Zabierali kobietom dzieci w imię moralności, bo nieślubne.

31. Data: 2012-03-18 10:09:49

Temat: Re: Zabierali kobietom dzieci w imię moralności, bo nieślubne.
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-03-18 03:37, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

A ja malowałam.

Qra

32. Data: 2012-03-18 10:42:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Mar 2012 03:37:27 +0100, Aicha napisał(a):

> Myśmy z ojcem też pojechali kupować jakieś części do czegoś. Jakiś
> starszy gość nas zaczepił, gdy wsiadaliśmy do autobusu z powrotem i nam
> powiedział. Myślałam, że to żart...

Mój mąż poszedł 10-go rano sprzątać kościół. Zadzwoniłam do niego, a on od
razu poszedł pod krzyż ołtarzowy zmówić "Wieczne odpoczywanie".
--

XL

33. Data: 2012-03-18 20:31:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Myśmy z ojcem też pojechali kupować jakieś części do czegoś. Jakiś
> starszy gość nas zaczepił, gdy wsiadaliśmy do autobusu z powrotem i nam
> powiedział. Myślałam, że to żart...

Tż zadzwonił do mnie i zapytał, co się stało, bo we wszystkich
telewizorach w RTV EURO pokazują zdjęcia pary prezydenckiej z kirem.

--

Paulinka

34. Data: 2012-03-19 12:51:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sce,1,5058815,wiadom

> Bo to chyba jeszcze mocno nieoficjalne, ale w razie gdyby sie stalo
> oficjalne, trzeba szybko reagowac.

Wyglada, ze juz mocno oficjalne.

Banki, ubezpieczyciele...
Izka, mam dla ciebie propozycje