Re: Zabijanie dzieci szczxepionkami.

11. Data: 2015-03-21 17:43:02

Temat: Re: Zabijanie dzieci szczxepionkami.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka
W dniu 2015-03-19 o 11:35, LeoTar pisze:
> :-) A jak chcą by ich potomstwo było coraz bardziej zdegenerowane (np.

no tak, ty jesteś zwolennikiem degeneracji nieco innego rodzaju...

> przez szczepionki) to niech się poddają dyktatowi systemu dozorującego
> niewolników.

i nie poddajesz się dyktatowi rozsądku...

Myślałem że nikt nie skomentuje, bo wątek o tym, jak dobrze jebać dzieci, a następnie
je wyjebane zamordować zarazami, ciężkimi chorobami. Ten wątek jak widzisz jest już
kumulacją buraczanej wiochy, jedna patologia dyskutuje z drugią jak jebać dzieci a
druga przekonuje jak je zajebać. A wy się dziwiliście, co ten glob z tym buractwem,
no sama widzisz czym jest buractwo i jakie " normy " mają.

12. Data: 2015-03-21 22:25:07

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]

UE na odrę

rodzice będą mieli na temat szczepień inne zdanie niż ustawa. W USA rozwiązali
problem z nieodpowiedzialnymi rodzicami. Nie szczepione dziecko nie zostanie przyjęte
do przedszkola, szkoły, nie otrzyma żadnego dokumentu itp.

> Raczej w systemie totalitarnym.

Jak zwał tak zwał, ale zarówno systemie niewolniczym jak i totalitarnym
jeden człowiek podporządkowuje sobie innego albo i nawet całe stado po
to by czerpać korzyści z tego uzależnionego od niego. Wszystkie formacje
ekonomiczno-społeczne są oparte na dominacji i poszukiwaniu sposobu
jakby tu tego drugiego sobie podporządkować, zrobić z niego niewolnika.
Dlatego używam słowa 'niewolnictwo' w stosunku do wszystkich tych
formacji. Żeby zlikwidować niewolnictwo fizyczne należy wyeliminować
czynnik, który wywołuje takie dążenie jednego człowieka do uzależnienia
od siebie drugiego. A cały proces zniewalania zaczyna się od poziomu
rodziny, gdzie dziecko na skutek zakazów (ograniczanie wolności) jest
wychowywane na niewolnika, którego pozbawiono prawa do poznania.
Możliwość poznawania jest podstawowym prawem dziecka, gdyż dzięki temu
uczy się jak żyć by nie krzywdzić innych i by samemu nie być
krzywdzonym. Równość jest możliwa tylko w systemie, z którego
wyeliminowane zostały zachowania niewolnicze, zarówno stawanie się panem
jak i stawanie się niewolnikiem. Wprawdzie obie strony sa wzajemnie od
siebie uzależnione i muszą współpracować by przetrwać ale jest to
współpraca oparta na przemocy. O ileż piękniejszy był świat gdyby
współpraca była oparta na wolności i wolnej woli, świat którym rządzą
świadomość i odpowiedzialność, równość i braterstwo.

> Powiem tak: paradoksalnie sam system sprawi, że niewolnicy wyginą - w
> sposób... no może nie całkiem naturalny, bo na skutek szczepień ich dzieci.

Masz na myśli 'przymusową' śmierć? A gdzież tutaj miejsce na empatię
dyktowaną przykazaniem 'szanuj bliźniego swego jak siebie samego'?
Traktowanie tego drugiego jako czegoś gorszego od siebie i skazanie go
na śmierć, zadawaną nieważne jakim sposobem, to jest rasizm, droga XL.
Jesteś rasistką !

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

13. Data: 2015-03-22 00:19:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Mar 2015 22:25:07 +0100, LeoTar napisał(a):

> Masz na myśli 'przymusową' śmierć?

Nie rozumiem, co _TY_ masz na myśli, pisząc "przymusowa śmierć".
Przecież nikt ich nie zmusza do szczepień - to oni chcą zmusić wolnych.

> [...]
> Traktowanie tego drugiego jako czegoś gorszego od siebie i skazanie go
> na śmierć, zadawaną nieważne jakim sposobem, to jest rasizm, droga XL.

Absolutnie nie rozumiesz tego przykazania. "Szanuj bliźniego jak siebie
samego" oznacza dokładnie "traktuj bliźniego swego _NIE LEPIEJ_, niż siebie
samego". Obowiązkiem każdego człowieka jest przede wszystkim dbanie o dobro
własne, a o bliźniego dopiero potem - jak bowiem można zadbać o bliźniego,
kiedy się nie dba o samego siebie i tym samym skazuje samego siebie na
unicestwienie? Kto tedy o tego bliźniego zadba?

Chrystus, jako jedyny człowiek nie spełniający tego przykazania, umarł -
ponieważ opoświęcił swoje dobro dla ludzi. Tylko że On był też Bogiem -
więc w Boskiej Osobie może dbać o nas nadal.
Ludzie tego nie mogą 3-)

> Jesteś rasistką !

A oczywiście, że tak. Mało tego, Ty też.
--

Ikselka
pewni siebie.

14. Data: 2015-03-22 10:20:05

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.... 'szanuj bliźniego swego jak siebie samego'? ....
NO właśnie.
Kiedyś ludzie nie byli szczepieni.
I zmusili do tego swoje dzieci.
NIE USZANOWALI.

'szanuj bliźniego swego jak siebie samego'
oznacza, że każdy ma obowiązek szanować ciało bliźniego- dowolnego dziecka,
jak ciało swoje, skoro nie był szczepiony nie ma moralnego prawa zmuszać do
tego dzieci.
NIKT.
Nawet ten na siłę zaszczepiony, bo tylko pszekazuje dalej zło mu uczynione.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

15. Data: 2015-03-22 11:47:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A to teraz mordowanie dzieci nazwali szanuj bliźniego, ja pierdole, a na śniadanie
już wpierdalacie sraczkę twierdząc że zdrowy szczypiorek, pierdolone buractwo, tfu.

16. Data: 2015-03-22 14:12:33

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> NO właśnie.
> Kiedyś ludzie nie byli szczepieni.
> I zmusili do tego swoje dzieci.
> NIE USZANOWALI.

Dokładnie tak właśnie postąpili rodzice z własnymi dziećmi. Nie będąc
świadomymi co czynią dali sobie narzucić przez innych działania
szkodliwe dzięki którym ci inni zaspokajali swoje deficyty emocjonalne
czując się panami zapewniającymi rzekomo bezpieczeństwo zdrowotne
społeczeństw. W ten sposób twórcy szczepionek leczyli samych siebie z
kompleksu Edypa; zapewniali przy tym , że chodzi im o zdrowie i
bezpieczenstwo dzieci.

> [...]
> NIKT.
> Nawet ten na siłę zaszczepiony, bo tylko pszekazuje dalej zło mu uczynione.

Siła działania, które stało się tradycją jest ogromna. Wszyscy zdajemy
sobie sprawę z ogromnych trudności z wyzwoleniem sie z uzależnień. A
przecież tradycja, kultura, nałogi, religia to są wszystko różne formy
uzależnienia, które wzięło swój początek z nieświadomego zakazu
przekazania potomstwu wiedzy o życiu przez pierwszych rodziców, którzy
nie mając żadnej tradycji wybrali drogę przez mękę by w końcu
doświadczyć oświecenia.

17. Data: 2015-03-22 14:26:50

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie rozumiem, co _TY_ masz na myśli, pisząc "przymusowa śmierć".
> Przecież nikt ich nie zmusza do szczepień - to oni chcą zmusić wolnych.

Czy nie należy jednak dołożyć wszelkich starań aby tych zmuszających
swoje dzieci do szczepień uswiadomić że trwają w błędzie? Że szczepiąc
dzieci, moze nie zawsze ale w wielu przypadkach, skazują swoje potomstwo
na wcześniejszą śmierć;. Tak właśnie rozumiem 'przymusową śmierć'.

> Absolutnie nie rozumiesz tego przykazania. "Szanuj bliźniego jak siebie
> samego" oznacza dokładnie "traktuj bliźniego swego _NIE LEPIEJ_, niż siebie
> samego".

Czasem trzeba się 'podłożyć' żeby drugiego człowieka o czymś przekonać.
I czasami wiąże się to z poniesieniem ryzyka. Trzeba potraktować wówczas
oponenta lepiej niż samego siebie, trzeba zaryzykować by go przekonać do
swoich racji.

> [...]
> kiedy się nie dba o samego siebie i tym samym skazuje samego siebie na
> unicestwienie? Kto tedy o tego bliźniego zadba?

Myślisz w dalszym ciągu jak hetera, która uważała, że tylko ona jest w
stanie zapewnić bezpieczeństwo swojemu potomstwu. I dlatego
wykorzystywała swego męskiego partnera by za wszelką cenę przetrwać. Te
czasy już dawno minęły i zmieniła się świadomość odpowiedzialności
mężczyzn a jednak Kobieta trwa dalej w swoim przekonaniu o swej
wyjątkowości w zabezpieczaniu potomstwa. Dlatego tak jak przed
tysiącleciami chroni przede wszystkim siebie wykorzystując w tym celu
seks jak towar do przehandlowania z mężczyzną co przeradza sie w
prostytucję małżeńską i rodzi wstręt do seksu z partnerem.

> [...]
> ponieważ opoświęcił swoje dobro dla ludzi. Tylko że On był też Bogiem -
> więc w Boskiej Osobie może dbać o nas nadal.

Bzdury piszecie Koleżanko.

> A oczywiście, że tak. Mało tego, Ty też.

Tak, jestem rasistą gdyż nie toleruję umysłowego ograniczenia i ciemnogrodu.

18. Data: 2015-03-22 16:18:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Mar 2015 10:20:05 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Nawet ten na siłę zaszczepiony, bo tylko pszekazuje dalej zło mu uczynione.

Czy ja nie mówiłam, że z Ciebie mądra kobita jest?
:-)
--

Ikselka
pewni siebie.

19. Data: 2015-03-22 20:39:03

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-20 o 23:17, LeoTar pisze:

> Właśnie rozpocząłem eksperyment z młodym człowiekiem (24 lata) z
> [...]

zrobiło się straszno...

--
"Kościół winien być oddzielony od państwa, nie
wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży.

20. Data: 2015-03-22 20:56:36

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikka pisze:

> zrobiło się straszno...

Dlaczego ?

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

Kukiz jako trzeci skozysta najwiecej?
Rosja koncentruje wojsko przy polskiej granicy
Wyzwolenie oświatowe.
Raport o Kaczyńskim
Nadzieja dla Ikselci