Za zu zi zu zi za...

11. Data: 2007-07-14 23:12:48

Temat: Re: Za zu zi zu zi za...
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> (...)

A w ogóle - my tu sobie gadu gadu, a Sky'a nie ma!!!
:-(((

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

12. Data: 2007-07-14 23:39:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> A w ogóle - my tu sobie gadu gadu, a Sky'a nie ma!!!
> :-(((

Przeze mnie, masz tyły u ludzi z mojego powodu - przestaję pisać, nie
będziesz musiała się mnie wstydzić. Prywatną korespondencję też kończę, nie
pisz i nie dzwoń...

13. Data: 2007-07-15 10:14:38

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Przeze mnie, masz tyły u ludzi z mojego powodu

Nie przez Ciebie, tylko przez moje własne wybory, które są niezmienne i
żadni "ludzie" nie mają na nie wpływu: jestem wolnym człowiekiem = nie
żyję prawem stada. Zawsze byłam poza stadem - babskim, ludzkim... Cenię
to sobie. Stado się upomina o mnie - ale nie jestem odłączoną owcą, bo
nigdy w tym stadzie nie byłam. Stado tego nie znosi. Stado tego nie
rozumie, bo nie istnieje coś takiego, jak empatia zbiorowa. Stado czuje
się zagrożone - jeśli takich, jak ja, jest więcej. A jest - na szczęście
dla świata ;-)

> - przestaję pisać, nie
> będziesz musiała się mnie wstydzić.

Wstydzić?????????
Ty mnie jednak nie znasz. No tak - to tylko internet...
Tylko ja mam zdolność empatii po kablu...
Do tej pory nigdy mnie ona nie zawiodła, tym razem też nie jest inaczej.

> Prywatną korespondencję też kończę, nie
> pisz i nie dzwoń...

OK, szanuję Twój wybór. Nie dręczę ludzi, których lubię.

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

14. Data: 2007-07-15 10:46:09

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2007 12:14:38 +0200, Ikselka napisze

> [...]
> rozumie, bo nie istnieje coś takiego, jak empatia zbiorowa. Stado czuje
> się zagrożone - jeśli takich, jak ja, jest więcej. A jest - na szczęście

no ładnie napisane, ale nie wspomniałeś o czymś...
a. aby nie plątać się w dygresje.
b. nie zauważasz tego aspektu.
c. uważasz go za nieistotny.
d. stado potrzebuje kontroli.
e. wielki brat patrzy.
f. adresowałaś do mnie.

15. Data: 2007-07-15 12:14:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):

> no ładnie napisane,

Thanks - zawsze byłam dobra "tekstowo" :-)

> ale nie wspomniałeś o czymś...

-aś :-)
O czym?

> d. stado potrzebuje kontroli.

Ja nie. Stado - owszem. Tak narodził się komunizm :-))))))))))

> e. wielki brat patrzy.

Mój? - Jest tylko Jeden i nie wiem, czy Ty go znasz...

> f. adresowałaś do mnie.

Jesteś w stadzie?

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

16. Data: 2007-07-15 12:49:43

Od: "Holly" <2...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <f...@g...pl>

> d. stado potrzebuje kontroli.
> e. wielki brat patrzy.

Sprytny ten wielki brat ;)

H.

17. Data: 2007-07-15 16:52:27

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2007 14:14:45 +0200, Ikselka napisze

> Thanks - zawsze byłam dobra "tekstowo" :-)

co uważasz w temacie zdrady?

> -aś :-)

serio tak napisałem? fakt... to literówka.
właściwie nie potrafię sobie wyobrazić kogoś tak
konsekwentnie i udatnie udającego

> O czym?

o pastuchach

> Ja nie. Stado - owszem. Tak narodził się komunizm :-))))))))))

tak narodziła się władza

> [...]

jaki znasz najlepszy kawał o blądynce?

--
e-pastuch

18. Data: 2007-07-15 16:53:13

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2007 14:49:43 +0200, Holly napisze

> Sprytny ten wielki brat ;)

psychologia użytkowa

19. Data: 2007-07-15 21:07:31

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel napisał(a):
> Dnia Sun, 15 Jul 2007 14:14:45 +0200, Ikselka napisze

> co uważasz w temacie zdrady?

Stada czy przez stado?

> serio tak napisałem? fakt... to literówka.
> właściwie nie potrafię sobie wyobrazić kogoś tak
> konsekwentnie i udatnie udającego

Udającego - kogo? To o mnie?
:-)

> tak narodziła się władza

Kontrola najedzonych nad głodnym stadem to nie władza - to tylko socjalizm.
Komunizm to kontrola najedzonych nad głodnym stadem uważającym, że
żadnej kontroli nie ma i nie będzie, a głód to zjawisko występujące
tylko w przeciwnym obozie :-)))))))))).
Władza to kontrola najedzonych nad najedzonym stadem.
Reszta oddziaływań na stado - to terror.

> jaki znasz najlepszy kawał o blądynce?

Znam dużo o blondynce - o blądynce nie znam żadnego, ale może Ty mi o
mnie opowiesz, kiedy nauczysz się polskiej ortografii...

--

XL wiosenna :-)

*************
"Deja vu" - "Wszyscy jesteście w milicji? - Fantastyczny kraj!"

20. Data: 2007-07-15 21:24:24

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Jul 2007 23:07:31 +0200, Ikselka napisze

> Stada czy przez stado?

masz sporą histerezę, zastanawiałem się czy to przeczekać

> Udającego - kogo? To o mnie?
> :-)

to było o ewentualnym udawaczu kobiety,
ale być może ksRobak byłby do tego zdolny

> Kontrola najedzonych nad głodnym stadem to nie władza
> - to tylko socjalizm.

kontrola konsekwentnych nad resztą to władza

> Komunizm to kontrola najedzonych nad głodnym stadem uważającym,
> że żadnej kontroli nie ma i nie będzie, a głód to zjawisko
> występujące tylko w przeciwnym obozie :-)))))))))).

to chyba jednak utopia :)
ale bardzo wdzięczny temat do żartów :)

> Władza to kontrola najedzonych nad najedzonym stadem.
> Reszta oddziaływań na stado - to terror.

władza to reglamentacja, w tym reglamentacja wolności,
pretekstem jest racjonalizacja, w rzeczywistości władza
więcej kosztuje niż daje pożytków, w skrajnym przypadku
np. komunizmu dużo więcej

> Znam dużo o blondynce - o blądynce nie znam żadnego,
> ale może Ty mi o mnie opowiesz, kiedy nauczysz się
> polskiej ortografii...

ortografia jest nudna, jak jest nieortograficznie
to nie zakumasz?

pojebany
Margaret Lobenstine -- "Renesansowa dusza"
JESZCZE RAZ !!!
MP3,AVI,DIVX,MPEG,SOFT = www.GEGEREKA.com
Ale jazda