Zabawne z grupy wegetariańskiej. Wege vs Opty.

1. Data: 2002-11-12 19:52:30

Temat: Zabawne z grupy wegetariańskiej. Wege vs Opty.
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uwaga, będę sobie żartował... ;-)
Na grupie wegetariańskiej trwa odwieczna wojna pomiędzy optymalnymi i
wegetarianami.
Jednym z liderów optymalnych jest Leszek Serdyński.
To ciekawe jak na jego przykładzie widać pracę mózgu osoby na diecie
optymalnej. Jak wiadomo optymalni dostarczają sobie niedostateczną ilość
węglowodanów będących podstawowym paliwem mózgu. Oto efekty.

Najpierw Leszek pisze tak w wiadomości wiadomości

>Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

A później zapomina co napisał, czyta swój post i wydaje mu się, że chamstwo
jakie widzi pochodzi od wegetarian. Zatem postanawia napiętnować
domniemanego chama (tzn siebie) w wiadomości wiadomości

ROTFL
Polecam wątek "Zakute łby".

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

2. Data: 2002-11-12 22:32:12

Temat: Re: Zabawne z grupy wegetariańskiej. Wege vs Opty.
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aqrm5r$rls$1@news.tpi.pl...
> [...]
> węglowodanów będących podstawowym paliwem mózgu. Oto efekty.
>
> Najpierw Leszek pisze tak w wiadomości wiadomości

Coś Ci się Jasiu popierniczyło.
Autorem tego zdania jest Tinue - wegetarianka.

Coś mi się zdaje, że w szerzeniu nienawiści postanowiłeś prześcignąć
czarnego

3. Data: 2002-11-13 07:58:48

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coś mi się zdaje, że w szerzeniu nienawiści postanowiłeś prześcignąć
> czarnego

widzę,ze znów pojawiły się u ciebie koszmary i natręctwa na mój temat .skąd
u ciebie tyle nienawiści nie tylko do mnie ale do świata i ludzi .czy wg
ciebie jedynym wyznacznikiem wartości człowieka jest to w jaki sposób on się
odżywia.
głęboko współczuję

czarnykoszmarnyjanek

4. Data: 2002-11-14 14:20:21

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> Jak wiadomo optymalni dostarczają sobie
> niedostateczną ilość węglowodanów będących podstawowym paliwem
> mózgu. Oto efekty.

To raczej efekty stosowania OE, który nie posiada kolorowania
cytatów i niesuważnego (nie)stosowania znaków cytowania, przez co
dochodzi do tego typu zabawnych sytuacji. To nie są słowa Leszka (co
łatwo sprawdzić patrząc w posty na które odpowiadał), to są
nieoznaczone cytaty. :-)

--
/**** 1. Look both ways when crossing roads ****\
***** 2. Don't wear slippers 'til you're old *****

5. Data: 2002-11-17 07:47:57

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> widzę,ze znów pojawiły się u ciebie koszmary i natręctwa na mój temat .

Powinieneś sobie Janku zacząć zdawać sprawę z tego, że jeżeli widzisz jakieś
koszmary i odczuwasz natręctwa, to występują one u Ciebie, a nie u kogoś
innego. Jeżeli jednak uważasz, że to jest u kogoś, to sprawa jest
poważniejsza, bo to by świadczyło, że oprócz uprawianego czarnowidztwa,
uważasz się jeszcze za jasnowidza. Taki stan nie rokuje zbyt dobrze.

skąd
> u ciebie tyle nienawiści nie tylko do mnie

Gdzie Ty widzisz nienawiść? Ja tylko, jak ojciec miłujący swoje dzieci,
muszę Ci od czasu do czasu zerżnąć tyłek.

ale do świata i ludzi

Znów jasnowidztwo?

.czy wg
> ciebie jedynym wyznacznikiem wartości człowieka jest to w jaki sposób on
się
> odżywia.

Nie mnie wartościować ludzi. To jest domena Sądu Ostatecznego.

> głęboko współczuję

Wszyscy zdrowi.

Pozdrawiam
Leszek

6. Data: 2002-11-18 09:58:54

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ar0evl.3vg8l75.1@roses.of.many.colours...
> dochodzi do tego typu zabawnych sytuacji. To nie są słowa Leszka (co
> łatwo sprawdzić patrząc w posty na które odpowiadał), to są
> nieoznaczone cytaty. :-)

Wiem, ale zabawnie to wygląda, nie?
:-)

7. Data: 2002-11-18 10:15:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:aradlc$ejn$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ar0evl.3vg8l75.1@roses.of.many.colours...
>

> Wiem, ale zabawnie to wygląda, nie?
> :-)

Oj zabawnie... I tak fajnie jest wprowadzić zamęt, no nie?
Myślę, że jednak w tym przypadku pomyliłeś się, jak zresztą w wielu innych
wnioskach - i udajesz, że sobie zażartowałeś...

8. Data: 2002-11-18 12:13:43

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:araeki$1gj$1@news.onet.pl...

> Oj zabawnie... I tak fajnie jest wprowadzić zamęt, no nie?
> Myślę, że jednak w tym przypadku pomyliłeś się, jak zresztą w wielu innych
> wnioskach - i udajesz, że sobie zażartowałeś...

Przeczytaj sobie jeszcze raz pierwszy wiersz w pierwszej wiadomości wątku.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

zupa kapusciana
Dieta Norweska
waga kuchenna z wyliczeniem kalorii-ma ktos?
dieta dla alergika
co zrobić, żeby poprawić wygląd cery