Zabawne...

1. Data: 2004-01-30 21:11:06

Temat: Zabawne...
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Stojac dzisiaj w korku w Wwie i sie nudzac za kierownica wypatrzylem
zabawny napis na restauracji przy Placu Konstytucji: "Kreatywna
kuchnia". Natychmiast przyszla mi do glowy kreatywna ksiegosc i w tym
kontekscie wymyslalem co sie moze dziac w restauracji z kreatywna
kuchnia. Moze Basil Faulty jest tam szefem? ;--)

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2004-01-30 21:25:51

Temat: Re: Zabawne...
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze Basil Faulty jest tam szefem? ;--)
Fawlty. Freudowska literówka. :-)
Parę dni temu oglądałam program o "Fawlty Towers" - podobno ten serial
jest oparty na faktach! :-) No, w każdym razie czerpał inspirację z
rzeczywistości. Któryś z Pythonów opowiadał, jak zatrzymali się w hotelu
Gleneagles w Torquay i jeden z nich (Terry Gilliam?) zaczął jeść obiad
samym widelecem. Właściciel podszedł do niego i oświadczył:
- W Anglii używamy noża i widelca!
Po czym zabrał mu sztućce i pokazał mu, jak ma jeść...

Hania

1. Data: 2004-01-30 21:27:54

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon napisal(a):

>Fawlty. Freudowska literówka. :-)

Heh. Chyba nigdy nie widzialem w pismie tego nazwiska, kojarzylem gre
slow w tym kierunku...

;--)

1. Data: 2004-01-30 21:35:17

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Heh. Chyba nigdy nie widzialem w pismie tego nazwiska, kojarzylem gre
> slow w tym kierunku...
Widziałeś, widziałeś, na początku każdego odcinka był znak z nazwą
hotelu, tylko literki były poprzestawiane... Najpiękniejszy był anagram
"Flowery Twats"... :-)

Hania

1. Data: 2004-01-30 23:12:06

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanna Burdon wrote:

> Widziałeś, widziałeś, na początku każdego odcinka był znak z nazwą
> hotelu, tylko literki były poprzestawiane... Najpiękniejszy był anagram
> "Flowery Twats"... :-)
>
> Hania

Lol!
MB

1. Data: 2004-01-31 17:48:08

Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A posiada ktoś wszystkie odcinki? Oj chetnie bym je obejrzał ponownie.
Szczególnie odcinek z NIemcami :)
Wiem ze post jakby nie z tej grupy ale ..tak mi sie powspominało....I know
nothing! I'm from Barcelona!

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

1. Data: 2004-02-02 22:23:37

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL
;-)))

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2004-02-03 09:20:59

Od: "Jacek Nowak" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Elwood=- <e...@o...pl> napisał(a):
> A posiada ktoś wszystkie odcinki?

:) posiadam komplecik. Każdy może posiadać komplecik, wystarczy chcieć.

http://tinyurl.com/2m75w

> Szczególnie odcinek z NIemcami :)
> Wiem ze post jakby nie z tej grupy ale ..tak mi sie powspominało....I know
> nothing! I'm from Barcelona!

W tym odcinku jest w ogóle MZ najlepszy gag wszechczasów. Chodzi mi o dialog
Majora z głową łosia i późniejszą wymianę zdań z Basilem w trakcie wieszania
głowy.

Jacek

pizza
kruche ciasto orzechowe z mąką razową
Maka orzechowa co zrobic?
suszone pomidory
Głosowanie na najciekawszy wątek tygodnia (24.01-30.01)