Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego

1. Data: 2006-03-22 13:41:46

Temat: Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1/ http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_060317/n
auka/nauka_a_4.html

2/ Niskoweglowodanowe diety nie sa bezpieczna metoda na pozbycie sie nadwagi
twierdza lekarze:

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=10000102&sid=
aIWlrzW5pYCc&refer=uk

3/ Niskoweglowodanowa dieta nie jest w ogole bezpieczna twierdza naukowcy.

http://www.medicalnewstoday.com/medicalnews.php?news
id=39808

W celu uzyskania dodatkowych danych na ten temat mozna sie skontaktowac z
nastepujacymi osobami:

Contact: Professor Klaus-Dieter Lessnau, Clinical Assistant Professor of
Medicine, NYU School of Medicine, 300 East 93rd Street #18B, New York NY
10128, USA. T) +1 212 434 2000 k...@p...net

Comment: Dr Lyn Steffen, University of Minnesota School of Public Health,
Division of Epidemiology and Community Health, Minneapolis, Minnesota 55454,
USA. T) +1 (612)625-9307 s...@e...umn.edu

-----
Jeff

2. Data: 2006-03-22 13:56:23

Temat: Re: Zabójcza kwasica doktora Kwaśniewskiego
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

he, he, he ...

3. Data: 2006-03-22 14:23:59

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> he, he, he ...

he he he :)

4. Data: 2006-03-22 14:30:21

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@p...onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> he he he :)

Czy te informacje o zgonach tez was tak ubawily?:
Takich przypadkow jest i bedzie coraz wiecej, wiec prawdopodobnie przed wami
jeszcze sporo rownie zabawnych momentow w przyszlosci.

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 11:26 am Temat postu: Re: Kolejna ofiara Jana
Kwaśniewskiego Odpowiedz z cytatem Drodzy!

Pod koniec roku informowałem Was o śmierci pana Wiesława Kijanowskiego,
Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej OSBO, wieloletniego optymalnego, doradcę
żywieniowego . Zmarł on przypomnę na skutek nowotowru złośliwego żołądka . Do
dnia dzisiejszego OSBO ani pan Kwaśniewski nie raczyli choćby ze zwykłej
przyzwoitości poinformować o tym na swoich stronach czy w miesięczniku . Nikt
nie podziękował za jego wieloletną pracę dla OSBO . To był dość młody człowiek
między 50-60 .

Los chciał że przed niespełna dwoma tygodniami także na raka zmarł doc . dr
hab . med . Kazimierz Mądry wieloletni bliski przyjaciel pana Kwaśniewskiego .
Znałem tego człowieka z organizowanych spotkań . To była bardzo bliska osoba
tej rodziny . Wiem od znajomych że gdy pan Kwaśniewski udzielał porad
lekarskich w Gliwicach to doc . Mądry podpisywał się pod jego receptami . Mógł
to robić bo był lekarzem a pan Kwaśniewski nie miał wówczas takiego prawa .
Dwa tygodnie mija od tej tragedii i tak jak poprzednio optymalni o tym milczą .

To jest oburzające dla mnie . Tacy ludzie umierają na nowotwór a pan
Kwaśniewski dalej opowiada bajki tym jak jego dieta uniemożliwia zachorowanie
na nowotwór, że jest to niemożliwie i że nie zna takich przypadków . Stworzyli
"złotą księgę" i mają w niej same przypadki wyleczeń . Może czas na to by
stworzyć "czarną księgę"? Czy ktoś jest jeszcze na tyle naiwny by widząc to
nadal ufać w czyste intencje pana Kwaśniewskiego? Ten człowiek pokazuje tylko
pół prawdy . Drugie pół celowo z premedytają skrywa . _________________ Hinker

5. Data: 2006-03-22 15:22:58

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Jeff napisał(a):
> 3/ Niskoweglowodanowa dieta nie jest w ogole bezpieczna twierdza naukowcy.

jak w takim razie tlumacza np to, ze diete ketogeniczna stosuje sie
coraz czesciej w powaznych osrodkach naukowych np w leczeniu padaczki?
czyzby leczono ja dieta grozaca dzieciom (bo je sie tak naogol leczy)

zeby nie byc goloslownym

"Ketogenic Diet Packard Children's Hospital, Stanford University Medical
Center - Ketogenic diet is a special method of treating epilepsy
(seizure disorders)" - http://www.stanford.edu/group/ketodiet/.
Uniwersytet Stanforda.
Badania nad ketoza a leczeniem epilepsji prowadzono miedzy innymi w
Johns Hopkins Hospital i Massachusetts General Hospital. Malo? Prosze -
Jarrar RG, Buchhalter JR (2003). Therapeutics in pediatric epilepsy,
part 1: The new antiepileptic drugs and the ketogenic diet. Mayo
Clinical Procedures.
Inni naukowcy i placowki - Edwin Trevathan, M.D., MPH, director of the
Comprehensive Epilepsy Program at the University of Kentucky; Marcio
Vasconcelos, M.D., Children's National Medical Center in Washington, DC;
prof Carl E. Stafstrom, M.D., Ph.D., Tufts University School of Medicine
i New England Medical Center in Boston; prof James Wheless, M.D., Texas
Comprehensive Epilepsy Program, the University of Texas Medical School
in Houston
tu masz opisy tych badan
http://w3.ouhsc.edu/neuro/division/cope/ketogen.htm

na koniec

"(...) "Lekarze boją się ketozy", mówi Richard Veech, badacz z NIH,
który studiował medycynę w Harvardzie, po czym zrobił doktorat na
Uniwersytecie w Oksfordzie razem z laureatem nagrody Nobla, Hansem
Krebsem, "zawsze martwią się o ketozę cukrzycową, ale ketoza jest
normalnym stanem fizjologicznym. Nie jest normalnym, że na każdym rogu
stoi McDonald i delikatesy. Normalnym jest, że się głoduje".

Mówiąc w skrócie, ketoza jest ewolucyjną odpowiedzią na oszczędny gen.
Być może ewoluowaliśmy tak, żeby móc wydajnie magazynować tłuszcz na
wypadek głodu, mówi Veech, ale dzięki ewolucji wykształciła się u nas
także ketoza, żebyśmy mogli w razie potrzeby równie wydajnie ten tłuszcz
wykorzystywać. Ketony, zamiast stanowić truciznę, jak często są
traktowane przez prasę, sprawiają, że organizm pracuje wydajniej i
stanowią zastępcze źródło paliwa dla mózgu. Veech nazywa ketony
"magicznymi" i wykazał, że serce i mózg pracują o 25% wydajniej na
ketonach niż na cukrze krwi."

Gary Taubes, A co, jeśli to wszystko było jednym wielkim tłustym kłamstwem?
http://zywienie.host.sk/articles.php?id=12

pozd
WiRAHA

6. Data: 2006-03-22 15:42:42

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA pisze:

> jak w takim razie tlumacza np to, ze diete ketogeniczna stosuje sie
> coraz czesciej w powaznych osrodkach naukowych np w leczeniu padaczki?
> czyzby leczono ja dieta grozaca dzieciom (bo je sie tak naogol leczy)

Przeciez dieta ketogeniczna stosowana w padaczce to zadne novum. Stosuje
sie ja juz od jakichs 80 lat, ale nie zapomina o potencjalnych
zagrozeniach, jakie moze ona ze soba niesc (kamienie nerkowe, zapalenie
miesnia sercowego, problemy z watroba czy obrazem krwi). Po prostu w
przypadku epilepsji, ktora nie daje sie kontrolowac farmakologicznie,
potencjalne zyski sa wieksze niz zagrozenia.

7. Data: 2006-03-22 17:04:41

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WiRAHA <w...@a...net> napisał(a):

> [...]
> coraz czesciej w powaznych osrodkach naukowych np w leczeniu padaczki?
> czyzby leczono ja dieta grozaca dzieciom (bo je sie tak naogol leczy)

Nie, w tej chwili nie stosuje sie czesciej tej diety anizeli robiono to wczesniej.
Diete ketogeniczna stosowalo sie przy leczeniu epilepsji juz w latach
1920-1930, kiedy nie bylo poza dwoma preparatami farmakologicznymi, innych
metod leczenia tej choroby.

A jeszcze wczesniej przy epilepsji stosowano w celach leczniczych ..GLODOWKE !

Dzisiaj stosuje sie ja tylko w pewnych typach epilepsji i wtedy, kiedy
osoba chora nie ma pozytywnych wynikow w leczeniu konwencjonalnym.

Dieta ta zostala troche bardziej naglosniona w roku 1994 za sprawa
Jima Abrahams, ktorego syn Charlie mial pozytywna odpowiedz na diete
ketogeniczna.
Niestety po okresie krotkiego sukcesu, u dziecka nastapil powrot choroby
i ponowne zastosowanie diety juz sie nie powiodlo.

Dieta ketogeniczna ma powazne skutki uboczne, ktore moga nawet w pozniejszym
wieku nie byc zupelnie obojetne dla zdrowia.

Prosze zapoznac sie z wynikami badan do ktorych nawiazuje ten link:

http://www.webmd.com/content/article/72/81801.htm

> tu masz opisy tych badan
> http://w3.ouhsc.edu/neuro/division/cope/ketogen.htm

W tym opisie badan ktore podano w linku, warto zwrocic uwage na konkluzje,
a w niej, szczegolnie przyjrzec sie typowi leczonej dieta ketogeniczna
epilepsji, ilosci pozytywnych odpowiedzi i WIEKOWI osob u ktorych ja zastosowano.

Wklejam:

Based on these results, Dr. Vasconcelos was able to reach the following
conclusions:

* The ketogenic diet was effective in 12 of 23 patients (53%).
* The seizure types most responsive were generalized tonic-clonic,
akinetic, and myoclonic seizures; partial seizures were the least responsive.
* Eleven of 21 patients exhibited improved mood and/or level of activity
while on the diet.
* Side effects required withdrawal in 6 of 29 patients; the most severe
side effect was acidosis in 1 patient.
* The following variables DID NOT seem to predict outcome:
1. Age
2. Diet ratio
3. Number of different seizure types
4. Presence of a structural lesion
* The following variables DID seem to influence outcome:
1. Seizure type
2. Number of previous antiepileptic drugs

> [...]
> normalnym stanem fizjologicznym. Nie jest normalnym, że na każdym rogu
> stoi McDonald i delikatesy. Normalnym jest, że się głoduje".

"Krotkotrwala" ketoza jest normalnym stanem fizjologicznym. Inaczej jednak
wyglada sprawa jesli mamy do czynienia z permanentnym stanem ketozy, ktorej
nie mozna uchwycic w moczu.

> [...]
> stanowią zastępcze źródło paliwa dla mózgu. Veech nazywa ketony
> "magicznymi" i wykazał, że serce i mózg pracują o 25% wydajniej na

Tak zgoda, ketoza jest odpowiedzia ewolucyjna na tzw. "oszczedny gen",
ale nie u wszyskich ludzi, bowiem u niektorych, ten gen jest mniej sprawny:)

Nie nalezy jednak zapominac o tym, ze ketoza nigdy nie byla stanem trwalym
u czlowieka, bowiem po okresach glodu nastepowaly okresy odzywiania organizmu.

> Gary Taubes, A co, jeśli to wszystko było jednym wielkim tłustym kłamstwem?
> http://zywienie.host.sk/articles.php?id=12

Hmm...jesli chodzi o ten artykul i samego pana Gary Taubes, to...niestety
okazalo sie, ze ten pan pozwolil sobie na pewne ...hmm....powiedzmy
"niescisloosci", "przejaskrawienia", "niedokladnosci" itp, itd
w tym "wypracowaniu":)

Widze, ze pan nie zainteresowal sie jednak linkiem, ktory podalem do
opracowania zamieszczonego o diecie Atkinsa w Wikipedii.

-------
Pozdr. Jeff

8. Data: 2006-03-22 17:14:08

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

jesteś tak głupia czy szukasz głupich?

piszesz o diecie Kwaśniewskiego czy o Atkinsie ?

puknij się w głowe i powiedz jak może coś podobnego zaistnieć przy
spożyciu ok 100 g węglowodanów na dobę

9. Data: 2006-03-22 17:23:48

Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> piszesz o diecie Kwaśniewskiego czy o Atkinsie ?
>
> puknij się w głowe i powiedz jak może coś podobnego zaistnieć przy

Jak "madry i kulturalny inaczej czlowieku" nauczysz sie dyskutowac, to ci
odpowiem.

Ponadto nie przypominam sobie abysmy sie znali i do tego byli na Ty.

Abys sie wiec pan wiecej nie meczyl, uprzejmie informuje, ze nie bede
odpowiadal na pana agresywne i niekulturalne posty.

Jeff

10. Data: 2006-03-23 07:41:41

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:dvrr60$sjh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> przypadku epilepsji, ktora nie daje sie kontrolowac farmakologicznie,
> potencjalne zyski sa wieksze niz zagrozenia.

Proszę bardzo wyjaśnić mechanizmy powstawania chorób na tle ketozy:

1.Kamieni nerkowych:
2. Zapalenia mięśnia sercowego:
3. Chorób wątroby:
4. Złego obrazu krwi: