Zabić księdza.

1. Data: 2013-10-25 20:49:19

Temat: Zabić księdza.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś wystarczyłoby oskarżyć Popiełuszkę o pedofilię. Takim oskarżeniem w
jednej chwili zabito by nie tylko Jego samego, ale i pamięć o Nim... Lepszy
efekt byłby!
:->

--
XL
Szumczyk forever!

2. Data: 2013-10-25 20:53:13

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przypadkiem to Popieuszko nie walczył z komuną, bo raczej chyba nie walczył by
bezkarnie gwałcić dzieci?

3. Data: 2013-10-25 20:58:41

Temat: Re: Zabić księdza.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Oct 2013 11:53:13 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> A przypadkiem to Popieuszko nie walczył z komuną,

Dlatego własnie oskarżono by go dziś o pedofilię, że wciąż z czymś by
walczył i dziś.

Niby gdzie widzisz sprzeczność?
:->

4. Data: 2013-10-25 21:07:56

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie oskarżono go o podniesienie łapy na partie, tak jak teraz biskupi oskarżają że
podnieśli ludzie ręke na kościół.

5. Data: 2013-10-26 19:21:33

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-25 20:49, Ikselka pisze:
> [...]
> jednej chwili zabito by nie tylko Jego samego, ale i pamięć o Nim... Lepszy

Takie czasy... Zmawia się kilku niegodziwców i potrafią zniszczyć
człowieka. Tak się zastanawiam czy te babki z Białegostoku, które
oskarżały prezydenta miasta odpowiadały za korupcje urzędnika?

6. Data: 2013-10-26 20:47:55

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak się podoba film?
Mi się podoba, oglądam go pierwszy raz, mimo, że był emitowany wcześniej.
Klimat stanu wojennego oddaje dokładnie takim,
jakim zapamiętałam go będąc wtedy dzieckiem w szkole podstawowej.
To połączenie orginalnego filmu z wizyty pieża w 1979 roku , płynne
pszejście kamery,...ktoś to bardzo pięknie posklejał i dopracował, pewnie
niekture zdjęcia filmu teraz kręconego musiał podkolorować, osłabić ostrość,
by nie było widać rużnicy z orginalnym fragmentem z 1979r.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

7. Data: 2013-10-26 21:38:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Oct 2013 19:21:33 +0200, Trybun napisał(a):

> Takie czasy... Zmawia się kilku niegodziwców i potrafią zniszczyć
> człowieka. Tak się zastanawiam czy te babki z Białegostoku, które
> oskarżały prezydenta miasta odpowiadały za korupcje urzędnika?

Możliwe. A oskarżenie Leppera o gwałt?

8. Data: 2013-10-26 21:52:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Oct 2013 20:47:55 +0200, Stokrotka napisał(a):

> A jak się podoba film?

To nie jest film do "podobania". To jest film do przeżywania.

9. Data: 2013-10-27 08:04:15

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-26 21:38, Ikselka pisze:

> Możliwe. A oskarżenie Leppera o gwałt?

Jeszcze u nas nie praktykowane - babka korumpująca urzędnika państwowego
swoimi wdziękami u nas jest jak na razie jeszcze bezkarna, mało tego -
powszechnie uważa się ją za ofiarę.

A co do Leppera, chyba znane Ci są słowa pewnego redaktora popularnej w
niektórych kręgach gazety - "nie umrę spokojnie gdy nie upi**dolę
Leppera i Samoobrony"?

10. Data: 2013-10-27 08:33:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest film do "podobania". To jest film do przeżywania.

NIe zgadzam się.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Mądry ksiądz
Znowu się lapsnął ks.Oko w oko
W tym całym zamieszaniu...
Co w Sejmie piszczy?
Sześciolatki do szkół, o co chodzi w uporze w realizacji tego planu...