o tobie
> ---
> idziesz w zaparte
> to nie dowod sily

fakt pozostaje faktem czy ci sie to podoba czy nie

--
gazebo

64. Data: 2020-05-27 18:32:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/05/2020 o 07:54, m...@g...com pisze:
> przykro mi, ze sie na tobie poznalem
> ---
> samego siebie nie znasz
> a myslisz ze znasz siem
> na innych
> przykre siem rozczarowac
> ale glupie twierdzic tak
> nadal

rozczarowaniem bym tego nie nazwal, nie ty pierwszy i nie ostatni

--
gazebo

65. Data: 2020-05-29 08:06:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ---
> idziesz w zaparte
> to nie dowod sily

fakt pozostaje faktem czy ci sie to podoba czy nie
---
To som "inside-facts"
made by twoja glowa.
Czy ci sie to podoba?
Czy raczej nie bo to
NIE PO TWOJEJ MYSLI?
"Fake-ty" o "Fake-ja"

66. Data: 2020-05-29 08:16:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

rozczarowaniem bym tego nie nazwal, nie ty pierwszy i nie ostatni
---
bronisz jedynie wlasnego POzytywnego samo-wizerunku
KOsztem zrzucania odium bycia "be" na innych,
kto cie jeden PO drugim narazi na samokonfrontacjem

67. Data: 2020-05-29 19:14:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/05/2020 o 07:06, m...@g...com pisze:

> fakt pozostaje faktem czy ci sie to podoba czy nie
> ---
> To som "inside-facts"
> made by twoja glowa.
> Czy ci sie to podoba?
> Czy raczej nie bo to
> NIE PO TWOJEJ MYSLI?
> "Fake-ty" o "Fake-ja"

fakt oznacza fakt dziecko

--
gazebo

68. Data: 2020-05-29 19:15:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/05/2020 o 07:16, m...@g...com pisze:
> [...]
> KOsztem zrzucania odium bycia "be" na innych,
> kto cie jeden PO drugim narazi na samokonfrontacjem

masz racje, jestem zdecydowanie aspoleczny na osobnikow twojego pokroju

--
gazebo

69. Data: 2020-05-31 12:08:32

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

fakt oznacza fakt dziecko
---
dziecko ktore masz w sobie
to fakt, jak i to ze domga
siem uznania jego "faktow"
;P

70. Data: 2020-05-31 12:13:07

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kto cie jeden PO drugim narazi na samokonfrontacjem

masz racje, jestem zdecydowanie aspoleczny na osobnikow twojego pokroju
to ze jestes wybiorczy wobec rzeczywistosci juz od dawna widac
teraz tylKO bezwstydnie to przyznajesz robionc z odrealnienia
cnote, czyli z choroby norme i jeszcze roscisz sobie prawa do
narzucania swojej wizji [tzw "faktow"] innym jaKO obowionzujoncej narracji;P

Dzien ojca
Grupowe boty
Przymusowe czipowanie ludności już niebawem
Wloska deputowana chce postawic BillaG porzed trybunalem stanu za...ludobojstwo!
No i XLa mialas racjem: KILKASET TYSIĘCY CHIŃCZYKÓW ,,ROZSIAŁO" WIRUSA PO ŚWIECIE [PAP]