Za zu zi zu zi za...

1. Data: 2007-07-12 23:02:00

Temat: Za zu zi zu zi za...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a Sky'a wcięło...
--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

2. Data: 2007-07-12 23:43:11

Temat: Re: Za zu zi zu zi za...
Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> ...a Sky'a wcięło...

Jeszcze nie wstał ;)
A ja czekać nie będę. Dobranoc :)

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2007-07-13 08:36:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Jeszcze nie wstał ;)

Tiaaa, to już od 10 lipca tak leży i śpi???

> A ja czekać nie będę. Dobranoc :)

Ja też jakoś ostatnio w nocy wysiadam ;-)

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

4. Data: 2007-07-13 10:41:50

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> Tiaaa, to już od 10 lipca tak leży i śpi???

> Ja też jakoś ostatnio w nocy wysiadam ;-)

Jaki luz... bez Skaja. Można się przeciąąąąąąąąąąąągnąć.... Ech!

michał

5. Data: 2007-07-14 16:55:54

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał napisał(a):

> Jaki luz... bez Skaja. Można się przeciąąąąąąąąąąąągnąć.... Ech!

No i co dalej robić? - przeciągania nie można przeciągać w nieskończoność...
;-P

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

6. Data: 2007-07-14 17:19:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> No i co dalej robić? - przeciągania nie można przeciągać w
nieskończoność...
> ;-P

Ta gumka to pewnie z importu...

7. Data: 2007-07-14 17:41:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> nieskończoność...
>
> Ta gumka to pewnie z importu...

Na początku lat siedemdziesiątych przyjechała do nas rodzina z Ukrainy
(Sojuza)... Pierwszy raz od IIWŚ. Zdumienie ich było powalające - w
Gorlicach, gdzie było wiele sklepów mięsnych obieszonych towarem (wczesny
Gierek) stwierdzili, ze to niemozliwe, że to na ich przyjazd - ale gdy
przeszli po mieście i im przeszło...
Ad meritum - wujek zagadywał mnie przez dłuższy czas o to, czy bym mu
coś kupił - nie dla niego, lecz dla znajomych, nie mógł wydusić z siebie, w
końcu powiedziałem, że ja też jestem mężczyzną, więc nie musi się mnie
wstydzić. Chodziło o prezerwatywy, powiedziałem , ze zaraz mu przywiozę -
ile? - Myślałem, ze pare sztuk - wyjąkał, że ze czterdzieści i prosił, abym
brał w kilku miejscach... Dał kasę - wsiadłem na rowerek i w najbliższym
kiosku zapytałem - czy są - starsza pani - znajoma rodziny wzięła parę szuk
i rzuca po dwie... Z odrazą... Gdy zapytałem czy ma czterdzieści -
wyciągnęła jeszcze nierozpakowane pudełko i z twarzą zsiniałą z oburzenia
wyliczyła na oczach kolejki... zapakowała w jakiś papier i rozliczyła kasę -
ja ojciec moich dwóch córek - bawiłem się wyśmienicie jej zażenowaniem,
reakcjami pań i panów z kolejki.

To tyle a propos - przeciągania, przyciągania i wyciągania...

Innym razem, w Warszawie w aptece jakaś ładna pani zapytała o tampony z
aplikatorem - były bez - bezczelnie stwierdziłem, że mam aplikator - pani
poczerwianiała (jak ja lubię to rzadkie zjawisko) - aptekarka jak i kilka
pań - koniec miesiąca księżycowego - zawsze czuję to nosem (aktywne dni
też!!!) - z radosnymi uśmiechami - wiadomo - lubią aplikowanie...

8. Data: 2007-07-14 20:40:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> [...]
> pań - koniec miesiąca księżycowego - zawsze czuję to nosem (aktywne dni
> też!!!) - z radosnymi uśmiechami - wiadomo - lubią aplikowanie...

Speszyłeś nieszczęsną. Już ja bym Ci odpowiedziała, jakbyś tak na mnie
trafił. W pięty by Ci poszło: po prostu powiedziałabym, że używane mnie
nie interesują, chyba że Twój jest jednorazowy :-P
No i co? - rumieniec na Twojej twarzy jak w banku :-))))))))

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

9. Data: 2007-07-14 21:09:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie interesują, chyba że Twój jest jednorazowy :-P
> No i co? - rumieniec na Twojej twarzy jak w banku :-))))))))

W odpowiedzi - wyśmiałbym - zapytałbym, czy ma tam zęby, aby mi odgryźć...

10. Data: 2007-07-14 23:12:42

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
>
> kilka

> W odpowiedzi - wyśmiałbym - zapytałbym, czy ma tam zęby, aby mi odgryźć...

Odgryźć? - to już raczej czubek cygara, a ja, Panie, niepaląca jestem -
odpowiedziałabym :-P

Itd, itd - baby nie przegadasz, jak się zaweźmie :-D
No, ale akurat mnie się nie chce zawziąć się.

--

XL wiosenna :-)

"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

pojebany
Margaret Lobenstine -- "Renesansowa dusza"
JESZCZE RAZ !!!
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com
Ale jazda